♾
054*: Seni seviyorum sevgilim.
054*: Seni hep seveceğim.
054*: Senden asla vaz geçmeyeceğim.
054*: Sen... Hayatıma renk kattın.
054*: Birlikte eğlendik, güzel vakit geçirdik.
054*: İyiki sen, iyiki.
054*: İyiki sevmişsin beni, iyiki sevmişim seni.
054*: Seni seviyorum, bebeğim.
054*: Beni asla ama asla unutma.
054*: Bir yerlerden bana baktığını hissedebiliyorum.
054*: Yanıma gelmek ister misin ?
054*: Çünkü ben senin yanına geliyorum.
054*: ❤♾🔗
♾
Genç kız baktı karşısına, sevgilisinin hayalini gördü. Sevgilisi ona, boynunu sağ omzuna eğmiş bir şekilde gülümsüyordu. Kız, sevgilisinin gözlerine çocuksu bir sevinçle baktı her zamanki gibi. Gözleri doldu, bir adım attı. Sonra bir adım ve bir adım daha... Üşüyen çıplak ayaklarını umursamadı.
Sevgilisinin karşısında durdu. O son bir kez sarılmak istedi. Uzattı kollarını, sevgilisinin beline sarmış gibi hissetti kollarını. O an kalbinin ritmi değişti. Kız ağlamaya başladı. Gözünden akan yaşlar çenesine, oradan da boynuna giti yavaşça.
Sevgilisi birka adım gerilemişti. Kız, düştüğü yerden kalktı ve yatağına gitti. Sırtını ağrıtan, canını acıtan yatağa...
Telefonu eline aldığı gibi duvara fırlattı, parçalara ayrıldı telefon kızın hayatı gibi. Kırılan parçalara doğru ilerlerdi kız, aldı bir tane ucu sivri parçayı.
Yapmalı mıydı ? Bir cam parçasıyla hayatına son vermedi miydi ? İçinden bir ses yapması gerektiğini söylüyordu. Kız, sevgilisine bakıp bir cam parçasıyla bileğine çizik açtı. Çizikler gittikçe çoğalıp derinleşti. Aslında dışarda olsaydı bir yerden de atlaya bilirdi, kendini bir yerde de boğabilirdi ?
Bir süre yaptı bunu. Oturduğu yerden kanları izledi. Göz kapaklarına ağırlık çöktüğünü hissetti. Sevgilisi yavaşça kızın yanına yaklaştı. Onun gibi oturdu yere. Gözünden damladı yaş. Bunlar aslında kızın hayaliydi. Sevgilisi hiç gelmemişti ki. Kız sadece kendini kandırmıştı, kafasının içinde böyle düşünceler, hayaller kurmuştu.
O uzun bir süredir akıl hastanesindeydi, çok uzun bir süredir... Nasıl daha iyi olabilirdi ki bu yerde ?
Sevgilisi olsaydı yapmamasını söylerdi ki sevgilisi olsaydı kız o soğuk betonda oturuyor olmazdı.
Bir süre sonra kızın gözleri tamamen kapandı sevgilisinin hayali yanında otururken. Kafası önüne düştü ve ardından kızın bedeni yerdeki kanların içine düştü.
Gözleri belirsiz sonsuzluğa kapandı. Kalp atışı yavaşladı, vücudu soğumaya, dudakları morarmaya başladı.
O gün o soğuk betonda, üzerinde mavi kumaş elbisesi kana bulanmış şekilde soğuk zeminde sonsuzluğa gitti.
♾🔗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şizofren [texting]
Short Story{texting , kısa hikaye , tamamlandı} 🔗 054*: And if I could I'd get you the moon 054*: And give it to you 054*: And if death was coming for you 054*: I'd give my life for you �...