''Home''

308 27 7
                                    

Vratili smo se kuci prije 2 dana.Justin i ja smo ok,i ako mislim da mi nesto krije,samo ne znam sta.Volim ga cini mi se da i on voli mene,ali...

,,Jesi li se probudila?''-dere se Justin iz kuhinje.

,,Pa koliko se deres i da sam umrla probudila bi se''

,,A beba mala''-dosao je do mene i poljubio me.

,,Sta ima za dorucak?''

,,Palacinke sa cokoladom i jagodama i sok od narandze''-rekao je ponosno.

,,Opaa,vidi ti kuhara sto se hvali''-oboje smo se nasmijali.

,,Odoh ja pospremiti neke stvari po sobi,a ti zavrsi dorucak''-rekla sam mu.

,,Ok,samo pozuri''

Otisla sam u nasu sobu kako bih raspremila stvari od puta jer nam se nije dalo prije haha.Slagala sam stvari i dok sam u njegovu ladicu stavljala primijetila sam malu sliku.Na slici je bilo neko dijete kojeg je grlila zena.Pretpostavljam da mu je to majka,ali sta radi ta slika kod Justina?

Cula sam ga kako se penje uz stepenice pa sam na brzinu vratila sliku tamo gdje je i stajala i nastavila ono zapoceto raspremanje stvari. 

,,Gotov je dorucak ljubavi''-rekao je dok je glavom provirivao kroz vrata.Pozelim da ga pitam za onu sliku,ali ne mogu,bojim se odgovora.

,,Evo silazim''-rekla sam i odlozila stvari koje sam drzala u ruci na krevet.

Zajedno smo sisli do stola na kojem je bila raznovrsna hrana.Uzela sam jednu palacinku i malo soka.Nisam mogla jesti,mucila me je ona slika.Dijetetov osmijeh mi je stalno u glavi,osjecam kako mi Justin skriva nesto i odlucila sam da cu ga bas sada pitati sta.

,,Ona cura i dijete,ko su oni?''-pitala sam ga.On se zagrcnuo i cudno me pogledao.

,,O cemu pricas Avery?''-upitao me je,vjerovatno misli da sam glupa i da ne razumijem o cemu se radi.

,,Justine je li to tvoje dijete?''-pitala sam ga dok u sobi vlada samo ona glupa tisina.

,,Odgovori mi vise''-derala sam se.

,,Avery,ja..''

,,Ti sta Justine? Imas dijete?''-derala sam se sve jace i jace.

,,Nisam znao....''

,,Datum na slici je od juce,dijete ima oko godinu,a ti i ja smo se upoznali prije 2 godine''-govorila sam dok sam bila na rubu suza.

,,Ta cura me je juce zvala da se nadjemo,kada sam ti rekao da me Scooter zove isao sam se naci sa njom,dala mi je to,vjeruj mi da nisam znao''-govori i par suza mu pada niz obraz.

,,I to je tvoje dijete je li?''-pitam ga na sta on samo klimne glavom.

Nisam ustanju da ista kazem.Samo sam se okrenula i otisla u sobu.Sa visokog ormara sam uzela kofer koji je tamo stajao i pocela pakovati stvari.

,,Ostavi taj kofer Avery''-derao se Justin na mene.

,,Ni u ludilu Bieberu''-rekla sam kad sam vec uzela najpotrebnije.

,,Daj Av molim te..''

Uzela sam kofer,stala ispred njega,skinula zarucnicki prsten,dala mu i otisla.Bila sam luda kada sam mislila da je on normalan.

Odlucila sam nastaviti sa pisanjem ove price i ako vi ne citate.Reci cu opet ako vam se svidja ostavite Vote ili komentar,a ako vam se ne svidja opet ostavite komentar i recite sta da popravim.Hvala svima onima koji citaju.

Volim vas <3 <3 <3

-Failed Dreams-  /Anja Pejčinović/    {ZAVRŠENA}   #WWCOnde histórias criam vida. Descubra agora