16.

297 55 48
                                    

İyi okumalar ❤ haa demeden gitmeyeyim eğer oy yoksa yb de yok ona göre 💅

Arabada kimse konuşmamış sadece çalan şarkıya odaklanmıştık, daha doğrusu odaklanmaya çalışmıştım. Ne yapayım Minseo habire jungkook'u öpüyor.

O öptüğü dudakları elime bir geçirsem botokslu dudağını parçalarım ama izin yok, biraz da o göt yok birde botoksa para ödeyemem.

Abimin arabayı durdurması ile hemen arabadan inip büyülenmiş gibi etrafa bakındım. Lunapark'a ne zaman gelsek böyle mal gibi etrafı seyretmeden edemem.

"İlk hangisine binelim?"

Yüzümü jungkook'a çevirdim. Şahsen bu kadar iyi davranacağını düşünmüyordum ama eskisi gibi davranması bir taraftan iyi oldu. En azından rahat davranırım

İşaret parmağımla  gondolu gösterdim

"İlk ona binmek istiyorum"

Her geldiğimizde ilk gondolla başlayıp, dönme dolapla son bulur maceramız. Heycanlı çıkan sesime aldırış etmeden gözlerimle etrafı taramaya devam ettim.

"Sooyoung sana demedim Minseo'yu kastettim"

Anında jungkook'a döndüm. 

"Ciddi olamazsın, her zaman ilk buna bineriz niye sırayı bozuyorsun?"

Derin nefes aldı "her zaman senin istediğin olmaz ufaklık bu sefer başkaların istediği olsun"

Hadi ama buraya benim için geldik ama başkaları için eğleniyoruz ne güzel öyle.

Minseo bana baktı ama bu bakış nasıl bakış anlatamam yani bildiğiniz bittin sen dermiş gibi. Umarım sıkıcı birşey seçmez yoksa bu gün asla bitmez.

"Atlı karıncaya nedersin sevgilim?"

Itlı karıncıya nidersin sivgilim anayın kini derim yürüyen estetik.

"Olmaz o çok sıkıcı daha heyecanlı birşeye binelim"

İtirazıma kimse karşılık vermedi daha doğrusu oralı bile olmadı. Abim ve Seulgi önden biletleri almaya gitti bende bu iki ayaklı maymunla yanyana kaldım.

Minseo saçlarıma elini uzattığında anında elini itekledim

"Saçıma dokunulmasını sevmem!"

Omuz silkip jungkook'un koluna girdi. Tatlı sandığı ama bana göre bukalemun gülüşünü sundu etrafa

"Umarım eğlenirsin Sooyoung, sevdiğin oğlanı unutmanı sağlar bu eğlence"

Onun yaptığı gibi gülümsedim

"İnan bana çocuk oyuncaklarına binmesek daha çok eğlenceğim."

Jungkook sinirli gözlerle bana bakmaya başladı. Hadi ama ne yaptım şimdi, bana niye böyle bakmaya başladı.

"Biletleri aldık hadin!"

LOVE ME °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin