Sabah her zamankinden beş dakika erken kalktım Sehunla bir yerlere gideceğimize dahil anlaşmıştık. Teke tek tabi ama Pezevenk sevdiceğim nasıl olduysa abimgili ikna edip onlarında bizimle gelmeleri için ikna etti
Sehun'un maddi durumu iyi olduğu için jeju adasındaki otele gitmeye karar aldık. Jungkook bok işiniz yok desende bedava oteli duyunca üçümüzde onayladık. Belki orda aşık ederim.
Yıllardır edemediğim körlerin efendisini"Daha hazır değil misin kızım ya, akşamdan hazırlan diye boşuna mı diyoruz sana!"
"Ne bağırıyorsun jungkook Abim"
Jungkook gözlerini devirip hazırladığım bavulumun yanına oturdu. Pek aldırış etmedim keza abimmiş ya bunu onun gözüne vura vura pişman etmeden durmam ben.
Dolabı mı açıp şapka seçmeye başladım"Bu ne Sooyoung"
Arkamı döndüğümde elinde tuttuğu bikinimi gösterdi omuz silkip şapka seçmeye devam ettim
"Ne gibi görünüyor bikini abicim"
"Sen beni deli mi edeceksin bu ne hiç giyme daha iyi!"
Dolabın kapağını kapatıp şapkamı başıma geçirdim
Şaşırmış gibi yapıp valizimi aldım elime"Ama abicim çıplak gezersem her yerim belli olur."
Yanından geçip gideceğimde bileğimden tuttu
"Neyin var senin? Artık seni anlamıyorum sen sen gibi değilsin"
"Ben benim abicim"
Elini tutup bileğimden çektim
"Gidelim sevgilim bekliyor"
Arkamda nasıl bir jungkook bıraktım bilmiyorum ama ben bu oyundan baya keyif almaya başladım bile.
"Hadi kızım ya amma çok oyalandın"
"Sanki sen götürüyorsun"
Abime alayla bakıp Sehun'un yanına geçtim tabi sol yanağına yalandan öpücük bırakmayıda ihmal etmedim."Hadi gidelim"
Seulgi abimle, ben Sehunla gitmeyi planladık tabi içimden tanrıya dua etmeyide ihmal etmedim *lütfen Jungkook bizim arabada olsun lütfen*
"Jungkook kiminle geleceksin?"
Seulgiyi öyle çok seviyorum ki anlatamam ben ağzımı açmadan anlıyor beni. Bir ödülü hak etti, bir günlüğüne onları rahat bırakacağım. Benim için zor olmasa gerek.
"Sooyounggille giderim tabi onlarada uyarsa"
Aslında bakarsanız sormuş gibi yapıp arabanın ön koltuğuna oturdu bile. Bende tabi arkaya. Sehunda yerini aldığında jungkookla aynı anda elimiz radyoya gitti.
Bana kalırsa elimi asla çekmem ama o en hızlı şekilde çekti şerefsiz.Müzik zevkimiz bir olduğu için karışmadım. Arabada kimse kimse ile konuşmamış sessiz geçmişti yolculuğumuz haddinden fazla sessiz. Otele gelir gelmez hemen arabadan inip Seulginin yanına gidip koluna girdim.
"Senin değerini anladım unnie"
Seulgi gülümseyip ellerimizi birleştirdi. "Sana neler yaptılarda beni özledin?"
Sehun ve jungkook'a bakıp dudaklarımı büzdüm "arabada kimse konuşmadı çok sıkıcıydı keşke sizinle gelseydim"
Abim kafama sert olmayacak şekilde vurdu "bok işin yoktu yanımızda hadi girelim şuraya"
Abimi onaylayıp peşlerine takıldık. Sehun ve Seulgi ile planladığımız üzere Seulgi abimle aynı oda da bense ne yapıp edip jungkook ile kalmalıyım. Yanlış anlamayın aklımda fenalık yok sadece benim farkıma varması lazım o kadar.
Sehun yanımıza gelip kartları uzattı
Abim ve Seulgi okeydi rahatsız etmeyeceğimde duruma göre değişir."Hadi sevgilim gidelim"
Sehun'u kafamla onaylayıp yürüyeceğimde beklenen kişi konuşmuştu.
"İkiniz aynı odada kalamazsınız, jimin birşey desene dişi sinek bulmuş gibi azıyon kardeşim"
"Doğruya lan olmaz"
Oyunculuk yeteneğimi konuşturma zamanımın geldiğini anlayınca başladım bende.
"Neden ama abi? Sehun kötü birşey yapmaz eminim"
Abim kollarını birleştirdi "o yapmaz ama sen son paylaşımlardan sonra onun namusunu alma olasılığın yüksek Sooyoung"
Böylede deyince kendimi ırz düşmanı gibi hissettim. Seulgi abimin elinden tutup gözlerinin içine baktı. İşte benim kızım be.
"O zaman jungkook ile kalsın hayatım"
Abimde beklemediğim cevap beni şaşırttı "niye o erkek değil mi?"
Plan yaparken abimin beynini kullanmayı unutmuşum. Seulgi abimin yanağına minik bir öpücük armağan etti
"sevgilim biz beraber kalacağız, jungkook ile de Sooyoung kalsın işte"
"Jungkookla Sehun kalsın Sooyoung tek başına kalır birşey olmaz"
Abimin boşta kalan koluna sarıldım "ama ben korkarım"
Jimin bana ciddi misin bakışı atıp valizleri tuttu
"Sooyoung sen seversin tek kalmayı, konu kapandı!"
"Bana güvenmiyor musun Jimin?"
Jungkooktan beklemediğim atak gerçekleşti resmen. Gerçi beni sevdiği için değilde abimin güveni söz konusu
"Sana değil jungkook"
Anında gözlerini bana çevirdi
"Ben Sooyoung'a güvenmiyorum, malum lolipoplu fotoğraf paylaşıyor"
"Ah cidden!"
Bu mal sürüsüyle daha fazla kalamayıp tek kalacağım odama gittim. Bugün abim kazanmış olabilir ama bir gün ben kazanacağım.
Vote verin lan...
⊂_ヽ
\\
\( ͡° ͜ʖ ͡°)
> ⌒ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
ノ ) Lノ
(_/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME °
FanfictionBiz sadece arkadaşız Sooyoung başka hiçbir şey olamayız... [Düz yazı]