Setelah Sebulan Jimin pergi.. Yoongi kembali ke Seoul tanpa memberitahu temannya yang lain..-DI APARTMENT YOONGI- (di seoul)
Yoongi memandang satu foto Jimin di meja tepi kasurnya... Frame itu mengandungi foto bersama mereka..
Yoongi: Mianhae... Ini udah sebulan sayang... Aku kesepian.. Mianhae....
Frame foto:
-DI MARKAS GANGSTER-
Disinilah Yoongi.. Dia masuk dan melihat Namjoon, Hoseok, Jungkook dan Taehyung.. Mereka melihat Yoongi yang kusut itu.
Namjoon: Oh iya aku dengar kau sudah bertemu Jimin..
Taehyung: Kok kau gak bawanya pulang ke Seoul?
Yoongi: Hm.. Ani.
Jungkook: Ada apa hyung? Kau seperti Zombie.
Yoongi terus menangis.. Mereka yang lain kaget melihat seorang Mafia itu menangis.. Namjoon memeluk temannya itu..
Hoseok: Ada apa Hyung? Jangan begini..
Yoongi: Aku.. Hiks.. Melakukan kesalahan besar..
Namjoon: Ceritakan aja hyung..
Yoongi menceritakan semuanya termasuk dia menyiksa Jimin dan eommanya yg marah..
Yoongi: dan dia membunuh dirinya sendiri... Dia telah tiada.. Makamnya di Daegu..
All: MWO?!
Hoseok: Iya ini salahmu.. Tapi.. Jimin... Hiks.. Huaaaaaaa.. Sahabatkuuuuuuuu
Jungkook: Hikss.. Jimin hyung...
-DI CAFE (seoul)-
Seorang pemuda manis itu sedang menikmati coffee favourite nya iaitu latte.. Tiba-tiba dia seorang memanggilnya..
?????: PARK JIMIN!!!
Jimin: Hey Felix!!
Felix: Kenapa kau belum pulang?
Jimin: Aku berseorangan di rumah.. Aku bosan jadi aku mampir disini dahulu..
Felix: Owh.. Mahu ke Mall gak?
Jimin: Ngapain?
Felix: Aku mahu membeli baju ku..
Jimin: Hm.. Aku mahu.. Aku juga mahu membeli hoodie!.
-DI MALL-
Seseorang menelefon Jimin.. Jimin mengangkat panggilan tersebut..
Eomma Min💞
Nae? Waeyo eomma?
Apa kamu baik-baik aja?
Nae.. Aku ketemu teman baru namanya Felix.. Dia baik..
Syukurlah.. Kamu gak ketemu yoongi kan?
Iya.. Tapi... Aku sedikit merindukannya..
Yak! Dia telah menyiksamu.. Ini pengajaran buat nya.. Yaudah.. Eomma tutup dulu yaa..
Iya.. Bye eomma..
Setelah itu, dia kembali berjalan-jalan bersama Felix.. Jujurnya, Jimin menrindui Yoongi tapi dia masih takut..
Jimin: eh Felix! Itu tokonya!
Felix: Mari!!!
Mereka masuk dan memilih baju untuk mereka.. Tapi Jimin melihat sosok yang dikenalnya sedang berjalan bersama teman yang lain.
Jimin: Yoongi? (Batinnya)
Jimin melihat Yoongi, Namjoon, Taehyung, Hoseok dan Jungkook..
Jimin: Felix.. Lama lagi?
Felix: Gak.. Aku mahu bayar..
Jimin: Okay...
KAMU SEDANG MEMBACA
My Enemy My Lover?!
FantasyYoonmin berpacaran tanpa mengetahui latar belakang diri mereka.. Jimin mendapat misi untuk membunuh Min Suga dan Yoongi mendapat misi untuk Membunuh Park Jimin?!.... 🍉YOONMIN 🎀BxB (boy love) 🔞ehem 🍻SEME! yoongi UKE! jimin