16

290 55 29
                                    

Ka office ah chuan ka lut a, ka ṭhu hnak. Karkhat chhung Japan a ka awm hnu in nimin ah Seoul ah ka let. Vawiin ah hna ka kal nghal.
Ka chau viau na a, tu emaw ka hmu chak tawh em a ni

Japan a karkhat chhûng ka hman chu rin ai takin ka hlawk pui phian a. Ṭhian thar te ka neih phah a,. Chubâkah engtik laia kan mamawh investor thar ka hmuh belh bawk a. Ka tan leh ka Company tan a ṭha khawp mai.

Mahse ka nu leh Jungkook ka ngai ngawih ngawih tawp. Japan a ka awm chhûng zawng Laljungkook hian min be eih lo sual lutuk mai.

Haw te kha ka tum leh ut ut ṭhin reng a. Mahse biak pawh min be duh lo a nge maw hmu tura ka haw bîk ang tiin ka in hrilh a. Ka haw leh loh phah ṭhin.


"Sir Mr Jeon in a hmu duh che a" Miss Go chuan a rawn tia, ka chhan hma hma in Jungkook chuan kawngkhar rawn hawng thut in a rawn lut nghal.

Lalpa sawpa saw ka va ngai tawh rem rem em......

Nui var var in Jungkook lam chu ka pan a, a bul ka thlen chuan ka ban ah min pawt nawk a. Bang ah min nem bet hnawk mai.

"Jungkook...." Ka ti chiah chu min rawn fawp nghal bawrh bawrh nih chu. Ka hamhaih chiang rem rem sin

Min fawh na chu a uar bawk a, a na lek lek thei hial mai....

Min fawh tak rengah chuan dawh tawp chu a har khawp, ka theih ang tâwk in ka fawp let ve mawlh mawlh a.

Rei ngial kan in fawh hnu chuan a duhtawk thei hram. Min fawh zawh rual in a in la hrang nghal daih a, ṭhutleng seiah chuan a va ṭhu nghal hmak.

Mak ti deuh in ka ding reng ringawt

A hnuah a bulah ka va ṭhu a.

A ngawih char char hnu ah "Karkhat chhûng min kalbo san a, chupawh ṭawng ka ni lo in lehkha them ṭang min hrilh a"

"Jungkook kha chu ihh" ka tih chuan min fawp leh a

"Engmah sawi hrih suh. Ka ngai lutuk che kha ka â mai dawn in ka hria sin. Khatiang khan vawikhat mah min kalsan tawh miah suh"

"Keipawn ka ngai lutuk che Kook, ka tihpalh takzet ka kalsan tawh hauh lo ang che. Thuthluk na âtthlâk zet a ni tih ka hre chiang tawh lawm"

"Ka hmangaih che" ka ti leh sap a,

"Nang ai nasa in, chuan karkhat chhûng min zinbo san man vawiin chu ka kiang ah i awm char char ang. Hna chhuanlam emaw engmah a theih loh hria maw"

"Mahse Kook, hna a tam tawh viau a nia"

"A teuh lo mai, ka bulah i awm ang chu chu ni mai. Khawmaw i phone" tih pah in ka phone a la a, a swich off hmak zui

Min kai chhuak dawr dawr in car ah min chuan tîr rawk rawk a. A tlân chhuak nghal,. Tlan chak phian zui a

"Khawnge kan kal dawn" min chhang duh ṭhak lo

"Kookie min chhang che"

"Khawnge kan kal dawn"

"Laljungkook min chhang ve eih la"

"Amak lo ngawi mai mai rawh" min tih khum leh hmak, ka hmui ka ti pawrh vak ringawt

"Fawh leh hrep i duh mi" tih pah chuan min nuih suk a

"Duh e, aw khawi tûnah hian min fawp leh nghal rawh, vat in" tiin zak ṭhak lo chuan ka tih khum a

"Nang te hi" ti duh lek chauh

Zahtheih loh ka chhuah lui zêl dâwn hi ni mai.

Ka hnaih hret a, a ban ah chuan ka va vuan a.

A biang vel te chu ka kuttin chuan ka zutthla riak riak a

Ka kut min man sak, a la fawp ang zuk zui a

"Infiam i chak viau em ni lungngai suh kan infiam khawp ang" mit min san khum ak chungin a la ti zui

"Kook i sual e" ka ti leh bar a

"Ka naute hi a fel thung lawm"

"Hmmmm"

***************



Nimin chu nuam mai, thil hrang hrang kan ti kual ṭeuh. Mahse Jungkook an chhiahhlawh ah min hmang a, a duh apiang min tih tir zêl nih chu. Ka ngaihtuah zawng pawh hian ka nuih a la za

Zanah Jungkook inah ka riak a, chuzawng chu sawi tam vak lo phawt mai teh ang.


Winter Bear ka sak sak pawh ka ngaihthlak tîr a. Min fak chamchi hi ni ringawt

Min zai sak rawh a tih tlat vangin zak deuh chungin ka zai sak a.

"I aw hi i mawi thlawt Tae, ka duh zual sawt che."

"Min duh zual reng rawh, nitin ai nasa zêl in min hmangaih zual zêl bawk ang che thupek a nih chu. Hria maw"

"Lutuk e,,, chuvang chuan vawiin a ka hmangaih na che hi hlimpui lutuk duh suh naktuk a ka hmangaih na tur ah che hlim chin tawk i hrelo palh ang e"

"A tlachawp in ni mai, ka hlim na hi tuman an dal ka phal miah lo ang nang ngei pawn"

"Phal miah suh keipawn ka phal ngai lo ang"

"Hmuh tir tur che ka nei a"

Enge a" a tih chuan Japan a ka awm laia ka tih tir nia chu chu ka beka Jk tih tatoo ka chhut tir chu ni.


"Enge a an, i duh zâwng a ni em"

"Tae i ti tak tak e law. Lalpa leh ka hmangaih lutuk che" tih pah chuan min fawp a chumi hnuah ka bek tatoo ka chhut tîr na chu rawn fawp leh vang vang.

"Naktuk ah kan kal dûn leh ang" a tih chuan
"Khawiah maw" ka ti hu a

"En la tah hian Tae tih ka chhut tîr ve ngai lawm. A ruak bik thei lo hrim hrim" a ti a, ka lo nui var var

"V tih i chhût tîr dawn nia" ka lo ti zawk a

A tukah chuan kan kal ta ngei. Ka tatoo neih na ah chiah chuan V tih chu a chhût tir ve a. Chubâkah kan kut a, Love phel ve ve in kan ziah tir bawk a tichuan kan in kaih chuan a lo pum a LOVE a lo chhuak thei ta thin a ni....

 Chubâkah kan kut a, Love phel ve ve in kan ziah tir bawk a tichuan kan in kaih chuan a lo pum a LOVE a lo chhuak thei ta thin a ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Tiang deuh hian)😊😊

💜💜💜💜💜💜💜










             The End



A tawp ta dur e...... Awiii tihtawp ka tum lutuk a ka duh dan pawn ka ziak lo. Mahse a tawp ta hrim hrim hi ka lawm viau e.

Chhiar tu te chungah lawm namên in ka lawm em em e..... Khamsahamnida saranghaeyo 🥰🥰🥰🥰

Chuan Happy Birthday Suga kan ti tel ve hrim hrim nge. Vawiin in hman nawm ngei ka beisei...

BORAHAE 😘💜


Bye bye

LoveWhere stories live. Discover now