Prolog

411 16 0
                                    

   Hai Hope! Un demi plie si apoi releve! Perfect! 

   Asta sunt eu.. Prima ballerina.. Hm.. Prima ballerina.. Niciodata nu m-am gandit ce inseamna asta pentru mine.. Dar stiu ce inseamna pentru familia mea.. Mandrie, faima, bani.. Nimeni nu se gandeste la efortul depus.. Ei doar vad ambalajul, nu si continutul.. Toata viata mea a fost asa.. Dar iata-ma aici.. Depunand efort si rupandu-mi picioarele pe scena.. Acum, sa reformulez.. Nu asta sunt eu.. Eu sunt fata care este timida, care il place pe baiatul cel mai dragut din clasa, care sta pe Facebook pana tarziu in noapte, care asculta muzica la volum maxim.. Eu nu sunt genul de fata care sa stea cu capul sus in orice situatie, care sa stie sa vorbeasca si sa se sustina in orice situatie.. Asta e fata pe care parintii mei si-au dorit-o..

   Imi place fotografia.. Ei spun ca nu e de viitor.. Imi place muzica.. Ei spun ca nu am ureche muzicala.. Imi place actoria.. Ei spun ca nu sunt indeajuns de flexibila.. Ei bine, am ajuns la balet.. Cand au vazut ca asta aduce bani si faima, a inceput sa le placa mai mult decat mie.. Dansez din pasiune, nu  pentru baza materiala..

  Lasand asta la o parte, viata mea e frumoasa, daca pot spune asa.. Am prieteni, nu prea multi, dar sunt acolo cand am nevoie.. Am parte de educatie de inalta clasa.. Sunt in ultimul an la Queen Elizabeth's din Marea Britanie, locuind in oras, Crediton mai exact, un liceu foarte bun. Parintii mei intotdeauna au vrut sa urmez o scoala cat mai buna, si de aceea ma aflu aici..

 Pai ce sa mai zic? Anul acesta mi-am propus sa incerc ceva cu actoria, desi cred ca parintii mei o sa innebuneasca.. Ah, era sa uit.. Ca orice adolescenta, o sa zic si de crush-ul meu secret.. Colegul meu de clasa, unul dintre cei mai populari din scoala.. Era de asteptat.. Fata timida si 'rebelul'.. 

FreeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum