"Smile"

269 18 2
                                    

Poslije svega što sam čula o mom ,,drogiranju" ostala sam ne u malom već u velikom šoku.

Justin je otišao jer su posjete gotove,a i on ima neko snimanje,ubijedila sam ga da se nisam drogirala i povjerovao je.Da se razumijemo i nisam se drogirala.

On i ja se nismo još pomirili i ne planiramo.Bar ja ne planiram.Nije stvar u tome što on ima dijete,već u tome što mi odmah nije rekao,možda je planirao,ali...Ma neću se sada sa tim zamarati.

Neko bez kucanja upada u moju sobu…kako nepristojno.Vidim starog čovjeka sijede kose u bijelom mantilu.Doktor...

,,Gospođice Avery kako ste,da li vam je bolje?"-upita me ljubazno.

,,Da,hvala vam.Kada mogu kući?!"

,,Sutra"-odgovori kratko.

,,Ok"-ja njemu još kraće hahah.

Već je bilo veče tako da sam popila soka i uzela knjigu koja je stajala na stoliću pored moga kreveta i zaspala čitajući je.

*JUTRO*

Budim se,a oko mene je sve bijelo.Glupa bolnica,može li proći 10 dana da nisam ovde??

,,Dobro jutro,kako ste?"-pita me slatka brineta koja mi je davala infuziju,sa velikim osmijehom.

,,Dobro,hvala Theresa"-pročitala sam ime sa njene uniforme.

Ona je pogledala prema mjestu gdje pisalo njeno ime,vratila pogled na mene i nasmijala se.Ima tako predivan osmijeh.

,,Još malo će vaš zaručnik doći po vas,kada završite sa infuzijom pozovite me da vam pomognem da se spremite"

,,Bivši zaručnik"-rekla sam i okrenula glavu u drugu stranu.

,,Gledajte,neću da se miješam,ali on je i dan i noć presjedio u čekaoni,a vama bi govorio da  ide,a ostao bi tu"

,,Stvarno?"-pitala sam začuđeno.

,,Da,ali molim vas nemojte mu reći da sam vam rekla,rekao je da vam ne govorimo"

,,Ne brinite,neću"-rekla sam i uzvratila joj osmijeh koji mi je prije par sekundi uputila.

*5 DANA KASNIJE*

Kod tetke Lily sam kući.Sa Justinom se nisam još pomirila,čak ni poslije onoga što mi je medicinska sestra Theresa rekla.

,,Avery hajde da ručaš"-derala se tetka ih kuhinje.

,,Evo"-uzvratila sam joj.

Dugo nisam izlazila iz kuće pa sam danas poslije ručka planirala ići do tržnog centra,da malo zaboravim na probleme.

,,Opet planiraš preležati cijeli dan u sobi?"-pitala me je tetka dok je stavljala komad mrkve (šargarepe) u usta.

,,Ne,ići ću do tržnog centra,kupiti par stvari"-rekla sam joj.

,,'Ajde hvala Bogu"-rekla je te smo se obe nasmijale.

,,Hoćeš sa mnom?"-pitala sam ju.

,,Išla bih,ali sam se dogovorila sa gospodinom Cyrusom"-rekla je te se zarumenila.

,,Opa,opa"-rekla sam i nasmijala se.

,,Daj Avery samo idemo prošetati"-rekla je postiđeno.

,,Ma da,ma da"-dodala sam te smo se obe blago nasmijale.

-Failed Dreams-  /Anja Pejčinović/    {ZAVRŠENA}   #WWCOnde histórias criam vida. Descubra agora