Vratila sam se kod tetke u kucu.Sa Justinom ne zelim da razgovaram,dnevno me zove po 100 puta i posalje po 100 poruka,ali ne mogu ja stvarno ovo vise.Bukvalno mi se preko noci zivot promijenio za 365 stepeni.Covijek kojem sam vjerovala me je oteo i zakljucao u kuci 7 dana,izvukla sam se.Justin kojem sam jos vise vjerovala je uradio nesto 100 puta gore po meni.Prvo me zaprosio i onda sam saznala da ima dijete.I to cu nekako prebroditi,ali ostace dozivotne posljedice.Nikome necu moci vjerovati.
,,Avery ljubavi molim te jedi nesto,ne mogu te gledati vise ovakvu kako patis,molim te samo malo pojedi''-govorila mi je tetka Lilly dok mi je ,,gurala'' tanjir sa hranom u usta.
,,Molim ja tebe tetka da me pustis,ne mogu jesti''
,,Ali 2 dana nista nisi jela,ne mozes tako zivijeti''
,,Svasta sam ja prezivjela,pa cu i ovo prezivjeti''
,,Molim te pricaj sa mnom bice ti lakse vjeruj mi,ispricaj mi sve kada si i zasto odlucila doci ovde kod mene pa sve poslije toga''
,,Ok,mozda si upravu''
,,Hajde bice ti lakse''-ohrabljivala me je.
,,Justin je dosao na pocetku godine u moju skolu,i sama znas da je on poznata licnost,izasli smo par puta,i jedan dan kada sam isla u skolu ispred mene je bio put od ruza i na kraju tog puta stajao je on sa buketom cvijeca u ruci i pjevao pjesmu ,,As Long As You Love Me''.Bili su tu skoro svi ucenici iz skole,kao i novinari.Poljubili smo se i to je izaslo u novinama.Kada sam dosla kuci mama i tata su me istukli jer su vidjeli to u novinama i zakljucali me u podrum.Tamo sam bila par dana,i kada su me pustili odlucila sam naci Justina i sa njim otici negdje.Ali prije toga mi je stigla slika na telefon sa nepoznatog broja,na kojoj se Justin ljubi sa nekom curom.Poslije toga ga nisam ni htjela traziti vec sam nazvala tebe i rekla ti da dolazim.U avionu sam upoznala Harryja,i prepoznala sam ga dok ste se Anne i ti pozdravljale.Bas sam se sprijateljila sa njim i pocela se zaljubljivati.A onda je dosao Justin ovde,rekao je da je ona cura njegova nerodjena sestra.Moze se reci da sam mu povjerovala,rekao mi je kad god budem htjela da ga nazovem,da se vidimo.Nisam ga zvala nikako jer sam se pouzdala u Harryja.Jedan dan smo se Harry i ja posvadjali i rekao mi je da sam kurva,nisam mu htjela to oprostiti.Nazvala sam Justina i taj dan smo se nasli,od tada smo u vezi.Malo poslije toga Justin je otisao na turneju,a Harry je mene oteo.Bila sam u toj nekoj kuci koju je on navodno kupio ,,nama'' par dana i odlucila sam prerezati vene jer nisamo mogla vise to izdrzati.Harry me je odveo u bolnicu,i nikome nisam nista htjela reci za to.Poslije toga Justin i ja smo otisli u na zimovanje,on me je zaprosio,a ja glupaca sam pristala.Kada smo se vratili saznala sam da ima dijete i otisla od njega.Evo me sada ovdje i to je to''-dok sam to govorila nisam primijetila da placem,tetka mi je obrisala suze sa lica.
,,Tako mi je zao ljubavi''-plakala je zajedno sa mnom.
,,Ne treba ti biti,ja sam svoju lekciju naucila i nikada vise necu uraditi istu gresku''
,,A koju gresku draga moja Avery?''
,,Vjerovati muskarcu tetka''
,,Ne govori tako,ne znas sta ce sutra donijeti''
,,Upravu si,ali...''
,,Nema ,,ali'' veceras izadji u grad,zabavi se,zaboravi na sve probleme''
,,Tako cu i uraditi,veceras ce biti moja noc''
Brzo sam ustala sa poda,obrisala suze,i krenula do ormara.Uzela sam kratku crnu haljinu bez bretela,crne visoke stikle sa platformom i pismo crnu torbicu.
Usla sam u kupatilo nanijela puder,rumenilo,ajlajner,maskaru i sjaj za usne.Navukla stvari koje sam pripremila na sebe,izletila iz kuce i usla u taxi koji sam prije toga pozvala.
ESTÁS LEYENDO
-Failed Dreams- /Anja Pejčinović/ {ZAVRŠENA} #WWC
FanficUvijek ću te voljeti.Zapamti to...