*TRI MJESECA KASNIJE*
Prošla su već tri mjeseca,sa Justinom sam u vezi.Ništa nam ne fali.Toliko je dobar prema meni,sve mi ugađa,trudi se da se osjećam kao princeza.
Harry....Hmmm,Harry je kao i obično posebna priča.Još sam ljuta na njega,ne zanima me više,završili smo onda kada mi je rekao da sam kurva.U međuvremenu saznala sam da je član najpoznatijeg BoyBenda na svijetu.
___________________________
Jutro je.Budim se sa osmjehom na licu.Od kad sam sa Justinom srećna sam.Čini me srećnom,sama njegova pojava.
Osmjeh mi je brzo nestao sa lica kada sam shvatila da Justin danas treba ići na turneju koja traje 5 mjeseci.Ne znam kako ću bez njega.
*2 sata kasnije*
,,Avery smiri se,čućemo se svaki dan na skype,na telefon,Viber,What's up i sve ostalo samo se smiri,ako treba slaću i goluba pismonošu."-govorio je Justin dok me je pokušavao smiriti.
,,Da,da,da,da...znam,to mi stalno govoriš pa mi se onda ne javljaš 5 dana."-rekla sam te po mom običaju prevrnula očima.
,,Dobro samo se smiri molim te"
,,Dobro,samo kada odeš tamo dobro jedi molim te"-govorila sam mu zabrinuto.
,,Avery je li ti mene jebeno zajebavaš,reci da me zajebavaš molim te kao Boga"-govorio je dok se valjao od smijeha.
,,Bieber,moraš dobro jesti"-isplazila sam mu se.
(***)
Došlo je vrijeme da Justin krene na turneju.Evo nas stojimo na aerodromu,a oko nas more...more mojih suza.Ne mogu vjerovati da ga neću toliko vidjeti.
,,Nemoj plakati princezo molim te"
,,Lako je tebi reći,ali ja tebe volim"-govorila sam jecajući.
,,Hoćeš reći da ja tebe ne volim je li?"-govorio je dok su mu suzile oči.
,,Neću to da kažem Justine,ali ja tebe jebeno volim"-još više sam plakala te utonula u njegov zagrljaj.
,,Slušaj me Avery,šta god da se desi,nemoj zaboraviti da te volim najviše na svijetu i da te nikad neću pustiti,nikada Avery,nikada"-govori i niz lijepo lice mu se slijeva suza.
Došlo je vrijeme da krene u avion,i ako je imao privatni avion imao je određeno vrijeme kada mora krenuti.
,,Volim te Avery"-rekao mi je te me jako zagrlio.
,,I ja tebe,i ja tebe"-uzvratila samu zagrljaj.
(***)
Na ulazu u tetkinu kuću neko me je snažno povukao za ruku i okrenuo prema sebi.Susrela sam se sa parom poznatih užarenih zelenih očiju.
,,Šta hoćeš Harry?"-režala sam na njega (ne bukvalno).
,,Hoću tebe Avery,zar to nije očito? Hoću da mi jebeno oprostiš...Misliš da sam ozbiljno mislio kada sam rekao da si kurva??? Bio je to nalet bijesa,to nikada ne bih mogao pomisliti o curi koju neopisivo volim"-rekao je sve u jednom dahu.
,,Ne mogu ti oprostiti Harry,žao mi je,ja volim Justina"-rekla sam mu.
„I treba ti biti žao,vjeruj mi"-rekao mi je.
Uhvatio me za ruku i odveo do svog auta.Zavezao mi je ruke i noge.Odveo me je u neki stan.Bio je nov i sređen.Ničega poslije toga se ne sjećam.
KOMENTARIŠITE I VOTAJTE AKO VAM SE SVIĐA.I DAJTE MI IDEJU KAKO DA NAZOVEM NASTAVKE HEHEHE :)))
VOLIM VASSS <33333
YOU ARE READING
-Failed Dreams- /Anja Pejčinović/ {ZAVRŠENA} #WWC
FanfictionUvijek ću te voljeti.Zapamti to...