17.

305 50 35
                                    

Jungkook un ağzından

Dört kişi masada oturmuş sohbet ediyorduk. Sehun ve Sooyoung yanımıza gelmemek için büyük çaba sarf etmiş sonundada  başarmışlardı.

Sooyoung'u dinlemeden bağırmam biraz kabaca oldu ama nerden bilebilirdim ki sonuçta beni seviyor kıskanmış öyle davranmıştır diye düşündüm.

"Jungkook yesene"

"Acıkmadım nonna"

Seulgi gülümseyip pizzadan bir ısırık aldı.

"Sooyoung çok sever pizzayı, niye gelmemekte ısrarcı bu kadar"

Seulgi 'ye cevap veren olmayınca kendi kendine söylenmeye devam etti. Eminim bütün bu olanlardan haberi olacak Sooyoung için Seulgi herkesten önce gelir.

"Benim yüzümden oldu ona bağırdım"

Dememle anında jimin başını kaldırdı.

"Ne dedin?"

"Duydun işte tartıştık"

Jimin benim aksime daha anlayışlı biri

"Jungkook son zamanlarda aşırı kavga ediyorsunuz sebebi ne?"

Sooyoung beni seviyor, bendede birşeyler var ama çözemiyorum mu diyim sana nediyim

"Her zamanki halimiz hyung"

Kafasını iki yana salladı

"Hayır değil, en kısa zamanda barışın. Daha fazla bu saçmalığı sürdürmeyin"

Jimin'i kafamla onaylayıp ayağa kalktım.

"Nereye jungkook?"

Minseo nun yanağına minik öpücük bırakıp jimin'e baktım

"Sooyoung hanımın gönlünü almaya gidiyorum."

Telefonumu cebime koyup Sooyoung'un yanına ilerledim. Biraz etrafa bakındıktan sonra Sooyoung'u dönme dolabın olduğu yerde öylece beklerken gördüm.

Sehun etrafta olmadığı için biraz olsun rahatladım. Salak salak imalarda bulunup sinirimi tepeme çıkarıyor. Sooyoung hareketlenince arkasından bende hareketlenip kabinin içine girdim.

"Jungkook"

"Sooyoung ne tesadüf"

Gözlerini devirip cam kenarına oturdu.

"İnsen iyi olur Sehun gelecek"

Omuz silkip hemen yanına oturdum.

"Başkasına binsin bu bizim"

Yüzünü dönmedi, ses çıkarmadı öylece dışarıyı seyretti. Bende geri yaslanıp makinenin çalışmasını bekledim tam tepedeyken özür dileyeceğim.

"Sooyoung bana bak güzelim"

Tepki vermeyince omzundan tutup yüzünü kendime doğru çevirdim.

LOVE ME °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin