Script'e Eklenebilecek Ayrıntılar

92 7 3
                                    

Ben gene script değiştirdim ama yazmayacağım sadece bir kaç ipucu vereceğim.

Ayrıntı 1:Script'inize fizikse özellikler bölümüne sivilce ve siyah noktam yok,dudaklarım tatlı bir pembe renginde,cildim pürüzsüz,kulaklarımda hep bir küpe var,tırnaklarım uzun ve bakımlı,ağzım her zaman kahve kokacak her zaman zambak kokacağım,cildim pürüzsüz vb. yazabilirsiniz.

Ayrıntı 2:İstediğim olayları sessiz/sesli bir şekilde söylediğimde gerçekleşecek derseniz olaylar istediğiniz gibi gerçekleşebilir.Lifa App de unutmayın önceki bölümlerde var.

Ayrıntı 3:Dolabınızdaki de dahil tüm kıyafetlerinizin orada olduğunu da yazabilirsiniz.Bence kesin yazın.Uzun kalacaksanız gerekebilir.

Ayrıntı 4:Sesinizin güzel olduğunuzu yazabilirsiniz.Ben sesimin Selena Gomez ve Sabrina Carpenter gibi olduğunu yazdım.Yazınızın güzel olduğunu,iyi yüzdüğünüzü,cesur olduğunuzu ve her büyüyü hem biliyor hem yapabiliyor olduğunuzu yazın bence.

Ayrıntı 5:Asanızın o an düşündüğünüz gibi olacağını yazabilirsiniz.Asanızı seçeceğini,zde hayal gücünüzü kullanın (Hogwarts'a gidecekler için  güzel bir ayrıntı bence)

Ayrıntı 6:Evcil hayvan ekleyin.Kedi köpek vb. olabilir eğer burada hayvanınızın yoksa bari orada olsun.

Ayrıntı 7:Dişlerinizin beyaz ve parlak olduğunuzu yazabilirsiniz.Kaşlarınızın da düzgün ve kirpiklerinizin de uzun ve kıvrık olduğunu yazın.

Ayrıntı 8:Bu, istediği gerçeklikte telefon isteyenler için.Şarjınızın asla bitmeyeceğini yazın.Şarjınız hep %100 olduğunuzu yazın.İnternetinizin de bitmeyeceğinizi yazabilirsiniz.

Ayrıntı 9:Marvel'a gideceksiniz İron Man ölmeyecek falan yazabilirsiniz.Yani ölmesini istemediğiniz karakterlerin ölmediğini yazabilirsiniz.Ben Cedric'in ölmediğini yazmıştım.Hogwarts'a gidecekler eğer savaş vs. istemiyorsa Voldemort yok Harry normal bir çocuk falan yazabilirsiniz.

Ayrıntı 10:Animeye gidecekler,beni dinleyin.Oradaki insanlardan korkarsanız onları kendi kafanızda canlandırarak normal benim senin gibi insanlar yapabilirsiniz.

Ayrıntı 11:Maddi durumunuzun iyi olduğunuzu yazabilirsiniz.

Ayrıntı 12:Tad ve koku alacağınızı yazın.Duyu hissinizin kuvvetli olduğunu,kartal gibi göreceğinizi yazabilirsiniz.

Ayrıntı 13:Burada olan değerli bir eşyanızı orada size birinin hediye edeceğini yazabilirsiniz.Örneğin Yagami size papatyalı kolyenizi hediye etsin.İron Man bana sarı mumumu verecek.Luna bana beyaz bilekliğimi verecek yazabilirsini.Çünkü o eşyalar geldiğinizde hala sizde olacağı için hatıra kalır.

Ayrıntı 14:Noel Babanın gerçek olduğunu falan yazabilirsiniz hani sürpriz hediye ha ha ha falan kafasıyla yanii.

Ayrıntı 15:Bu gerçek olur mu bilemem ama Lifa App falan yapın ve Lifa App'inize şimdi bir kapı olacak ve Marvel'a açılacak falan yazabilirsiniz eğer anime veya Hogwarts'taysanız.Yanii ben denerim başarırsam.

Umarım yararlı olmuşumdur.





Shifting GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin