O pár dní na to sa konal nejaký gala večer. Derekovi som sa musela doslova vyhrážať, aby ma vzal so sebou. Ďalší večer v tej klietke by som už neprežila.
Dlhé šaty sa mi plietli pod nohy, no Derek ma pri tanci celý čas držal. Musela som uznať, že bol skutočne mimoriadny tanečník. Viedol ma bez najmenšieho zaváhania, bez najmenšej chyby.
Keď sme dotancovali siahla som po ružovom šampanskom. V krku som mala sucho.
„Slečna Rossalesová," oslovil ma niekto. Spoznala som v ňom muža z chodby.
„Dobrý večer, pán..."
„Simon Dolce," doplnil starší pán. Nenávistne hľadel na Dereka, ktorý mal ruku celý večer položenú na mojom páse. Nestiahol ju ani tento raz.
„Zabávate sa?" Spýtal sa zdvorilo obzerajúc sa po miestnosti. V našom okolí nebol nikto. Všetci tancovali na obrovskom parkete, okolo ktorého boli rozmiestnené stoly. O polnoci by mal pribudnúť bufet s jedlom vo forme švédskych stolov.
„Áno," odpovedal nepriateľsky Derek a pritiahol si ma bližšie, pravdepodobne to spravil automaticky.
„Pristane vám to," zalichotil mi. Prekvapivo na mňa nepozeral vôbec oplzlo. „Fialovú by ste mali nosiť častejšie."
Derek zaškrípal zubami. Neviem, či si uvedomoval ako v prítomnosti tohto muža stŕpol.
„Budem si to pamätať," falošne som sa usmiala.
„Chodíte spolu už dlho?" Opýtal sa pán a ja som sa začala dusiť šampanským. „My nie sme..." snažila som sa vykoktať.
„Napite sa slečna," poradil mi starec a podal mi vodu.
Kývnutím som mu poďakovala.
„Viete, predtým, že než som ja svoju ženu pozval na rande, tak som ju poznal sedem rokov. A verte, či nie, ak som sa niečo naučil tak to, že nepriateľa musíte poznať rovnako dobre ako priateľa." Významne sa na mňa zahľadel, akoby mi význam jeho slov mal dať zmysel.
„To by už stačilo," zahrmel Derek a postavil sa predo mňa, „prac sa odtiaľto."
Starec sa na mňa ešte raz pozrel a pobral sa preč.
No v jednom mal pravdu. Derek je môj nepriateľ a ja o ňom nič neviem.
YOU ARE READING
Sestra mafiána (Dokončené)
RomanceO Vanesse sa hovorí ako o mafiánskej princeznej. O jej škandáloch a prudkej povahe už v Španielsku počul každý. Bohaté, rozmaznané dievčatko, ktoré si robí čo chce a kedy chce. Má všetko na čo ukáže prstom a ešte viac. Život v luxuse má však svoju c...