Bakın arkadaşıma espiri yaptım ama bu kıt beyin anlamadı. Üzdü benim ponçik kalbimi birde salak açıklama yazmış "yok ablamın düğünü diye" Allah kimseye esprisini açıklamak zorunda bırakmasın 🙏
Bu manyak oli Türkiye'ye gelmiş yetmez gibi kendine çok benziyen seda sayan a hayranmış lütfen ülkemi terk et daha fazla utanmak istemiyorum 🥺
İyi okumalar... 🍒
Siyah elbisemi düzeltip chanyeol'a gülümsedim. Herkes burdaydı ve ben heyecandan bayılmak üzereyim arkadaşlarımın yanında bir kaç şarkı fısıldıyordum ama burda o kadar çok insan var ki ne bok yiyiceğim diye düşünmeden edemiyorum.
"Güzelim hazır olunca gelirsin yanıma tamam mı?"
Chanyeol'u kafamla onayladım. Çok anlayışlı biri olduğu için heyecanımı dizginleyene kadar beni anons etmedi.
Seulgi elimi tuttu "heyecan yapma bitanem derin nefes al
Eminim mükemmel olacak ve herkes beğenecek"Seulgi'ye kocaman gülümseyip sarıldım. Kız arkadaşlarım pek yok hep benden büyükler genellikle erkeklerle takılırım onlarla kafa yapım bir olduğu için.
"Selam"
Seulgi'den ayrıp gelen ikiliye baktım ne kadar uyuz olsamda Minseo'ya şuan en son düşüneceğim insan o.
"Selam, geç kaldınız"
Abim jungkook'un omzuna kolunu atıp alayla sırıttı.
"Minseo'nun hazırlanması uzun sürdü, umarım Sooyoung'u kaçırmamışımdır."
Kafamı iki yana salladım.
"Daha sahneye çıkmadı."
Uslu kedi misali Seulgiyi Kafamla onayladım. Yalan mı çıkmadım.
"Yoksa korkuyor musun?"
Minseo'nun ne demek istediğini anlamadığım için öylece baktım.
"Biraz çekiniyor o kadar"
Abim araya girince pek konuşma gereği duymadım. Heyecandan durmadan elim terliyor bende habire elbiseme sürüyordum.
"Sooyoung çocuk gibi korkmadığında, ne zaman çıkmayı düşünüyorsun malum işlerimiz var ya bizim de."
"Hemen şimdi çıkacağım Minseok"
Sinirle yerinde tepindi
"Minseok değil Minseo!"Omuzlarımı indirip kaldırdım
"Banane"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME °
FanfictionBiz sadece arkadaşız Sooyoung başka hiçbir şey olamayız... [Düz yazı]