1

1K 97 80
                                    

Yeni yeni çok eğlenceli bir

kurgu ile geldim. Baştan

söyleyeyim yazım hatası

kesinlikle vardır ona göre yani.

Umarım kitabı beğenirsiniz.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın

veeee okumasını istediğiniz

arkadaşlarınızı etiketleyin

de ailemiz büyüsün..

Hadi size iyi okumalar öptüm💋

Başladığınız tarihi alayım♥️

"Ya saçmalama Sooyoung daha ne kadar onu sevmeye devam edeceksin"

Omuzlarımı indirip kaldırdım "galiba ölene kadar Seulgi"

Seulgi elini saçlarıma koyup okşadı "seni seviyorum Sooyoung ama senin aşkın birazcık imkansız, birtanem jungkook senden büyük"

"Büyük olması aşkıma engel değil ki hem benden dört yaş büyük Seulgi biraz abartmadın mı?"

Seulgi kafama vurup kızgın bakış atmaya çalıştı, kendisi kızamaz malum saf kalpli biridir de "bana unnie demeyi ne zaman bıraktın bakayım"

Uzandığım kanapeden oturur pozisyona geldim "abimle sevgili olduğundan beri"

Seulgi dediğimi şaka sansada gerçekten de abimle sevgili olduğu zaman ona unnie demeyi bırakmıştım bu kıskançlıktan dolayı değil evet abimi kimseyle paylaşmam ama Seulgi buna istisna abla kardeşten çok arkadaş ve suç ortağımdır kendisi.

Abimi sessiz sedasız üç sene uzaktan sevmekle yetinmişti taki ben abime herşeyi ötüp bu iki çifte kumruları bir araya getirene denk. Tabi Seulgi hala benim öttüğümü bilmiyor orası sır.

"Artık vazgeç Sooyoung hem abin öğrenirse kötü olur"

"Seulgi sen beni anlamıyorsun galiba ben ondan asla vazgeçm-"

"Kimden vazgeçmezsin?"

Seulgi'ye boku yedik bakışı atıp tatlı bir o kadar da haşin abime baktım

"Vazgeçmek mi nerden uyduruyorsun bunları abicim"

Abim önce benim yüzümden öptü sonra da Seulgi'nin duduşlarına küçük bir öpücük armağan edip Seulgi'nin yanına oturdu. Tabi benim biricik sevdiceğim yakışıklı, kaslı, pezevenk jungkookta yanına oturup saçlarımı karıştırdı.

"Naber küçük hanım"

Yüzümü şişirip saçımda olan ellerini itekledim

"Ben küçük değilim jungkook!"

Kızgın gözlerle jungkook'a bakarken abim üzerime yastık attı şerefsiz bu abim varya size anlatamam yani kelimeler yetmez çünkü

"Abi de!"

"Banane ya, hem sanane oğlum"

Abim oturduğu yerden kalkmasıyla bende jungkook'a sarıldım

"Sevgilim oturur musun"

Tanrıya şükürler olsun ki Seulgi gibi arkadaşım var yoksa kim sakinleştirir benim çatlak abimi

LOVE ME °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin