5.

335 64 32
                                    

Selamın helloooo. Nabersiniz bakalım. Neysem umarım bol bol yorum ve vote yaparsınız iyi okumalar

JİMİN in ağzından

Seulgiyle sinamaya gittiğimizde ben komedi filmine girmek için ısrar etsemde sevimli sevgilim olmayan cesaretiyle korku filmine girmek için baya sarf etmiş ve de kazanmıştı.

Girdiğimiz filimde en fazla yarım saat durduk inanın bana hayaletlerin ve ruhların gerçek olmadığını yüzden fazla söylememe rağmen beni dinlememiş üstüne üstlük ağlayarak çıktı sinamadan.

"Sevgilim fazla abartmadın mı?"

"Jimin ne abartması,hadi arkamızdalarsa ya da seni ele geçirmişlerse."

Gözlerimi devirmeden edemedim Seulgi biraz korkak ve kafada kurduğu şeyleri gerçekmiş gibi davranır ama sınırıda yok ki

"Sevgilim saçmalama istersen"

Küçük gözlerini kısıp bana baktı. Geliyor gelmekte olan tanrı bilir şimdi ne saçmalayacak

"Eğer Jimin sen, ilk ne zaman çıkmaya başladık biz?"

İşte demek istediğim buydu elimi boynuna sarıp yüzlerimizi yaklaştırdım "on beş Mayıs 2019"

Tatmin olmuşcasına gülümseyip ellerini belime sarıp başını göğsüme koydu "ben hayaletler ele geçirdi sandım"

Dediğine ne kadar gülmek istesem de Seulgiyle iki hafta küsmeye götüm el vermedi. "Eve gidilim mi filmimize orda devam ederiz"

Seulgi'nin anlından öpüp alayla sırıttım "belki de biz filim çekeriz"

Anında kafasını salladı "Sooyoung evdeyse yüzde yüz bizim iş yattı sevgilim malum dört gözle bizi gözlüyor"

Ellerimizi birleştirip arabaya doğru ilerledim. Seulgi doğru söylüyor kardeşim diye demiyorum tam işi pişirecez bir yerden çıkıyor.

Kapının önüne geldiğimizde anahtarı aramaya başladım ama bulamadım "anahtar yok içerde mi unuttum ki?"

Seulgi cevap vermeden deri ceketinin içinden anahtarı çıkarıp kapıya taktı "iyi ki bana yedek anahtar yaptırmışsın yoksa sen daha çok dışarda kalırsın"

Burnuna küçük öpücük bırakıp geri çekildim o da hızla kapıyı açıp içeri girdi. Hemen arkasındanda ben tabi.
Ceketi portmantoya asıp salona adımladım.

Muhtemelen Sooyoung televizyonu açıp telefonla oynuyordur. Salona girdiğimde jungkook ve Sooyoung'u sarmaş dolaş gördüm şaka değil bildiğiniz öyle Sooyoung başını jungkook'un omzuna koymuş şekilde jungkook desen beyfendi Sooyoung'un saçını kokluyor daha ben Seulgimi o şekilde koklamadım, yiyişmekten koklamaya vakit kalmadıda ondan aslında.

"Ne oluyor burda!"

Ani bağırışıma jungkook ürkerek yerinden sıçradı. Sooyoungmu hala öküzün trene baktığı gibi yüzüme bakıyor.

"Bir şey olduğu yok televizyon izliyoruz abi!"

Sinirle Sooyoung'a baktım bu kızı çok başı boş bırakmaya başladım.

"Jungkook!"

"Sooyoung'un dediği gibi televizyon izliyoruz"

Kollarımı birbirine bağlayıp tek kaşımı kaldırdım "Sooyoung'un saçlarını koklayarak mı?"

Jungkook afalladı

"Jungkook sevgili misiniz?"

Seulgi'nin saçma sorusuna aldırış etmeden tekli koltuğa yerleştim benim konuşmama gerek yok jungkook cevabı vereceğinden eminim zaten
jungkook rahatça yerine oturdu

"Saçmalama Seulgi o benim kardeşim ve tipim değil"

Aslında jungkook'un Sooyoung'a bakmayacağını biliyorum ama abisi olunca birde anında öyle görünce afalladım işte.

Sooyoung ellerini beline koydu "benim tipim de ne varmış?"

Ellerini ensesine götürdü "ben seksi kızları severim Sooyoung sen biraz tatlısın, hem o gözle bakmadım sana"

Sooyoung'un gözleri doldu nedenini bilmesemde içim acıdı. Kimsenin yanında ağlamaz. Hızla odasına gitmesiyle Seulgiye döndüm

"Neyi var bunun?"

Seulgi önce bana sonra jungkook'a sabitledi derin kahvelerini

"iyi bok yediniz"

"Ne yaptık biz şimdi" 

"Ne yaptık biz şimdi"

Jungkookla aynanda konuşunca el çakmadan edemedim remen mükemmel arkadaşlarız. Seulgi göz devirip Sooyoung'un yanına gitti. İki kız yene bir haltlar karıştırıyor ama yakında çıkar kokusu.

"Jimin"

"Efendim jungkook"

"Sooyoung'un Sehun denen çocukla çıkmasını onaylıyor musun?"

"Niye sordun?"

"Sooyoung benimde kardeşim ama o çocuk biraz farklı gibi sevemedim onu"

Gözlerimi televizyondan çekip jungkook'a sabitledim.

"Bak jungkook daha önce bir kaç sevgilisi oldu o zamanda sen onaylamadın diye vazgeçerdim ama eğer gerçekten seviyorsa arkasında dururum. Onu koruman hoşuma gidiyor ama bazen onuda kendi haline bırakmak lazım."

Anladığını düşündüğümden geri televizyona odaklandım. Ayağa kalkıp çeketini giydi

"Nereye?"

"Eve, geç oldu"

Kafamla onaylayladım. Arkasından kalkma gereği duymadım zaten aileden biri yoluda biliyor zaten.

Jungkook gidince bende odama gittim. Belliki Seulgi Sooyoungla kalacak boşuna beklemek istemediğimden uysam daha iyi olur.

LOVE ME °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin