Cap 7

113 10 2
                                    

 Hmm.. spune ea si se plimba in jurul meu

  Simteam cum toti ochii sunt pe mine, si urechile sunt atente la ce va spune ea.. Aveam emotii mari..

 Mda.. Marc, ea e?

 Da! Ea e!

 Cecilia! spune deodata

  Am auzit un chicotit venind dintr-un colt si mi-am dat seama ca e idiotul de Dylan, oh Doamne, sper sa nu fi observat nimeni..

 P-Poftim? intreb eu usor nedumerita

 Tu! Tu ai fata de Cecilia.. spune ea din nou si iar se aude un chicotit din coltul salii, dar de data asta toata lumea s-a uitat la el.

 Ce? Cecilia! Eh, haideti! Ce, nu e amuzant??

 Domnul cine e? intreaba ea

  Oh, nu.. Nu te rog, de ce sa fie el atat de idiot?? Trebuia el sa rada ca tocmai am fost botezata.. Ma rog, cam amuzant, Cecilia, serios?!

 Ahm, numele meu este Dylan.. spune el si se ridica in picioare, stand cu capul in jos si cu mainile pe langa corp. Un copil de 3 ani, serios! 

 Tinere domn, ce vi se pare atat de amuzant? 

  O, Doamne, am pus-o..

   

 Hai ca a fost amuzant, serios! spuse el din scaunul soferului

 Mhm..

 Eh, haide! Nu mai sta imbufnata si uita-te la mine! spune el si isi plaseaza mana pe mana mea..

    In acel moment am simtit ca lesin.. Imi simteam obrajii arzand si picioarele sa tremure. Bine ca stateam deja jos, ca altfel cadeam. Chiar daca m-a cam facut de ras in fata colegilor mei, el tot dragut ramane.. Si chiar are dreptate.. Ce nume e si 'Cecilia'?? Mi-am intors privirea catre el, mi-am mijit ochii si, cu vocea tremuranda i-am spus:

 Esti un idiot! 

 Ceva nou? spune el si incepu sa rada. Am crezut ca se va supara, dar nu.. 

 Doamne, zici ca aveai 3 ani! spun eu si rad

 Imi place cand zambesti.. spune el si imi strange mana

 Pai daca imi dai motive.. spun eu si de indata simt fluturasi in stomac

    Se apleaca usor spre mine si imi dau seama ca vrea sa ma sarute.. Inchid ochii, dar cu cateva secunde inainte de momentul mult asteptat, o masina ne claxoneaza. Se pare ca la semafor era deja verde.. Mi-am tras fata si am lipit-o de geam, schitand un zambet satisfacut dar si dezamagit pe fata, uitandu-ma la reflectia lui in geam, el fiind mai rosu la fata decat mine. 

    M-a lasat in fata casei si a accelerat, lasand in urma lui doar o dara usoara de fum.. Nu am mai vorbit de cand a incercat sa ma sarute. A fost ciudat.

    Am intrat in casa si am mers repede in camera mea. Eram atat de fericita! Am sunat-o pe Lauren si i-am spus absolut tot. Inca nu imi vine sa cred. Visez la momentul sarutului cu Dylan inca de cand m-am mutat in clasa asta, si azi a fost cat pe ce. Asta inseamna un singur lucru: suntem pe drumul cel bun.. Cel mai bun, desigur!

   ***

  M-am dat jos din pat si am mers la baie. Ma simteam atat de obosita. Mi-am facut un dus si apoi am mers la bucatarie sa mananc. Mi-am luat un bol, mi-am turnat lapte si mi-am pus linistita cereale. Am luat o lingura, doua, trei.. Ceva imi statea in gand. Simteam ca trebuie sa fac ceva, dar nu stiam ce. Mama a intrat si ea in bucatarie, aranjata de parca pleca la vreo intalnire de afaceri. S-a uitat putin cam ciudat la mine dar nu a spus nimic.

 De ce esti asa de gatita de la ora asta? intreb eu

 De la ora asta? E unu si jumatate.

 Cat? spun eu scapand lingura din mana.. O, nu! adaug si ma ridic grabita de la masa.

   Fug in camera mea si imi iau telefonul. Aveam 3 apeluri si 4 mesaje de la Dylan. Nu pot sa cred ca am dormit atat si ca am uitat ca trebuie sa lucram la proiect. Sunt o mare idioata. Mi-am luat niste blugi pe mine si un pulover larg, am insfacat telefonul si am pornit grabita catre iesire. I-am spus mamei unde plec si nu m-a mai interesat ce avea de adaugat. Am tot incercat sa il sun pe Dylan dar degeaba. Imi dadea ocupat. Sper sa nu se fi suparat pe mine.

  Ajunsa in fata casei lui, am tras aer in piept si am sunat la usa. O doamna draguta mi-a deschis usa si m-a invitat inauntru. Era atat de frumoasa. Presupun ca este mama lui Dylan.

 Dylan! A venit o domnisoara pe la tine! tipa ea deodata, ingrozindu-ma de ce tignal avea.. Nu credeam ca o femeie asa frumoasa si sofisticata poate tipa in halul asta. Am zambit si apoi l-am vazut pe Dylan.

 Hei! spune el

 Hei.. Ahm.. ma balbai eu

 Am crezut ca m-ai lasat balta. spune el.. M-am uitat in ochii lui si parca l-as fi plesnit.

 Niciodata! spun si ii zambesc, el la randul lui zambind atat de dulce Nu m-am trezit.. admit si incepem amandoi sa radeam.

 Pai nu stiu ce sa mai scriu! spune el uitandu-se la cele cateva foi scrise

Aoleu! Ai scris doar 3 pagini!

 Si jumatate! rade el

 Aoloo!! imi dau ochii peste cap si rad

    Privirile ni se intersecteaza, si parca spatiul dintre noi devine din ce in ce mai mic. Privirea lui se indreapta catre buzele mele, si pana sa apuc sa realizez ce va urma, buzele lui se lipesc de ale mele, lasandu-ma fara suflare. Cele cateva secunde imi pareau un veac, si nu voiam sa se termine vreodata.

 Asta.. A fost primul tau sarut? ma intreaba el 

  Dau din cap in semn ca da, neputand vscoate niciun sunet, si nu stiu daca de rusine ca nu am mai sarutat pe nimeni, sau pentru ca inca nu mi-am recapatat suflul din cauza sarutului. 

 A fost bine? ma intreaba el din nou, iar eu din nou dau din cap in semn ca da

 Vrei sa mai incercam o data? 

   Ii zambesc si imediat ma saruta din nou. Am visat de atata timp la momentul asta si in sfarsit am parte de el.

   ^_^

   Heiaa!! :3 Ce faceti voooi?? Imi era asa de dor sa scriu la cartea astaaa!! Imi cer scuze ca e cam scurt, insa promit, pe cuvant de cercetas ca o sa postez cat de repede pot.. Va iubeeesc!! :3

FreeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum