balas dendam💢

450 25 0
                                    


-DI RUANG TUAN MIN-

Pengawal: Tuan.. Seseorang ingin bertemu dengan tuan.

Tuan Min: Silakan dia masuk.

Pengawal: Baiklah Tuan.

Tuan Min melihat pria bermata tajam, kulit pucat dan melihat je arahnya.

Tuan Min: Wah.. Yoongi-ah.. My son.. Kenapa disini?

Yoongi: Aku mahu Jimin.

Tuan Min: Apa kau lupa? Setelah kau menjadi mafia dengan rela hati baru aku keluarkan Jimin. (Smirk)

Yoongi: Aku gak mahu.. Karna kau eomma menghilangkan diri!! Karna dia udah gak tahan sama sikapmu dan kau menarik paksa ku untuk menjadi bawahan mafia mu!. Aku bahkan gak rela jadi budak bawahanmu!

Tuan Min: Kau sama aja kaya eommamu... Kenapa kau datang bersendirian? Kau menyerah nyawamu?

Yoongi: Aku gak bersendirian.

Taehyung, Namjoon, Hoseok dan Jungkook mendekati Yoongi... Taemin? Dia menjaga markasnya agar gak ada mafia menyelinap masuk.

Tuan Min: Namjoon? Taehyung? Kalian adalah mafia!!! Kalian mengikut dia eoh?!

Namjoon: Mian.. Aku juga udah gak rela menjadi mafia.. Itu seolah kami bawahan mu.

Taehyung: Kami bahkan berpura-pura..  Kami dipihak yang benar sekarang.. Bersama Yoongi hyung..

Tuan Min: Dan kalian berdua.. Bukankah kalian gangster? Mahu selamatkan anggota kalian? HAHAH (ketawa)

Hoseok: Kau meremehkan kami?!

Jungkook: Kami akan mengambil Jimin hyung kami.. Kau mendapat balasannya!!!

Tuan Min: Jimin budak lemah! Dia bahkan tidak mampu melawanku eoh?.. Apa kau yakin dia masih hidup sekarang? (Smirk)

Yoongi: SIALAN!!!! MARI MULA PERTARUNGAN!!!!

Tiba-tiba semua pengawal keluar membawa senjata dan mengempung mereka.

Taehyung: APA KAU GAK BERANI BERLAWAN EOH?! KENAPA PENGAWALMU?!!

Tuan Min: Karna...  Aku akan memusnahkan Jimin. (Smirk)

Yoongi: JANGAN!! BRENGSEK!!

Yoongi ingin mengejar tapi pengawal itu menutup jalan yoongi.. Mahu tidak mahu mereka harus melawan pengawal yang jumlahnya banyak itu...

[Situasi Jimin]

Jimin meletakkan Tubuh mayat eomma dan appanya di lantai kamar itu..

Jimin: Aku... Akan.. Membalasnya...

Tiba-Tiba seorang membuka pintu kamar itu. Jimin langsung menoleh.. Dia melihat Tuan Min.

Tuan Min: Menangis eoh? Cupu banget... Ini kamar special buat kau karna bisa menemui orang tuamu HAHAH (ketawa)

Jimin coba bangun.. Dia bangun dengan memegang perutnya..

Jimin: kau.. Sialan!.. BRENGSEK!!!!

Jimin berlari kuat dan ingin menumbuk Tuan Min tapi dengan cepat Tuan Min mengelak.. Jimin jatuh tersungkur..

Tuan Min: Aku hanya itu? Kau bahkan lemah.. Ingin melawanku?

Tuan Min menjambak rambut Jimin untuk bangun dan dia terus membanting tubuh kecil Jimin di dinding.

Jimin: AKHHHH... SIAL!!

Tuan Min: HAHAHA lihatlah.. Kau lemah.. Kau hanya seekor kucing.

Tuan Min kembali menjambak rambut Jimin untuk Jimin bangun... Jimin bangun dan dia segera menumbuk muka Tuan Min hingga terjatuh..

Tuan Min: AKHHHHH KAU!!!

Jimin gak diam.. Dia duduk di atas Tuan Min dan menumbuk ulang wajah dan dada Tuan Min.

Jimin: KAU BENAR BENAR BIKIN AKU GILA!!!!!!

Tuan Min: ARGHHH BERHENTI!

Jimin: KAU HARUS.. MATI!!!!

Tuan Min: Sialan!!!!

Tuan Min menolak tubuh Jimin hingga terjatuh di sisi kanan kamar itu.. Jimin bangun dan menendang Tuan Min hingga jatuh..

Tuan Min: AKHHH

Jimin mengambil serpihan besar kaca yang ditumbuknya itu (kaca menyimpan mayat tadi) dan mendekati Tuan Min dengan kepalanya yang berdarah dan senyumannya..

Tuan Min: A-apa yang kau lakukan?!!!

Jimin: Membunuhmu.

Jimin terus menikam perut Tuan Min.. Jimin telah hilang kawalan.. Dia terus menerus menikam Tuan Min.. Mengeluarkan pisau dan ditusuk lagi berkali-kali..

My Enemy My Lover?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang