Sekarang Jumlah pengawal telah berkurang hanya sisa 2 orang..Yoongi: Ayo.. Biarin mereka kita harus selamatkan Jimin!!!
Jungkook: Tapi hyung---
Yoongi: Buruan! Appaku telah kesana!! Aku akan membunuh dia!!
Mereka berlari mengikut arah Tuan Min yang lalu tadi.. Mereka mencari keberadaan Jimin.. Tanpa mereka sedari satu Pengawal Tuan Min telah mengikut mereka diam-diam..
Namjoon: Ini kamarnya!
KAU HARUS MATI!!!!!
Hoseok: I-itu suara Jimin?!
Yoongi: mari masuk!
Mereka membuka pintu kamar itu dan melihat Jimin duduk di atas Tuan Min dan tidak berhenti menusuk di jantung Tuan Min hingga mati.
Yoongi: JIMIN!!!
Yoongi menarik Jimin hingga serpihan kaca itu terlepas dan tangan Jimin berdarah.. Yoongi memeluk Jimin tapi dia memberontak.
Jimin: LEPAS!! KAU MAFIA!! KAU JAHAT!!!!!!! YAK!!!!!
Hoseok: Dia sedang diluar kawalan.
Yoongi: JIMIN! INI AKU! LIHAT AKU! TATAP MATAKU!
Jimin gak lihat dia masih memberontak sampaikan Yoongi mencium bibir Jimin dengan lembut dan membuatkan Jimin berasa tenang kembali.
Yoongi: (Chup) Sayang... Gwenchana.. Aku gak jahat.. Cukuplah.. Semua baik baik aja...
Jimin: hiks... A-aku.. Pembunuh?.. Hikss.. MIANHAE!!!.. Tolong jauhi aku.. Hiks.. Aku seorang pembunuh!!!
Yoongi: Gak sayang.. Please.. Jangan gini..
Yoongi membantu Jimin bangun dan menatap lekat mata Jimin.
Yoongi: Perutmu masih sakit?
Jimin: Hiks... Sikit... Hyung.. Please akhirin semua.. Aku pembunuh.. Hiks.. Aku bahkan membunuh appamu.. Maaf aku hilang kawalan.. Hikssss..
Yoongi: Ani sayang..
Tiba tiba............ DOR! Suara tembakan pistol terdengar...
Jimin: AKHHHHH
Jimin hampir aja terjatuh tetapi disambut dan ditahan oleh Yoongi..
Yoongi: Ji-Jimin?!!!!
Mereka semua menoleh ke arah pintu itu.. Terlihat seorang pengawal Tuan Min menembak punggung Jimin..
Jungkook: SIALAN!!!!!!!
Namjoon: Biarin kami selesaikan mereka hyung.. Kau bawalah Jimin ke rumah sakit!!
Yoongi: Baiklah!.
Yoongi mengendong Jimin ala bridal style masuk ke kereta Mustang nya..
-DI DALAM MOBIL-
Jimin: ARGHH.
Yoongi: sabar sayang!.. Tahan sikit lagi!!
Yoongi memegang tangan sebelah Jimin.. Dia dapat merasakan getaran di tangan jimin.
Jimin: Eomma.. Appa.. Aku akan pergi ke kalian.. (Gumamnya)
Malangnya, Yoongi mendengarkan hal tersebut.. Semakin lama Permadangan jimin mulai kabur, tangan yang bergetar mulai melemah hinggalah dia menutup matanya.
Yoongi: JIMIN!!
-DI RUMAH SAKIT-
Setelah 1 jam lebih Jimin dirawat akhirnya doktor keluar dari ruang pembedahan Jimin.
Yoongi: Gimana keadaan Jimin?
Doktor: Kami telah membuang peluru yang ada di tubuhnya.. Tapi, dia telah mengeluarkan banyak darah.. Saya gak yakin jika dia bisa hidup atau gak. Kami akan berusaha.
Yoongi: YAK! AKU MEMBAYAR BERAPA PUN ASALKAN DIA HIDUP!
Doktor: Kami akan mencubanya Tuan. Saya permisi (Pergi)
Yoongi: ARGHHHH (Frustrated)
KAMU SEDANG MEMBACA
My Enemy My Lover?!
FantasyYoonmin berpacaran tanpa mengetahui latar belakang diri mereka.. Jimin mendapat misi untuk membunuh Min Suga dan Yoongi mendapat misi untuk Membunuh Park Jimin?!.... 🍉YOONMIN 🎀BxB (boy love) 🔞ehem 🍻SEME! yoongi UKE! jimin