"Sorry"

344 15 2
                                    

PJESME ZA OVAJ NASTAVAK:

Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants

Justin Bieber - Live My Life

----------------------------------------------------------------------

,,O moj bože,izvini...nisam...slučajno sam"-nisam znala šta da kažem,sve je bilo pogrešno.I ta moja glupa slabost na njega i njegove oči...

,,Znam da si to željela Avery,ne zaboravi koliko dobro te znam,znam te toliko dobro da sada znam da razmišljaš o meni i mojim očima"-kako zna? Šta je vidovit?

,,Kako zn..."-prekinuo me je.

,,Znam jer ne trepćeš,20 sekundi gledaš me ravno u oči,ne možeš mi odoljeti.Niko ne može.Mogu imati koju hoću,ali ja hoću tebe.Samo ti me zanimaš u životu.Hoću porodicu sa tobom.Hoću da se svako jutro,cijeli život budim i gledam tvoju raščupanu kosu po mom jastuku.Pobogu Avery zar puno tražim?!"-rekao je i samo što nije zaplakao.

,,Tražiš Justin,tražiš.Tražiš od mene da ti oprostim za svu bol koju si mi zadao.Da opet idem u to,znam da ćeš me opet povrijediti.Znam to Justine.Možda ne namijerno,ali ja ću opet patiti.Kako god okreneš sve ide preko mojih leđa,uvijek ja ostanem slomljena.Ne mogu to više,NE MOGU,shvati ti mene sada!!!"-rekla sam i počela tiho plakati.

,,Smiri se molim te,nikada te ne bi namjerno povrijedio.Previše te volim da bi to učinio.Kada tebe povrijedim povrijeđujem sebe,drugi dio mene si ti Avery.Bez tebe nisam potpun"-rekao je i vidjela sam na njegovim obrazima par suza.

,,Ne mogu Justin,ne mogu,izvini,daj mi još malo vremena da ti oprostim"-rekla sam mu,te se on spustio na koljena ispred mene.

,,Dođi sjedni ovde"-rekao je i pokazao na mjesto pored sebe na podu.

,,Možemo li barem pričati??"-pitao je.

,,Valjda možemo"-rekla sam i lažno se nasmijala.

,,I pričaj mi,kako si sanjala da te momak zaprosi"-rekao je na što sam ostala malo zbunjena,ali sam ipak odlučila odgovoriti.

,,Pa voljela bih da to bude negdje na snjegu,ono kao pahuljice padaju po nama,on kleči ispred mene,zaklinje mi se na vječnu ljubav,i to,ali nema danas takvih romantičara"-rekla sam,a on se nakašljao.

,,Hmm,to je nešto na moj račun?"-rekao je te smo te oboje nasmijali.

,,Pospana sam"-rekla sam mu.

,,Ti hajde spavaj,a ja odo kući"-uzvratio je.

,,Ćao"-rekla sam mu i otišao je.

(....)

Budi me neko lupanje neko razbijanje po kući.Mrak je ništa ne vidim.Uzimam telefon kako bih nešto osvijetlila i u tom trenutku mi dolazi poruka od Justina.

,,Brzo izlazi kroz prozor,čekam te u autu,hoće da te ubiju,molim te požuri"

Ostajem zatečena porukom i u pidžami krećem prema prozoru.Čujem otvaranje vrata moje sobe te brzo skačem,primjetim Justinov auto i brzo sjedam u njega.

,,Dobro šta je ovo??"-pitam ga,već na rubu suza.

,,Babe smiri se,htjeli su te ubiti,ne znam zašto,maloprije me je nazvala tvoja tetka i rekla mi to,nju su već ubili pretpostavljam"-govori i suze same krenu.

,,Nemoj plakati,molim te,idemo sada na sigurno i sve će biti uredu."-nisam mu ništa odgovorila,samo sam okrenula glavu prema prozoru i zaspala.

(...)

,,Malena probudi se"-budi me Justin.

,,Gdje smo?"-pitam ga nesigurno.

,,Na sigurnom"-kaže i nasmije se.

Ovo je neka šuma ili nešto tako.Koračam polako i pod mojim nogama pucaju opale grančice sa drveća.Ovde ima svakakvih buba i insekata (to je isto valjda haha).

Dolazimo do neke stare,male,skoro raspale kolibice.Ok...šta je ovo?

,,Justin šta je ovo?"-pitam ga.

,,Naš trenutni i do daljnjeg dom"-kaže mi.

Ok...meni još ništa nije jasno,ali pokušaću mu vjerovati.

-Failed Dreams-  /Anja Pejčinović/    {ZAVRŠENA}   #WWCWo Geschichten leben. Entdecke jetzt