Taehyung p.o.v
Tzuyu thil sawi ka ngaithlak lai chuan ka mit sulh sulh ni mai in ka hria, a thusawi kha thudik a nih chuan keihi bumin ka lo awm char char a maw. Engkim kha dawt maw, Jungkook pawh em rei lo in ka tlan chhuak nghal.
Helai hmuna ka lo kal chu ka inchhir ngei mai, thil pawimawh tihtur a nei ni lâwm ni tinge Tzuyu kha a hmuh. Nge a thil pawimawh tih chu kha zawk kha em ni.
Ka mittui chu ka hru leh zeuh zêl a. Car chu chak taka khalh in in lam ka pan a
Kawngkhâr pawh ka hawng dim lo kher mai, ka pawt hrawih hi ni tawp mai.
"Bawiha vawiin chu I va rawn hma ve theihnghilh i nei zawk a mi" ti a ka nu min biak na pawh chhang lo in ka kalpel a, ka room ah ka lut tlang nghal hmak.
Kawngkhâr rawn kik in ka nu chuan min rawn au chhen a
"Nu tûnah lo" ka tih hnu ah chuan a reh ta a. A rawn kal leh vat tho ang
Ka phone rawn ri leh ṭhin chu ka ning, a rawn call tu pa hi ka be peih thlawt lo. Chubak ah k ringtone a zai ngei ka hman hian beng a ti kham lek lek. Ka thinrim na a zual, min duat na zawng zawng leh a thil sawi mawi tak tak te ka hrechhuak a, a lem atân chuan uiawm mah mah lo maw.
Ka ringtone hran a rawn rik chuan ka secretary ni tih ka hre nghal. Ka la a
"Aw Mr Kang pawh kha i lo hrilh dawn nia, ka ring che engkim lo ruahman mai ta che" ti zung zung in ka dah nghal
Ni e in tih thawven nan pawh Japan ah chuan kal teh ang. Ṭhian te pawh ka nei nual bawk a intihhlim nân te pawh kal teh ang.
Ka inthlak sawk sawk a, kawr hak nuam zawk chu ka ha a.
Phone ka en chu News a awm nghal, Mr Lee pawn min rawn call a. A thil sawi tur Ka ngaithla peih lo a sin, ka aw e kual vel mai mai.
Dah vat ka duh......
An inṭhen tawh angin a sawi a, keihi bum ka lo awlsam viau a mi le.
Ka room kawngkhar chu rawn ri leh ta zat e...
"Nu khawngaih in" ka ti sap a
"Taehyung keimah khawngaih in rawn hawng teh. Inbia ang" Jungkook a ni, rang lutuk in kawngkhar ka hawng nghal
Ka hmu chu ka kuah nghal thlawp, enge ka ngaihtuah na ah awm pawh ka hrelo.
Min bum tu pawh ka thlahlel em em chu ni sia, nilo keihi thinrim tur ka ni engvanga hetia awm nge ka nih ngawt.
Min rawn kuah let dawn vel chuan rang lutuk in ka tawlh hnung a, room ah ka lut a khâr leh mai ka tum mahse min dang hman.
"Tinge i rawn kal a, i bialnu nen khan awm dûn ta che u. Ka â ngawt mai i bum theih in ka lo awm char char nia, min nuihzat thei ṭhin viau ka ring."
"Tae baby khawngaih i thu hriat kha thudik a ni hauh lo nia aw"
"Baby ti a min koh theih na dan i nei lo. Kal rawh ka hmu duh lo che. Ka rilru na rawn hmu tur a rawn kal i nih chuan let tawh rawh."
"Tae inbia ang, ṭha takin sawi dun ang aw. Tzuyu ruahman na vek a nih kha ka bum lo che sin. Min ring hram rawh" a ti leh zat zat
"Min bum tur leh bawkin mi i rawn kal a, khawngaih in let rawh keima awm mamawh" mittui tling puau chung chuan ka sawi a.
"Aṭha e tûnah chuan ka let phawt ang mahse Tae ka bum hauh lo che nia min ring hram rawh. Ka hmangaih zia che i hriat kha" a tih hnuah kawngkhar ka khar hnan hmak.
Ka mittui rawn tla zung zung bawk.
Min hmangaih maw a nih chuan tinge hetiang rilru na hian min siam.
**********
Chaw pawh peih lo zet in ka ei
"Bawiha Jungkook kha ngaithlak tur che lawm, a buai em kha"
"Nu khawngaih in Jungkook chungchang chu sawi hrih lo ang. Tûnah tak hi chuan ka rilru a buai a nia hun ka mamawh"
"Aṭha lawm, mahse inngaihtuah rei lutuk suh. Chuan i awm a awm nawm phah deuh nan Jungkook khan a bum che ka ring lo, a hmangaih tak tak che tih a mitmeng ṭang ka hre thei. I hrem rei lutuk nge aw"
Engmah sawi tawh chuang lo chuan ka room lam ka pan ta nghal. Tlêm chuan ka ngaihtuah na pawh a fîm tawh bawk. Ka inbual harh te te phawt a.
Jungkook hla bawk ka play leh ta tho.
Ka nu in a sawi a, Jungkook ngei in a sawi bawk a. Engmah lo ah ka thinrim a mi, ka rilru natna hi ka insiam chawp leh bawk em ni leh ta. Mahse enge Tzuyu kha a lo hmuh dawk dawk ni, ṭûl fahran hleinem. Bogum ka hmuh fo a duh bik emaw ni ka va hmu nghal zâwk dawn emaw le. Ninawm
Enge an sawi ang le. Khanu khan khan ho hmaah khan a kut te kha vawn sak vel a. Zak thlawt lo mawni, JYP Entertainment a mi a mi khah ka tichhe vek nang a mai mai....
Keimah tawk chuan ka tau nghawng nghawng a. Ka tum vuau bawk. Mi â ka ang leh ngawt ang le.
Mr Kang chuan rawn call a, phur lem lo tak chuan ka la a
"Mr Kim ka law khawp mai, Japan a i rawn kal ve thei tur chu. Hun nuam tak kan hman ka beisei." A rawn tih chuan Japan a kal kha ka lo remti tih ka hre leh chiah. Sawi buai na tur pawh ka hre lo "Ni e" tiin ka chhang ta tawp.
Kan inbe rei lutuk lo. Program awm dân vel EMAIL a min rawn thawn tur thu a sawi a. Ka aw ta vek mai.
Naktuk tuk leh ah kal ka ngaih nghal hmel zui a.....
Ka nu pawh hrilh vat ngai dawn nih hi...
*********
Jungkook chungah chuan ka lungawi tawh, mahse ka la be lem lo. Jimin ṭangin engkim ka hre vek tawh a, ka lungawi tawh lutuk mahse ka la be lo tho. Company ah pawh ka pehhel a, engmah ka hrilh lo. Miss Go hnênah a lehkha tur ka hnutchhiah.
Tûnah hian thlawhna ah ka chuang mek. Japan lam kan pan mek a ni. Karkhat chhûng zin bo turin ka kal chhuak chu a nia.
Darkar 2 tling lo hret kan thlawh hnu chuan Japan chu kan thleng a. Hotel changkang takah kan thleng bawk.
Zan in ah in lawmna party buatsaih a nia, a dang chu hna chungchang a inhmuh khâwm leh party a ni mai. Ka va phur teh chiam lo em
Zanin chu ka tuilo..... Chhiar pawh ka chhiar nawn peih lo. Ka rawn dah ringawt a nih hi
Ka complete ṭêp tawh nia aw.... Tunkar ah chuan ka ziah complete theih ka ring.
Khamsahamnida
BORAHAE 😘💜
Bye bye