31. kapitola

883 40 1
                                    

Ahojte! Viem, že v poslednom čase pridávam kapitoly veľmi málo, ale majte so mnou ešte, prosím, trpezlivosť. Dúfam, že vám dnešná časť spríjemní (u mňa zasnežený) aprílový večer. 

💜🕷💜


Derek s Matthiasom diskutovali ešte niekoľko hodín. Ráno bolo na pozemku ešte stále Matthiasove auto. Odišiel až predpoludním.

Zostala som v izbe celú noc. Ráno som si šla vyčistiť hlavu do bazéna. No ani plávanie ma neupokojilo. Pohyby som vykonávala automaticky. Hlavou mi vírili myšlienky. Ak sa vydám, môj život sa skončí. Už nikdy nebudem môcť chodiť s kamarátkami na párty. Už nikdy nebudem slobodná.

Keď som bola malá, mama mi sľúbila, že mňa rovnaký osud nečaká. Že mňa proti mojej vôli nevydajú. Že ja sa vydám z lásky.

Všetko sa zrútilo.

„Čo si to urobil?" Nakričala som na Dereka, keď som sa vracala z bazéna. Jeho chladné oči ma rozčuľovali zo všetkého najviac. 

Prečo mi to urobil? Prečo súhlasil? Prečo ma chce takto zničiť? Ako môže byť takýto pokojný? Iste, jeho život sa nezmení vôbec a ani to nečakám, no to ja som tu tá, čo všetko stráca. Tá, čo stráca šance.

Od hnevu som až triasla. Najradšej by som ho zbila. A bila by som ho, dokým by neodvolal svadbu.

„Čo som mal podľa teba robiť?" Bol rovnako nahnevaný ako ja, no hnev mu úsudok nezahmlieval. „Čo si si myslela, že ako to skončí?"

„Dúfala som, že ma radšej zabiješ!" Všetko by totiž bolo lepšie ako svadba s niekým ako je namyslený a panovačný Derek. 

„Toto nemôžeš myslieť vážne, Nessa." Neveriacky pokrútil hlavou, akoby som bola nejaké malé rozmaznané decko alebo otravná mucha. Mafiánska princezná, ktorá prvýkrát musí urobiť niečo čo nechce. 

„Ale áno, myslím to vážne." Videla som, čo spravilo manželstvo mojej mame. Chradla.

„Spamätaj sa, dračica," povedal vyrovnaným tónom Derek, „z tohto živí nevyviazneme. Chceš, aby tvoj brat vyhlásil vojnu? Bol by to sever proti celému pobrežiu, straty na životoch, a to ani nehovorím o peniazoch, ktoré by sme do toho vrazili!"

„Tak o toto ide? O peniaze?"

„Vážne si nevidíš ďalej než na špičku nosa?" Opýtal sa a napil sa z whisky. Pohár mal pri sebe, aj napriek tomu, že sme stáli na chodbe. „Ak sa prevalí, že sme spolu spávali, rozsudok ťa neminie! Každý jeden člen Rossalesovskej rodiny ťa zavrhne. Budeš zradca, pôjdu po tebe ako po kuse mäsa."

„A čo ty?" Hlesla som, pretože moje racionálne ja vedelo, že v niečom pravdu má. Zradila som Rossalesovcov, vlastnú krv.

„Ja?" Zdvihol obočie a zasmial sa. „Si nádherná žena, dračica, ale za vojnu mi nestojíš ani ty."

„Nevydám sa za teba." Trvala som na svojom. Na dôvažok som si na hrudi prekrížila ruky, aby videl, že ja neustúpim. Jeho slová mi trochu ublížili, ale nedala som to najavo. Istá moja časť totiž dúfala, že Derek ku mne niečo cíti, ale taktiež som si uvedomovala, že je to chlap, a navyše mafián. On sa nikdy neuspokojí s jednou. 

„Ale vydáš, dračica." Prstom mi jemne prešiel po tvári a s lačným pohľadom si oblizol pery. „Pretože ak nie, tak skončíš mŕtva." 

Sestra mafiána (Dokončené)Where stories live. Discover now