Cap 10

124 7 2
                                    

 Haide, spune-mi ceva.. spune el uitandu-se in ochii mei

 Eu.. doar atat reuseam sa scot pe gura.

  S-a uitat in ochii mei si a dat dezaprobator din cap.. S-a intors cu spatele indepartandu-se de mine. Il pierdeam. Am facut cativa pasi grabiti si l-am imbratisat pe la spate. 

 Nu pleca idiotule! spun si il strang si mai tare Am nevoie de tine. adaug 

  Se intoarce cu fata la mine si imi ofera zambetul lui dulce, strangandu-mi fata intre palmele sale calde, buzele noastre unindu-se intr-un sarut perfect care voiam sa nu se mai termine. M-a strans tare la piept in timp ce ma saruta cu pasiune. Nimeni din jurul nostru nu mai conta. Doar noi doi. Noi si bula noastra de fericire.

  ***

 Iti aud inima.. Bate tare. ii spun eu in timp ce stau cu capul pe pieptul lui

 E vina ta. Tu faci toate astea. spune el si ma saruta in crestetul capului

 Mm.. ma uit la el si imi pun capul inapoi, desenandu-i cercuri pe piept

 Ne uitam la un film? spune el

 Oki, dar la ce? intreb

 Pai nu stiu.. Gasim noi ceva, nu? imi spune si ma saruta scurt, apoi se ridica sa isi ia laptopul.

  Dupa cautari indelungate si certuri haioase cu privire la ce film alegem, am sfarsit in a alege un film pe care niciunul dintre noi nu l-a vazut: '' Twilight: Cineva m-a muscat ''. O parodie de zile mari.

  Am ras cu lacrimi si ne-am bucurat de toate cadrele filmului. Dupa o pauza de 15 minute, in care am decis sa facem un bol cu popcorn si cateva drumuri la baie, ne-am reluat filmul, Dylan conectand laptop-ul la tv '' pentru o rezolutie mai buna ''. 

FreeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum