"Park JIMIN Engmaw tuna i sawi kha"
"A nia lawm,,,, ka mipa hual lawk chu CEO Kim hi ni tak tak lawm"
"Bialnu nei lo ta ila Taehyung saw ka date dâwn maw. Chu chu a hria em"
"Hre chuang nang mahse in in hmeh ka ti lâwm ka ship tawp che u.... Ngaihtuah ve la i chunga a ṭhat dan em em te a duhsak bik dan zawng zawng te hi haider chi nilo.... A thinlung ah sawn enge maw tak chu I luah ang tih ka chiang"
"Park Jimin mawl viau suh aw,i ngaihtuah nasa mah mah lo maw. I thil sawi khan awmzia a nei miah lo"
"Enge neih loh na..... I mawl daih zawk nih hi. Mr Kim hian a duh chiang che lawm"
"I a tawh nih kha.... Chuan in bialnu ka nei aw. Theihnghilh miah suh, kan inchawi na ah i chaklo tih hriaa la. Taehyung chu nangma'n i hmuh a ngaih hmel ta hle mai"
"Jungkook i phakar em mai.... A tîr ṭang khan i lo nei daih tawh a, straight i ni tih ka pawm thlap ang Mr Kim chu ka hmu duh lo. Ahma kha chuan fel viau mahse tunlai hian ka chungah a rorum in min melh no lo viau nia"
"Ka buaina nih loh chu" ka tih khum hmak, a men nasa teh e
"Tak tak lawm, i chungah a ṭha em em ka chungah ve chuan boss strict lutuk tak ang maiin a awm thung tinge le. Tihsual ka nei mawni zawk le, lawkin ka ngaihtuah na hi a dik chiang mai enteh Jungkook Mr Kim hian a duh che nia aw ka chunga a sual chhan pawh hi ka hre ruai ruai in ka hria."
"Hei Park Jimin kha thu kha han sawi leh vaih teh, i chaklo ang"
"Nia lawm, ka chunga a sual na chhan hi ka hnaih vang che ni chiang mai. Ka hre ta Mr Kim hian keini min thik a ni Lalpa leh chu ngei chu nih chu" Jimin chu a rak vak vak a, a. Thusawi lah chu an awihawmloh rem rem khawp a
"I hmuh na tur a dal phah chuang lo, naktuk ah Taehyung chu hmu ang che hria maw...."
"Jungkook, dear Baby khawngaih in ka duhlo nia"
"Ka mu duh kal teh" ka tia, room kawngkhar ka kalh hmak.
"Misual letdêr pa" a ti hluk a, a kal sawn ve nghal mai bawk..
Khumah chuan ka mu meng kar a, ka phone chu ka hawng leh ṭhin
Message engmah a awm hauh lo,. Taehyung hi tinge a danglam thut le
(Message te chu a awm reng a bialnu hnên aṭang pawn a awm nual mahse Taehyung tih bak kha a hmu meuh lo a ni. Tehtuh mai straight chu in ti ve si a ha ha ha!!!)
Hrim hrim tinge keipawh hi a message ka chân ve ngawt a..... A chau nga mu hma te pawh niang chu mawle
Park Jimin a thil sawi tehhrep chu nge maw ka hriatchhuah le... Taehyung hian min duh nga maw huh awihawmloh ber kher e.
Ṭhian lawm kan nih, ka boss a nia kum lampangah kan inthlau vak loh vangin kan inkawm ngaih a ni satliah mai...Min duhsak bik tih chu ka hre ve tho mahse min duh vang chu mi hauh lo ang.....
Ka ngaihtuah peih lo mu daih teh ang......
Rilru a tibuai
*************
Vawiin a a thil tih tur vangin Jimin chu a hlauhthawng ngei mai. A awm hle hle thei lo a za cheng a, a thusawi tur a in puahchah nasa bawk. Bialnu lo neilo ilang chuan keiman ka tih ngai awm sia mahse tiang sawn ka hlauhthawng teuh lo. A phur awm viau thung ang chu le
Engmaw ka sawi phur awm a, teuh lo mai Gay ka ni lo tih hi keimah ngei pawh in hrilh ka ngai tawh nih hi mawle. Ka rilru hi a diklo
(I gay tawh hle tihna nih chu a,,, Ka ngei che nia)