Probudila sam se u nekoj mračnoj sobi.Bio je skroz mrak,ništa nisam vidjela.
Dok sam silazila sa kreveta na kojem sa valjda spavala,zapela sam za nešto tvrdo što je ležalo na podu.Bio je to Harry.Pogledao me je zbunjujućim pogledom.
HARRY P.O.V.
,,Styles pusti me da idem odavde!!!"-derala se na mene,tako je slatka kada je ljuta.
,,Neće niko izaći iz ove kuće dok mi ne oprostiš Avery"-rekao sam i slegnuo ramenima.
Kuću sam kupio samo za mene i nju,prije nego što se desilo ono što se desilo.
,,Harry mrzim te,zašto mi ovo radiš?!-pitala me je i počela tiho plakati.
,,Jer te volim Avery jebemu"-rekao sam joj te prišai i zagrlio ju.
Samo me odgurnula od sebe.Boli me to.
,,Ne diraj me nikada više"-opet se derala i vrištala na sav glas.
,,Dobro,ali niko neće ići iz ove kuće dok mi ne oprostiš"-rekao sam i mahnuo rukom i otišao u sobu.
Nakon par minuta čuo sam neko lupanje u kuhinji.Znam da je živčana,ali malo pretjeruje,ili ipak ne.
Sišao sam dole da vidim šta se dešava i vidjeo sam Avery kako pije zadnju tabletu,a bilo ih je puno u kutiji sa ljekovima.Popila je toliko vrsta odjednom.Nije normalna.
,,Ženo jesi li normalna,odma to ispljuni"-derao sam se sada ja na nju.
,,Neću"-rekla mi je kratko i isplazila se.
,,ODMAH AVERY"-derao sam se iz sve snage,uhvatio sam je za ruku i jako povukao do kupaonice da ispljune to.
Izgleda da se prepala pa je uradila ono što sam joj naredio.
Otišla je u ,,svoju" sobu,legla na krevet i pravila se da spava i ako sam ja znao da samo glumi.
JUSTIN P.O.V.
Šta je sa Avery? Rekla je da ćemo se svaki dan čuti po 9754789321 puta,a zovem je već stoti put i ne javlja mi se.
Možda je umorna pa se odmara ili je otišla kod neke drugarice,a zaboravila telefon kući.
FLASHBACK
*Onaj dan kada su se Avery i Justin trebali naći da pričaju*
AVERY P.O.V.
Dogovorila sam se sa Justinom da ćemo se danas naći u Nando'su.
Imam još pola sata da se spremim.
Otišla sam do ormara,obukla sam skroz uske crne kožne hlače,bijelu košulju,visoke ,,šuplje" štikle i stavila debeli zlatni lanac oko vrata,uzela sam svoju crnu torbicu i krenula.
Za par minuta sam bila tamo ,jer je Nando's bio blizu moje kuće.
Nakon dva sata pričanja pozdravila sam se sa njim i krenula kući,ali me je on povukao za ruku i okrenuo prema sebi.Gledali smo se par trenutaka u oči,onda smo se poljubili.
KRAJ FLASHBACKA
Kako vam se svidja? Ako vam se svidja komentarišite i pritisnite vote.
Hvala svima koji čitaju.Volim vass <333