15.

299 52 77
                                    

Tadaaaaa ben geldim şapşiklerim🤪 bugün babam canıma okudu. Amcamgil gelecekmiş onlar için birşeyler hazırladım oda yetmez gibi yarın doğum günüm ve ben pasta mı onlarla paylaşmak zorundayım. Sakın bana kıtmır demeyin çünkü hediye falan getirmeyecekler sikeyim böyle işi. Allâh'tan @esmaozkonuk kardeşim çikolata aldı da öyle avuttum kendimi..

İyi okumalar😝😝

"Sooyoung aç kapıyı artık"

Yataktan doğrulup kilitli olan kapımı açıp geri yatağıma uzandım.

"Güzelim neden böyle yapıyorsun?"

Yorganı başıma kadar çekip cevap vermedim.

"Sooyoung ben senin abinim benimle herşeyi paylaşa bilirsin seni asla azarlamam, kızmam, her zaman senin yanında olacağım."

Jimin yatağımın diğer tarafına geçip oda girdi yorganın içine bedenini tamamen bana çevirdiğinde gülmeden edemedim

Küçüken annem kızdığında, ya da azarlandığımda hep böyle yorganın altına saklanır saatlerce ağlardım. Sonra abim aynı böyle gelip yanıma yatır beni sakinleştirirdi.
Başımı abimin göğsüne yasladım

"Galiba psikolojim bozulmaya başladı abi"

Yorganı başımızın üzerinden kaldırıp saçımı okşadı.

"Neden?"

"Göğsümün sıkışması normal mi?, Durmadan ağlamak istemem normal mi?"

Abim başımı göğsünden kaldırıp bana baktı

"Aşık mı oldun sen?"

Ayrı zaman bir bok çakmaz bugün de çakacağı tuttu. Acaba abime desem ne der ki

"Evet"

"Kim o şanslı kişi?"

En yakın arkadaşın abicim.

"O şanslı da ben değilim"

Abim sorar gözlerle bana baktı "neden miş o?"

Yattığım yerden kalkıp oturur pozisyona geçtim

"Uzun zamandır seviyorum abi, ama beni abi edası ile seviyor, ondan uzak durmamı ve en önemlisi aşkımı köretmemi söyledi"

demem ile ağlayarak abime sarıldım. Biliyorum kim olduğunu soracak ama şuan değil.

"Güzelim sakın ağlama buda geçer, biraz zaman ver belki o da sever seni hım?"

Biraz daha böyle sarıldığımızda kapıda duran Seulgi'nin ağlaması ile birbirimizden ayrıldık

"Unnie ne oldu?"

Cevap vermeden yanımıza gelip ikimizide kucakladı. Bizi ağlarken gördüğü için ağladığına eminim. Seulgi biri ağlarken gördüğü an hemen ağlar, o yüzden sorgulama gereği duymadık.

"Sooyoung üzerine birşeyler giy aşağıda bekliyoruz seni"

Seulgi'yi Kafamla onaylayıp odadan çıkmalarını bekledim. Derin nefes alıp dolaba yöneldim.

Siyah pantolon, siyah tişört giydim. Aynada kendime baktığım da cenaze törenine gider gibi göründüğümü anlamak zor gelmedi.

LOVE ME °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin