Cap 6

193 11 4
                                    

    Dati play la melodia din dreapta cand sunt la masina si pleaca catre studio! :3 

   

   Am coborat din camera mea, fiind intampinata la baza scarilor de mama, care se uita acuzator la mine.

  Ce? spun eu dandu-mi ochii peste cap

  Stiu ca trebuie sa pleci, dar vreau sa stii ca eu si tatal tau vrem ca relatia cu James si familia lui sa mearga cat mai bine!

  Ce relatie cu James?! De-abia l-am cunoscut!

  Tonul! Si ai grija ca lui nu ii plac fetele vopsite, prea machiate, si trebuie sa iti schimbi putin si garderoba! Nu mai fi atat de anosta! Imbraca-te si tu mai colorat, mai la rochita, mai arata si tu un picior, ceva! 

  Tu te auzi ce spui?! intreb eu socata

  Si fi si tu mai vorbareata! continua ea de parca nu m-ar fi auzit

   Ma holbam la ea incercand sa imi dau seama unde naiba e mama mea. Voiam libertate, dar nici chiar asa! ''Sa ii arat un picior''?? Serios? Daca faceam asta acum o saptamana mi-l taia! Sper ca doar ma testeaza! Doamne fereste! Au luat-o complet razna

   Dupa ce am scapat de ea am luat-o usor pe scoala. Voiam sa trec si pe la Lauren dar morala mamei m-a lasat fara timp. Daca nu ar pune atata presiune pe mine poate ca as putea avea o frumoasa relatie de prietenie cu James.. Nimic mai mult.. Dar daca ma inteleg foarte bine cu el, e totusi okay.. Asta nu inseamna ca trebuie sa fim si impreuna.. 

   Am sunat-o pe Lauren si i-am povestit totul. A inceput sa rada fara oprire, eu repetandu-i ca ''e treaba serioasa'', dar degeaba. Crapa de ras la celalalt capat al firului. Am ajuns sa rad si eu de mine insami si de situatia penibila in care ma aflu. oricum, e chiar amuzant.

   Maine trebuie sa ma intalnesc cu Dylan pentru a lucra la proiect, dat fiindca azi nu pot fiindca am repetitii. Un nene important vine sa ne vada munca

FreeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum