Cap 9

143 9 0
                                    

 Deci.. spune el

 Deci.. spun si eu Cum a fost? adaug eu

 Bine.. La voi?

 Bine.. 

 Mda.. mormaie el fiind atent la drum

 Mda.. Ar trebui sa mai facem asta.. zic eu

 Da, sa sti.. Defapt, ar trebui sa iesim toti, nu? 

 Da, ar fi super! zambesc eu

  

  Am intrat in casa, mama si tata fiind ca de obicei in bucatarie. M-au luat la intrebari, unde am fost, ce am facut, cum a fost.. As vrea sa ma sustina in relatia cu Dylan, nu in relatia falsa cu James. Sunt atat de imaturi vrand sa ne faca sa ne placem, dar degeaba. Din cate vad eu, James e fericit cu prietena lui, iar eu sunt mai mult de atat. 

  Dupa ce mi-am facut baie si toate cele, m-am pus la birou si mi-am scos caietele sa scriu cate ceva, insa gandul imi fugea la Dylan si la cate s-au intamplat zilele acestea. Am luat telefonul si am apelat-o pe Lauren. Trebuia sa vorbesc cu cineva.

 '' Hei fato!! ''

 Hei! Da Domnul sa mai raspunzi si tu la telefon!

 '' Hei! Am avut telefonul la reparat.. ''

 Ce i-ai facut? intreb sarcastica 

 '' Eh si tu.. L-am scapat in toaleta.. '' spune ea 

 Doamne fereste! Cat de idiot poti fi?? rad eu isteric

 '' Hai, hai.. Ce aveai de vorbit asa urgent cu mine?? '' intreaba ea, schimband subiectul

 Pai, eu si.. Ahm.. ma balbai eu

 '' Spune odata femeie! ''

 Eu si Dylan ne-am sarutat! spun eu cat de repede pot, si la scurt timp aud un tipat

 '' Serios?? Doamne! Scapa si omul o data telefonul in wc si uite cate se intampla!! ''

 O data? intreb eu

 '' Hei, aici nu e vorba de mine!! Fi atenta, ca maine vreau sa stiu absolut tot! Fiecare detaliu! ''

 Eh, nu ch..

 '' Ba da! Chiar tot! '' ma intrerupe ea

 Okay, Okay, o sa imi pregatesc discursul. rad eu

 '' Asa sa faci. Vorbim maine! ''

 Okay. 

 '' Noapte buna, doamna O'brien! ''

 Noapte buna, doamna Posey. spun eu si inchid apelul inainte sa mai comenteze ceva

  Doamna O'brien, hm, hai ca suna chiar bine, ma pot obisnui. Am abandonat lectiile si m-am bagat la somn. Maine o sa fie o zi interesanta. 

  ***

 Doamne, ma bucur pentru tine atat de mult! spune ea in timp ce ne indreptam spre clasa

 Stiu.. Aleluia, nu? chicotesc eu

 Da.. rade ea

  Am intrat in clasa si ne-am asezat la locurile noastre. M-am uitat in jur, dar scaunul de langa Tyler era gol. Unde naiba e? Chiar in momentul cand am scos telefonul sa ii trimit mesaj, intra Dylan gramada cu usa, scuzandu-se ca a intarziat. Se uita la mine si zambeste, facandu-mi usor cu mana, eu chicotind. Ii puteam simti privirea aspra a lui Sam uitandu-se la mine si suflul rece in ceafa. M-a bufnit rasul la gandul asta, si m-am uitat din nou la Dylan. Parea a fi foarte atent la ora.. La ora de engleza.. Ma bucur.

FreeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum