Dararararam ben geldim. Bu geç saatte yb attım için özür dilerim zillilerim ama sizde okuyuverin neysem. Bölümü kontrol etmedim o yüzden çok takılmayın ve zevkini çıkarın hadi iyi okumalar🐥🍒
Tatilden döneli iki gün olmuş evden dışarıya adımımı bile atamamıştım. Okul biteceği için son sınıflar okula gitmiyordu yani anlayacağınız evren bana karşı.
"Güzelim hadi akşam yemeğini hazırlayalım"
Güzel totomu kanepeden kaldırıp Seulgi'nin peşine düştüm. Aşırı güzel yemek yapıyor belki ondan birşey öğrenirim umudu ile yanındayım ama öğrene bildiğim tek şey masayı hazırlamak.
Seulgi yemekleri yaparken ben masaya hazırlayıp arada da Seulgi'ye gerekli malzemelerde yardımcı oldum.
"Ooo küçük hanım yemek mi yapmaya başladı."
Jungkook'a alayla gülüp saçımı savurdum.
"On parmağımda on marifet"
Jungkook'dan uzak kalmak aşırı sinirimi bozduğu için bende eskisi gibi davranıyorum o da sesini çıkarmadığı için kabul etmiş sayıyorum. Biliyorum biliyorum ümitsiz vakayım resmen.
"Sooyoung elbise bakmaya ne zaman gideceksin?"
Doğradığım salatadan bir dilim ısırıp Seulgi'ye bakmak yerine jungkook'a baktım.
"Yarın diye düşünüyorum ama yanlız gidemem biliyorsun Seulgi"
Jungkook elini bacaklarına sürtüp gülümsedi.
"Yarın on iki de hazır ol"
Deyip abimin yanına gitti.
"Seulgi ben ne yapacağım, aramızda kocaman buz dağı var, sanırsın everest"
Dediğime kıkırdamış elinde ki makarnayı elime vermişti.
"Kendin ol açılmamış gibi davran ve ona en büyük kâbusunu yaşat Sooyoung"
Yüzüme sinsi gülümsemi takındım haklıydı yarın onun canına okuyacaktım...
********
Sabah benden beklenenin aksine erken kalkmış kahvaltı masasını hazırlamış abim ve Seulgi'nin gelmesini bekliyordum. Tabi jungkookta dahil mesaj atıp kahvaltı yapmamasını söylemiştim.
Gerçi dakika başı bizde olduğu için haber vermem hata oldu ama."Sonunda çifte kumrular aşağı inebildinz"
Abim yüzüme sulu öpücük bırakıp karşıma oturdu. Seulgi mi anne edası ile saçlarımı okşayıp hemen abimin yanına yerleşti. Jimin domates alacağında eline vurdum
"Jungkook'u bekle!"
Suçlu gibi ellerini iki yana açtı
"Tamam ablam kızma"
Abime göz devirsemde gülmeme engel olamadım. Bir beş dakika sonra zil çalmış, bende anında ayağa kalkıp kapıya koştum
"Sonunda gele-"
"Selam"
Cümlemi tamamlayamadan jungkook el ele tutuştuğu kızı gözüme gözüme sokmaya başladı. Tanrı aşkına bu kim?, Taeyeon nerde?, Bunu ne ara buldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME °
أدب الهواةBiz sadece arkadaşız Sooyoung başka hiçbir şey olamayız... [Düz yazı]