Bekerjasama🇧🇱

448 24 0
                                    


Yoongi: Ani!! Aku gak akan bunuh Jimin!.

Tuan Min: Baiklah.. Kalo gitu aku akan membunuhnya.

DOR!! (Bunyi tembakkan pistol)

Jimin: AKHH!

Tuan Min menembak perut Jimin.. Yoongi masih terbeku mendengar suara tembakan itu.. Yoongi merasakan sakit dihatinya melihat rentihan Jimin kesakitan.

Yoongi: KAU SIALAN!!!!

Tuan Min: Kurungkan Jiminie manis ini.

Pengawal: Baiklah Tuan.

Yoongi: KENAPA KAU MAHU MENGURUNGNYA EOH?!

Tuan Min: Aku akan lepasin dia kalo kau mahu menjadi sebahagian anggota mafia.

Yoongi: KAU!

Jimin dibawa oleh pengawal tersebut.. Ditarik paksa dan dimasukan ke dalam satu kamar yang gelap, sunyi dan dingin... Yoongi melepaskan diri dan melawan pengawal itu dan melarikan diri.

-DI MARKAS GANGSTER-

Hoseok: SIAL! Dimana Jimin?!!!

Taemin: Kenapa kalian gak ikutin dia hah?!

Jungkook: Ini diluar rencana kita hyung!!

Pengawal: Tuan.. Seorang bersama Min Suga dan rakannya ingin bertemu.

Jk/jh/taemin: MIN SUGA?!!!

Setelah menantikan tetamu.. Mereka melihat seorang pria memakai topeng muka bersama dua orang di belakangnya..

Namjoon: Aku Namjoon.

Taehyung: Aku Taehyung.

Suga: Dan aku Min Suga.

Taemin: Wah.. Berani eoh? Mafia menjejakkan kaki di markas gangster?!

Hoseok: Kau membunuh-----

Suga: Aku datang untuk meminta tolong..

Jungkook: Mafia meminta pertolongan? Itu aneh.. Apa kalian merencanakan sesuatu?

Taehyung: Gak...

Yoongi atau dikenali sebab Min Suga itu membuka topengnya.. Ketiga-tiga gangster itu kaget melihat wajah yoongi.

Jungkook: bu-bukankah kau pacar Jimin?!!!

Hoseok: KAU PASTI MENYEMBUNYIKAN JIMIN YA KAN?!!!

Taemin: Tenang seok..

Yoongi: Iya. Aku pacarnya.. Aku juga gak tahu kalo dia seorang gangster.. Dia juga gak tahu aku seorang Mafia.. Dan aku juga baru sahaja mengetahui nama asli Jimin.

Namjoon: Bukan salahnya.. Tuan Min yang rencanakan semua ini.. Dia membunuh eomma  appa Jimin dan membunuh abang mu Minho.

Taehyung: Yoongi hyung gak pernah mencoba dia hanya dipaksa..

Yoongi: Please.. Aku merayu pada kalian.. Ikutin kami menyelamatkan Jiminku.

Mereka simpati karna melihat Yoongi yang merayu... Akhirnya mereka memutuskan bekerja sama..

[Situasi Jimin]

Jimin: Eugh... Appa.. Eomma....

Jimin memerhatikan kamar itu.. Dia berusaha mendekatkan ke arah suis lampu.. Dengan kesakitan di perutnya dia berjaya membuka lampu di kamar itu..

Jimin: pintu... Ini kunci.. gimana aku bisa keluar...

Jimin melihat ke arah kanannya. Dia kaget melihat mayat appa dan eommanya yang diletakkan dalam cermin.

Jimin: Eomma?.... Appa?.. Hiks... Kalian JAHAT!!! Mafia jahat!!!. Eomma appa apa yg harus aku lakukan!!!!!!!

Jimin menumbuk kaca itu hingga pecah dan tangannya yang berdarah.. Jimin mengambil tubuh mayat orang tuanya di pahanya.

Jimin: Eomma...... Appa.. Hiks... Aku merindukan kalian... Gak lama lagi.. Hiks... Aku akan mengikuti kalian.. Yoongi hyung seorang mafia.. Hiks.... Dia jahat bukan?.. Hiks..


My Enemy My Lover?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang