Vawiin hi Jungkook mv shoot ni a ni dâwn a, ka lo phur viau mai.
Engmah meeting vel leh pawimawh a awm lo bawk a, ka kal ve dawn hi ni tawp mai. Hla vel chu nimin khan kan record zo tawh a, ka lo tuiral zawih zawih hi ni mai.
Mahse min melh ṭha duh reng reng lo.Ka duh tih a hriat takah chuan ka duh thu ka hrilh in ka duh zia ka ti lang reng a. Engmah a sawi buai ngai lo, mahse ahma ang kha chuan min pawh lem lo.
Paper sign tur ka tihfel zawh chuan Shooting na lam chu ka pan a.
Ka thlen chuan min chibai sap sap hlawm a.
"Taehyung i rawn kal law" Jimin chuan rawn ti a
"Nia, ka hmaih phal nang le. I kal ve zawk a"
"Hey hey ngai kawi miah suh, Jungkook min ngen nasat êm vâng chauh nih hi. Chawhma chiah ka awm pui ang, Yoongi Hyung nen kan in date dâwn a" min siai zeuh pah chuan a ti a
Hmanni ṭang khan Jimin nen hian ṭhainṭha tak kan ni ṭan a. Jungkook chungchang ka sawipui theih a ni bawk a, ka hmuh hnem phah hle bawk.
Jungkook vang a kawm lo kha ka nia,. Kan han inkawm chu nuam ka ti khawp mai. Angel Jimin diktak chu ka hmu ve in ka hria.
"Jimin ka phone kha min lo pe teh" Jungkook chuan a rawn ti a, min rawn hmu chu mak a tih hmel ve deuh
Ka lo nuih var var thung"Hi Jungkook, ṭha deuh in aw chuan Hei ka lo ken che" tiin chocolate ka lei sak chu ka pe a
"Tinge i lo kal duh a, ka lawm tho e. Hei vang pawh hian aw" tiin a phone a la a, a kal nghal vang vang
Mit tla lek lo in ka lo en char char... Acting pawh a lo thiam tel leh zêl nih hi. Hepa hi chu aw a van perfect ve chiang tak, duhlo thei ka ni mawlh lo. Ka ta a nih hun tur mawlh ka nghakhlel...
Mahse ka thil ngaihtuah vang chuan ka tum vuau. Tun thleng in ṭha tak a min biak a nei lo, ka biak in min chhang tawp a chu chu ni mai. Achang chuan min ning mai angem tih te ka ngaihtuah a, mahse a hmel ah min nin hmel ka hmuh awm ka hre lo.
Min duh nga a sawi hreh niang.... Jimin an a sawi tak kha straight a in tih zia.
Min straight khum reng thei dâwn nge kan lo en ang. Kei ang mipa chhelo hmelṭha hausa bawk si in ka atchilh nia, engtik thleng nge min hnar dawn le.
Bei ṭauh ṭauh phawt tiang....
Jimin chu Yoongi nen date an neih vangin a kal tawh a, Jungkook chu ka awmpui ang ni.
Coffee la tur in ka chhuak lawk a, ka let leh lama ka thil hmuh chu
Lawkin saw nu saw Jungkook-a rumor neih pui nu kha ni in ka hria, Tzuyu a ni tak e a hming pawh ka chhui nasa bawk a ka hre hle tak mai. Engvanga helai a rawn kal ve ngawt nge a nih le.Nuih pawh min nuih duh loh laiin saw nu bulah saw chuan a hlim hmel sar sar hle mai.... Kal ai nachang pawh ka hrelo ka en hau ringawt.
An nuih dun leh inhnaih taka an awm sâwn min ti thawk ṭhat tir theilo in ka hria. Ka coffee bur ka hum leh ngawt ngawt tawh.
**********
(Heta ṭanga kan thil hriat chhuah chu, an dinner ei zan khan Jimin khan Jungkook bialnu neih thu a hrilh lo tih zawng a ni.... Tûnah Tzuyu a lo in lan sia engtin tak awm ang maw.)
Zanin chu word 500 pêl hret bakin ka rawn ziak lo. Vawiin lamah huan ah kan kal a, engmah ka ziak hman hlawl lo. Nizân ka chawl tawh sia ka tia ziah loh aiah tlêm ka rawn ziak mai mai.....
Min lo hrethiam phawt teh u, chuan request pawh kha ka ziak mek nia. Mahse a la chhuak har deuh maithei😁🤭🤭
BORAHAE 😘💜
Bye bye