🌌Chłopak?🌌

107 15 1
                                    

Nie no Julka co ty mówisz. Gdyby się w tobie zakochał to by Cię nie wyzywał przy wszystkich. Napewno to inna i dużo ładniesza dziewczyna.

Doszliśmy do domu i chłopak zaproponował abym spała na jego łóżku, a on na podłodze.

Nie no co ty to jest twoje łóżko. Wsumie możemy spać razem no nie?-zaproponowałam, a chłopak wskoczył na łóżko.

Pov Aidan

Kiedy Julia zaproponowała mi spanie razem to znowu poczułem te nieszczęsne motylki w brzuchu. Czemu ona na mnie tak działa? Czy ja serio się w niej zakochałem? Zawsze byłem w związku bo miałem zakład. Nigdy się szczerze nie zakochałem. Niewiedziałem nawet jakie to uczucie. Wskoczyłem na łóżko i położyłem się obok ale tak aby jej nie dotykając. Po około pół godzinie przekręcania się z jednego bok na drugi unąłem.

Pov Julia

Nastestępnego ranka obudziłam się PRZYTULONA?! do Aidana. Nie kątroluje swoich ruchów w nocy. Wstałam szybko nie budząc przy tym chłopaka. Nie powiem był słodki kiedy spał. Zaraz! Nie! Julka przestań! To jest twój największy wróg! 

Wstałam i udałam się do łazienki. Tam przemyłam twarz zimną wodą. Wyszłam z łazięki i zaczęłam kierować się do drzwi, aby wyjść  z domu chłopaka kiedy za nadgarstek złapał mnie on...

Aidan.







A ty gdzie się wybierasz?- zapytał zaspany chłopak

Do domu nie widać?- powiedziałam
Ogarnął byś się- dodałam po chwili uśmiechnięta patrząc na nie ułożone włosy chłopaka.

Ehhh... no tak-odpowiedział
Wcale lepiej nie wyglądasz-dodał po chwili

Dziękuję. Kochany jesteś-powiedziałam wrednie się uśmiechając i ominęłam chłopaka idąc do salonu w który siedzieli moi przyjaciele

O hej Jula!-powiedziała Martina

Witam-odpowiedziałam przyjaciółce siadąjąc obok

Słodko spaliście z Aidanem- powiedział Louis. Zrobiłem wam aż zdjęcie-dodał uśmiechając się

 Zrobiłem wam aż zdjęcie-dodał uśmiechając się

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Co to jest?!- powiedziałam zdenerwowana. Po pierwsze dlaczego patrzycie jak śpie? A po drugie czemu robicie mi zdjęcia?

Nam-wtrącił się nagle Aidan

Co?-powidziałam pytająco

Nie robią zdjęć tobie tylko NAM-odpowiedział podkreślając ostatnie słowo

Nie ma żednego nam?- powiedziałam wrednie.

Wyrwałam zdjęcie z rąk chłopaka i wyszłam wpatrując się w zdjęcie.

Wsumie słodko tu wyglądamy. Nie Julka przestań!

Pov Aidan

Całe szczęście mam kopię haha-powiedział mój przyjaciel

Słucham?- zapytałem

Nic, nic-odpowiedziała Veronica

Dobra myślę że spadamy-powiedziała Martina i wszyscy opuścili mój dom

Myślałem o tym zdjęciu i o dziewczynie. Faktycznie wyglądaliśmy tam słodko ale Julia pewnie tak nie myśli. Kurwa po co byłem dla niej taki chamski od początku. Nie mogłem się normalnie zaprzyjaźnić? Normalny ze mnie Debil. Może pójde ją przeprosić? Zaprzyjaźnić się? Tak zrobię!

Pov Julia

Szłam do domu przez miasto, gdy nagle ktoś wciągnął mnie w jakąś ciemną  uliczkę na co ja upuściłam zdjęcie.

Jakiś facet ubrany na czarno w masce zatkał moje usta abym nie krzyczała i przygwoździł mnie do ściany.

Będziesz już cicho?!-zapytał nerwowo, na co ja pokiwałam głową na znak, że nie będę już krzyczeć

Facet puścił ręke z moich ust wsadzając mi jakąś igłę w rękę. Zaczęło robić mi się ciemno przed oczami. Ostatnie co widziałam to jakiś dwóch mężczyzn wciągających mnie do czarnego samochodu. Zemdlałam.

Pov Aidan

Gdy dotarłem do domu szukałem Julii. Nie było jej. Jeszcze nie przyszła? To niemożliwe jest strasznie szybka. Może weszła gdzieś po drodzie do sklepu? Poczekam na nią w jej pokoju-pomyślałem

Jedna godzina, druga, trzecia Julia nie przychodziła, a ja dalej czekałem.

Postanowiłem zadzwonić do przyjaciół czy jest z nimi może Julia.

Nie ma, nie ma, nie ma-tylko to usłyszałem od przyjaciół i zacząłem się coraz bardziej martwić.

Poszedłem do galeri, przeszukałem wszystkie sklepy a jej nie było. Wracając natknąłem się na ciemną uliczkę, a na jej początku leżało nasze zdjęcie? Weszedłem dalej i zauważyłem jakąś strzykawkę? Co tu się stało? Zdjęcie moje i Julii oraz strzykawka. Jestem dobry z chemii i innych takich więc po zapachu rozpoznałem co było w strzykawce. Środek nasenny. To wskazuje na jedno. Porwali Julię.

Hejo!
W tym rodziale jak widzicie dużo się dzieje. Jak myślicie kto porwał Julię? Co jej zrobią?

Aidan z wami!

,,𝕮𝖔 𝖙𝖔 𝖏𝖊𝖘𝖙 𝖒𝖎ł𝖔𝖘𝖈?"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz