🌌Powiedzieć jej?🌌

99 15 4
                                    

Pov Aidan

Gdy wchodziłem do sali usłyszałem słowa Julii. Tylko przyjaciele...

Wiedziałem, że chodzi o relację między mną, a dziewczyną. W końcu znałem moich przyjaciół, więc wiedziałem, że o nas zapytają. Czekałem tylko aż w końcu to zrobią.

Nie wiem dlaczego, ale liczyłem, że dziewczyna powie coś innego niż ,,jesteśmy tylko przyjaciółmi".
Zresztą na co ja liczyłem. Przecież ona nie czuje tego co ja-pomyślałem i stanąłem obok przyjaciół.

Pov Julia

Aidan wrócił i stanął obok plotkujących przyjaciół, a ja się do niego ukradkiem uśmiechnęłam.

To kiedy mogę wyjść?-nagle zapytałam Aidana

Lekarz mówił, że za jakiś tydzień-odpowiedział mi zielonooki

Za ile? To co oni mi tu będą tyle robić?-zapytałam niezadowolona

Musisz odpoczywać. Nic nie będą Ci robić spokojnie-odpowiedział mi chłopak usmiechając się, a ja oddałam ten gest, na co wszyscy się na nas popatrzyli

No co?-zapytałam patrząc się na nich. Nie wiedziałam o co im chodzi. O czym gadał wtedy Aidan z Martiną. Czemu cały czas przyjaciele dają nam wspólne wyzwania i pytania. Czemu cały czas wypytują o nasze relacje? Cały czas się nad tym zastanawiałam, aż moje zastanowienia przerwał wchodzacy lekarz.

Mówiłem aby mnie zawołać kiedy pańska dziewczyna się wybudzi-powiedział lekarz. Ja i Aidan uśmiechneliśmy się do siebie ale tak aby przyjaciele nie widzieli i wyszłam z mężczyzną na badania....

~Hello
Next rodział napisany!
Mam nadzieję, że się wam podoba!

Aidan z wami!

,,𝕮𝖔 𝖙𝖔 𝖏𝖊𝖘𝖙 𝖒𝖎ł𝖔𝖘𝖈?"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz