three

857 39 3
                                    


Od mojego spotkania z Louis'em minął ponad tydzień. Nie widywaliśmy się nigdzie na mieście, a nie mieliśmy jak do siebie napisać czy też zadzwonić. Z resztą, nie miałam czasu. Przygotowywałam wszystko na moje rozpoczęcie roku szkolnego. Zostały tylko trzy dni do rozpoczęcia szkoły, a ja musiałam jeszcze załatwić parę podręczników, plan lekcji i to do, której klasy będę chodzić. 

Oprócz Louis'a nie zaznajomiłam się z nikim. Z domu wychodziłam tylko by coś kupić lub na późny spacer. Było trochę chłodniej, ale wciąż ciepło.

W tym momencie sprzątałam naczynia po całym dniu. Nie miałam czasu tego zrobić wcześniej, dlatego że postanowiłam pomalować ścianę w moim pokoju, by miała pełno estetycznych wzorów, które pasowałyby do wystroju. Myjąc i wycierając naczynia jak zawsze słuchałam muzyki. Nuciłam pod nosem dobrze znaną mi melodię. 

~I've seen you twice, in a short time

Only a week since we started

It seems to me, for every time

I'm getting more open-hearted

I was an impossible case

No-one ever could reach me

But I think I can see in your face

There's a lot you can teach me

So I wanna know

What's the name of the game?

Does it mean anything to you?

What's the name of the game?

Can you feel it the way I do?

Tell me please, 'cause I have to know

I'm a bashful child, beginning to grow

And you make me talk

And you make me feel

And you make me show

What I'm trying to conceal

If I trust in you, would you let me down?

Would you laugh at me, if I said I care for you?

Could you feel the same way too?

I wanna know

The name of the game~


-The Name Of The Game, ABBA

Śpiewając rozmyślałam, czy spotkam jeszcze kiedykolwiek Louis'a. Wiedziałam, ze na pewno zobaczę go na ulicy, ale czy będzie ze mną rozmawiał? A może postanowi, że to nigdy się nie wydarzyło i będzie mnie traktować jak nieznajomą? Westchnęłam ciężko. Z czasem się przekonamy. Skończyłam sprzątać i poszłam się umyć i spać. Byłam bardzo zmęczona.

Watch out | Louis PartridgeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz