"I Love You Avery"

324 24 7
                                    

HARRY P.O.V.

Prošlo je već 17 dana od kako se Avery ne budi.Ne znam zašto joj je to trebalo.A da,pa zbog mene.Mrzim sebe zbog toga i zbog svega ostalog što sam joj uradio,nenamjerno.

Moram nazvati Justina.Zaslužuje znati šta mu se dešava sa djevojkom.I ako mi je to teško priznati,ona je njegova djevojka.

(...)

Nazvao sam Justina.Derao se na mene tri puta.Prvi put jer ga zovem,drugi put kad je čuo i treći put se derao na mene kako je moram paziti dok ne dođe.

Dolazi za 2 dana.

Nikako se nisam odvajao od Avery svih 17 dana,ipak sam ja zaslužan za sve ovo.

Sjedio sam ispred njene sobe kada je doktor izletio iz njene sobe.Sta se dešava?

,,Doktore šta se desilo??"-pitao sam ga malo višim tonom.

,,Probudila se"-rekao mi je sa velikim osmijehom.

,,Hvala Boguu,idem odmah do nje"-rekao sam te stavio ruku na kvaku od vrata kada me je doktor povukao.

,,Ne možete još"-rekao mi je te mi rukom pokazao da sjednem.

Šta je ovo čovječe,probudila se,a ne daju mi da je vidim.

*Poslije 2 dana*

Kad god bih ušao kod nje u sobu istjerala bi me.Razumijem je,ali mi je iskreno žao.

Iz mog razmišljanja me je probudio dobro poznati glas iza mene.Justin.

,,Gdje je ona?"-pitao me je.

U tom trenutku do nas je došao doktor.

,,Možete sada ući kod gospođice Avery"-rekao nam je te smo krenuli prema vratima.

AVERY P.O.V.

Spavala sam i čula dobro poznate glasove u svojoj bolničkoj sobi.

Probudila sam se i vidjela Justina kako me drži za ruku.Pojavio mi se osmijeh na licu.

,,Hvala Bogu što si tu"-snažno smo se zagrlili.

,,Sada mi ispričaj sve detaljno šta se desilo,jer mi je Styles stalno govorio kako ćeš mi ti reći"-rekao je Justin i pogledao u mene i Harryja.

,,Pa znaš one ribice što moja tetka ima?"-pitala sam ga.

Samo je klimnuo glavom.

,,E pa morala sam im promijeniti vodu,i dok sam mijenjala,nisam primijetila sa sam nasula previše i da je voda vruća.Dok sam se snašla akvarijum mi je pukao u ruci i razrezao vene"-rekla sam mu te slagala.

,,O bože Avery,nemoj da si nikada više pipnula ni ribice ni akvarijum,jeli ti jasno?"-nasmijala sam se i klimnula glavom.

Morala sam mu slagati jer znam da bi izbila ogromna tuča ovde,između Harryja i Justina.

JUSTIN P.O.V.

Beba moja mala.Kako je smotana.Ne mogu vjerovati šta joj se desilo.

Mrzim sebe jer nisam ja bio tu,kada sam joj bio najpotrebniji,nego Styles.

Najbitnije je da sam sada tu,sa njom.I da nikuda više ne idem bez nje.

HARRY P.O.V.

Zašto je to uradila? Zašto me je spasila?Mogao sam otići u zatvor.

Vjerovatno neće da se petlja sa policijom.

Čuj akvarijum haha,kako glupa priča,ali dobro,bar se snašla.

,,Avery volim te"-rekao sam u sebi.

EVO JOŠ JEDAN KRAĆI NASTAVAK,DANAS ĆU POSTAVITI JOŠ 1-2 :))

AKO V SE SVIĐA OSTAVITE VOTE ILI KOMENTAR.

HVALA SVIMA KOJO ČITAJU.

VOLIM VAS <33

-Failed Dreams-  /Anja Pejčinović/    {ZAVRŠENA}   #WWCWhere stories live. Discover now