"... Aklımda bir sürü soru
Ben hala ne yapacağımı bilmiyorum...""Kuşum hadi uyan."
Gözlerimi araladım. Anneannemin yeşil gözlerine baktım.
"Günaydın Sultanım."
"Günaydın kuşum hadi kalk kahvaltı edelim."
"Kahvaltı mı? anneanne biz bugün kızlarla buluşacaktık birlikte kahvaltı yapıcaz."
Hemen komidinden telefonumu alıp saate baktım.
"Oh çok şükür saat 09:27 Anneannem benim hazırlanmam lazım."
"Tamam Kuşum sen hazırlan ben çıkayım."
Anneannem anlımdan öptü ve odadan çıktı. Hemen kalkıp yatağımı topaladım. Üstümde ki pijama takımımı çıkardım. Üstüme Beyaz uzun sweatshirtimi, altımada siyah kot pantolonumu giydim. İçeri anneannemin yanına doğru ilerledim.
"Anneannem ben çıkıyorum bir şeye ihtiyacınız olursa arayın."
Anneannemin yanına gidip yumuşak yanaklarını öptüm.
"Akşam eve mi döneceksin."
"Anneannem bi eve gidicem bir anneme bakıcam sonra yine gelirim."
"Tamam yavrum bi annene de bak haber et bana."
"Haber ederim ben kızları bekletmeyeyim."
Montumu alıp Kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açıp evden çıktım. Bahçenin kocaman siyah kapısını açıp dışarı çıktım etrafıma bakındım. Çocuklar mahallede oyun oynuyorlardı. Gülümseyip yoluma devam ettim. Telefonumu montumun cebinden çıkarıp saate baktım 09:41 sahil anneannemlerin evine yakındı. Biraz daha yürüdükten sonra Sağil'in gösterişli manzarasıyla karşılaştı gözlerim. Her zaman gittiğimiz kafeye doğru ilerledim. Kızları görünce yanlarına doğru ilerledim.
"Kızlar"
"Elis hoş geldin bitanem gel otur"
"Elis'te geldiğine göre siparişleri verebiliriz."
Genç bir garson yanımıza geldi.
"Hoş geldiniz efendim ne alırdınız."
"Biz kahvaltı edicez 3 porsiyon kıymalı börek 3 de kahve diyil mi kızlar?
Kafamı sallayarak "evet lütfen."
Genç garson arkasına dönüp gitti.
"Ee Elis sen ne anlatıcaksın?"
"Kızlar galiba annem ve babam boşanıcaklar."
"Ne"
"Kızım sen demedin mi anlaşamıyorlar, hep kavga ediyorlar diye?"
"Evette ya bilmiyorum kızlar ben kavgaların içinde büyüdüm ama yani bilmiyorum biraz zor olabilir. Bide asıl nedeni daha kötü.
"Asıl nedeni ne?"
"Babamın bir sevgilisi varmış annemi aldatıyormuş. Birde annem bunu biliyormuş ama benim için sustuğunu söyledi."
"Ne Nejat amca mı?"
"Ta kendisi, ya kızlar ben ne yapacağımı bilmiyorum"
"Tamam kuzum sen sakin ol zaten babandan bir hayır gelmiyordu boşver hem biz varız, Nesrin teyze var, Halit amca var biz bize yeteriz."
Aslı'ya sarıldım sonra ondan ayrılıp İrem'e sarıldım. Onlar olmasa kim bilir ne olurdu halim canım arkadaşlarım.
"Ya kızlar acaba annemin hali nasıldır? bişey olucak diye korkuyorum."
"Ya bir şey olmaz Özlem teyze güçlü kadındır, sen merak etme."
"Ya kızlar siz olmasanız ne yapardım ben. İyi ki varsınız."
"Ya gel buraya sende iyi ki varsın."
İrem'e sarıldım."Sen ağlıyor musun?"
Duygusal şey işte hep ağlıyo."
"Ya mutluluktan o."
İrem benden ayrıldı ve hemen sonra garson geldi. İrem duygusal olduğu için çocukluğumuzdan beri hep bunu yaşarız. Aslı ise hep bizi korur bize abla gibi yaklaşırdı canım dostlarım.
"Buyrun efendim afiyet olsun."
"Teşekkürler"
"Kızlar Pazartesi okullar başlıyor."
"Evet ya yeni okula başlıyoruz. Üniversite 1. Sınıf olduk zaman ne çabuk geçiyor değil mi? Daha geçen gün mahallede oyun oynuyorduk."
"Abartma istersen İrem."
Kızlar konuşuyordu gözlerim masanın üstünde ki telefonuma takıldı saat 10:47'idi. Annemi çok merak etmiştim. İki gün sonra okullarda açılıyor gidip okul hazırlıklarına başlamalıyım.
"Kızlar siz okul hazırlıklarınızı tamamladınız mı?"
"Ben hazırladım çok şükür."
"Kızlar ya benim almam gereken birkaç eşya daha var ve hala bulamadım."
"Afferin İrem."
Aslı İrem'e kızarken ben hala annemi düşünüyordum. Acaba şimdi nasıldır? İki gündür yanına gitmiyorum. İyi mi acaba?
"Kızım sen yine daldın noldu ne düşünüyorsun?"
"Annemi düşünüyordum. Kızlar ben okul hazırlıklarımı tamamlamadım."
Kızlar bir birine baktı sonra bana döndüler.
"Sen eve git anneni çok merak ettiğini biliyoruz hadi bitanem."
"Selam söyle Özlem teyzeye kendine iyi bak."
"Sizde iyi bakın kendinize."
Kızları öpüp sarıldıktan sonra eve doğru ilerledim. Annem nasıldır acaba? Babam yine onu üzüyormudur? Yine kavga ediyorlar mıdır? Şuanda ne yapıyordur acaba? İyi mi? Aklımda bir sürü soru ben hala ne yapacağımı bilmiyorum. Eve geldiğimde apartmanın kapısını açıp içeri girdim bizim daireye çıkıp kapıyı anahtarla açıcaktım ki içeriden sesler geldiğini fark ettim. Annemin bağırma sesleri, babamın onu susması için uyarılarının sesleri ve hiç dumadığım bir kadın sesi, yoksa o kadın sesi hayır olamaz. Biraz durup onları dinledim.
✿ Yazar'dan
Merhaba sevgili okurseverlerim bugün üçüncü bölümü de attım bu bölümde Elis'in arkadaşlarını tanıdık. Biliyorum en heyecanlı yerinde kestim ama yarın canlı dersler başlıyor ve benim dersim sabahtan bu nedenle erken yatıp erken kalkmam gerek. Bölümü en kısa zamanda atmaya çalışacağım. Umarım beğenmişsinizdir çok uğraştım ama deydi. Tanıtım ve soy ağacımızı da atıcam karekterlerimizi tanıyalım değilmi. Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın. Bu arada gittikçe büyüyor TUTUNMAK Ailesi hepinizi çok seviyorum çok öpüyorum tekrar destekleriniz için teşekkür ederim ❤️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTUNMAK (ARA VERİLDİ)
Fiksi Remaja"Acılarının her biri geçecek, hiç ummadığın bir anda gelecek acılarını kalbinden sökecek." "Kalbine bir kuş gibi konacak habersizce." "Seni acılarının içinden o kurtaracak." "O senin kaderin olacak." Gözlerimi araladım. Etrafıma bakındım, yorgan...