Cap 8

130 8 0
                                    

  Ma tinea strans in brate si din cand in cand ma mai saruta pe frunte.. Stateam pe canapea in liniste totala.. Era perfect.. Ma uitam in ochii lui care erau mai sinceri ca oricand. Zambetul lui imi incalzea inima si parfumul lui ma imbata. Pot spune ca acum e doar al meu, si nu o sa las pe altcineva sa mi-l ia.

 Nu stiu ce s-a intamplat, dar cred ca mi-ai facut tu ceva.. spune el deodata

 Ce? rad eu

 Nu stiu.. Dar e nou pentru mine.. recunoaste el, apoi isi apasa buzele calde si moi pe ale mele

   ***

 Seara a venit si trebuia sa merg acasa. Imi parea atat de rau ca trebuie sa plec.. Mai voiam sa stau cu el! Aveam nevoie sa stau cu el, sa ii simt mirosul, caldura corpului.. Sa fiu cu el.. Am mers in bucatarie, unde erau parintii lui.. Doua persoane foarte de treaba. Jasmine mi-a zambit si m-a imbratisat calduros, in timp ce tatal lui m-a salutat politicos si m-a reinvitat pe la ei. Ma simteam atat de bine.. 

  Mi-a deschis portiera si mi-a zambit dulce. Il ador! M-am urcat in masina si mi-am pus centura.. A dat drumul la centura, si inainte sa porneasca motorul m-a sarutat rapid. Imi place ca ma saruta cand nu ma astept.. E atat de romantic..

 Ne auzim maine? spune el 

 Normal! spun eu si zambesc cald

  Imi cuprinde fata in palmele sale si ma saruta cu toata puterea lui, eu incercand sa nu lesin. Se uita in ochii mei, zambeste, apoi ma saruta din nou. 

  Am inchis portiera, si, inainte sa intru in casa ma mai uit o data la el.. E aici.. Pentru mine.. Ii fac cu mana, el zambindu-mi.. Am intrat in casa, mi-am pus geaca in cuier si am putut auzi motorul masinii gonind pe asfalt. Nu a plecat pana nu am intrat in casa.

  M-am indreptat catre bucatarie. Spre surprinderea mea, cand am intrat, l-am vazut pe James stand de vorba cu tata. Nu din nou.. 

 Ai venit in sfarsit! spune acesta

 Mda.. mormai eu

 Ahm.. Buna Hope! spune timid baiatul cu ochii ca marea

 Buna James! spun si zambesc

 Eu va las sa vorbiti! spune tata si se ridica de la masa si iese din bucatarie, inainte ca eu sa mai pot comenta ceva

 Ahm.. 

  Ma asez pe scaun in fata lui dupa ce imi iau un pahar. Imi torn putin fresh de fructe si iau o gura. Nu spune nimic, doar se uita la mine, imi studiaza fiecare miscare. Are ochii atat de albastrii si de calzi. Ii pot citi orice gand ii trece prin minte cu ajutorul privirii sale.. 

 Deci? sparg eu gheata

 Deci.. spune el

 Spune ceva! ma reped eu

 Era iubitul tau? spune el si eu imi maresc ochii 

 Ce? Te rog sa nu.. De unde sti?

 Sati linistita, daca voiam, le spuneam pana acum alor tai.. spune el si rasuflu usurata

 Dar.. De ce? intreb nedumerita

 Pai stiu cum e.. spune el Si eu am o iubita de care parintii mei nu au habar.. continua el

 Vai, ce ma bucur.. Adica, nu ca nu stiu ai tai de ea, sau ceva.. Ci ca nu esti suparat sau ceva de genul..

FreeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum