🌌Przestaniecie wkońcu?🌌

112 14 4
                                    

Z debilem, idiotą,burakiem, samolubem. Mam wymieniać dalej?-wrednie zapytałam

Fajnie że o mnie tak myślisz-odpowiedział o dziwno nie wrednie, a tak jakby był zmartwiony? Szczerze zaskoczyło mnie to ale byłam też zdenerwowana udaje że jest mu smutno, a sam przed chwilą mnie wyzywał

Aha? A jak ty mnie nazywaleś? No proszę odpowiedz. Jak mnie przy wszystkich znajomych wyzywałeś? Mówileś, że jestem ładna?-zapytałam wrednie jak to na mnie przystało. Nie czekając i nie chcąc jego odpowiedzi odwróciłam się od chłopaka, a następnie usiadłam na parapecie wpatrując się w zachodzące już słońce.

Pov Aidan

Przyglądałem się ciemnym, pięknym włosą dziewczyny. Miała piękne włosy, bardzo długie ale również bardzo zadbane. Padające na nią słońce podkreślało jej cudowną figurę. Nie! Stop! Aidan! Co ty wygadujesz  przecież sam mówiłeś jest głupia i brzydka! Nie. Tak.
Czy tak uwarzałem? Nie. Nie jest ani brzydka, ani głupia. To znaczy jest. Niewiem.

Przestałem wpatrywać się w dziewczynę i usiadłem na ziemi czytając naklejki z jakiś szamponów i mydła. Bo co miałem robić? Przecież nie rozpocznę rozmowy.

Pov Julia

Mimo, że wpatrywałam się w słońce to kątem oka widziałam jak chłopak patrzy się na mnie zamyślony. Byłam tym trochę zmieszana ale po chwili spowrotem zaczęłampatrzeć przed siebie.

Rozmyślałam. Co by było gdybym pocałowała chłopaka? Czy była by to dla niego tylko gra? Czy poczuł by coś do mnie? A może ja bym coś do niego poczuła? Moje myśli przerwał Noah otwierający nam drzwi do wyjścia z łazienki. Wyszłam bez zastanowiania po chłopakach.

To co gramy dalej?-zapytała się Veronica

Martina zauważyła, że siedzę wpatrując się w białą ścianę i ich nie słucham.

Julka? Julka!-krzyknęła Martina a ja obudziłam się z myśli

Ohh... przepraszam zamyśliłam się-powiedzałam szybko wymuszając uśmiech

Pytałam czy gramy dalej?-zapytała Veronica

Tak. Możemy. Jak chcecie.-odpowiedziałam

Okej to może ja przyniosę jakieś picie?-zapytał Aidan

Jasne! Masz liptonka?-zapytała Martina. Dziewczyna wogule nie lubi wody. Nie rozumiem w niej tego. Jak można pić cały czas liptona i sok pomarańczowy? No ale mniejsza.

Jasne że mam! Ja mam wszystko!-oznajmił chłopak znowu wcale się nie chwalając jaki on to nie jest super bogaty

Okej, super że masz wszystko teraz pokaż mi gdzie trzymasz bluzy- powiedziałam wrednie

A po jakiego Ci moje bluzy?-zapytał zdezorientowany chłopak

Bo jest mi zimno? A po co innego była by mi potrzebna bluza? Co ty głupi jesteś czy udajesz?- zapytałam wrednie jak to na mnie przystało.

Nie dam Ci mojej bluzy! Będzie potem tobą śmierdzieć!- dodał Aidan

Ludzie! Przestańcie! Obydwoje!- krzyknęła zdenerwowana Veronica

Stary weź się zachowuj. Daj jej tą bluzę- dodał po chwili Louis

Dobra idź przez korytarz do końca i w lewo-wkońcu powiedział zielonooki.

Dziękuję-powiedziałam sztucznym uśmiechem wymijając chłopaka w drzwiach

Okej to ja lece po napoje!- krzyknął Aidan

Weszłam do garderoby chłopaka, gdzie ulatniały się jego drogie perfumy. Uśmechnęłam się pod nosem bo akurat jego perfumy bardzo mi się podobały. Wzięłam czarną, za dużą o trzy rozmiary bluzę. Założyłam na siebie po czym wyszłam wracając do paczki przyjaciół.

Pov Aidan

Nalewając picie dla każdego z nas myślałem o Julii. Czy to źle, że nie mogę przestać o niej myśleć? Czekaj. Czy ja się w niej zakochuje? Nie, nie, nie co ty Aidan wygadujesz? Napewno nie. Przestałem rozmyślać i wróciłem do pokoju ze szklankami.

Zobaczyłem dziewczynę w mojej ubionej bluzie. Poczułem coś w brzuchu takie jakby motylki?

Pov Julia

Czekając na chłopaka z napojami gadaliśmy o szkole i o tym jak podoba się chłopaką w nowym mieście. Nic ciekawgo. Nagle przyszedł Aidan i zaproponował:

Ej ludzie! Jako iż jest weekend a moich rodziców nie ma to co wy na nocne horrorki?!-zapytał szczerze sie uśmiechając. Czy on się właśnie szczrze uśmiechał? Nie wiem ale mimo że nie lubię horrorów to spodobał mi się ten pomysł tak jak reszcie...

~Hejo, hejo, hej!
Jak podoba się wam ten rodziałek?
Jak myślicie czy Aidan zakochał się w Julii?

,,𝕮𝖔 𝖙𝖔 𝖏𝖊𝖘𝖙 𝖒𝖎ł𝖔𝖘𝖈?"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz