6

285 56 12
                                    

Taera_jeon hei aw i present chu.... I tân liau liau ka hlan eeeee

😘😘😘🥰

********

Taehyung chu rang takin a tlan haw a, rin ai takin a nu pawh a lo ṭha. A ke a ulh deuh leh lu hai deuh a nei deuh tih loh ah chuan a ṭha viau. Taehyung pawh a thaw huai thei, a nu bulah chuan zan khua in a awm a.

Engthil dang mah hi a hrechang lo a ni tawp mai..... Jungkook a vei a a atchilh lutuk na lamah a nu a lo ngaihsak tawk lo tih te a in hrechhuak a. Inthiamlo hle nghe nghe mahse a nu chuan a lo hrethiam em em thung si....

Nu ṭha tak chu ni chiang lawm...

Dar 10 dawn ah a nu a thawh har peih takah chuan an pahnih in zanriah an kil dun leh a...

A nu ngaihsak zual a tum hle a. Engmah tih a phal tawh lo bur bawk. A la hlauhthawng takzet, tun ai ṭha lo zawkin thil a thleng ang tih chu a ngaihtuah tawp thei lo hi ni ringawt mai..

A tuk zingah pawh hna lam a kal har phah, a nu awmpui a tum a mahse a nu in a tîr lui leh ta zawk a.

Engin nge lo hmuak tih a hre der si lo......

************

Taehyung p.o.v

Ka office chu ka lut hnak hnak a. Vawiin chu hnathawh pawh ka peih lo. Tihtur neuh neuh ka tih zawh ah ka haw nghal daih ang.

Sign ngai chu ka sign mawlh mawlh a. Thlaleh lawka Jungkook comeback vel tura mi vel ka endik bawk...

Director ang maiin ka khawsa nih hi.... Vawiin chu Jungkook ka be tawh ang. Ka biak loh chuan min biak a tum hmel si loh a, a tello a awm theilo zawk ka ni miau sia

Kawngkhâr chu rawng in hawng deuh phut a... Ka hawi vat a Jungkook maw

A rualin Miss Go pawh rawn lut ve nghal

"Taehyung in biak kan ngai" Jungkook chuan ti nghal hraw a

"Sir amah hian rawn lut a, min hrethiam rawh ka dang zo lo a"

"Awle Miss Go min chhuahsan phawt teh" ka tih chuan a bu a a chhuak  nghal.

Jungkook lam ka hawi leh a

"Enge ni ta Jungkook"

"Engtin nge tiang khan Jimin kha i tih theih zawk a, mawh. Misual tak i lo nih hi nilengin i innghah tîr a maw, enge tihsual a neih a a chunga i sual em em le. Tiang ang em em a i rilru chhiat hi ka ring lo sin, i eipui duh lo a nih chuan tinge eipui tûr awm anga i awm kher a. Keimah vanga chiah a hreh chung chunga ti asin a nih, nang chuan engah mah ngailo in i tlan haw san daih thei nia. MI NASA TAK I LO NIH HI KIM TAEHYUNG"

Jungkook min an khum na te chuan min deng dawt dawt mai. Ka mittui a tling pam bawk a tlak mai loh nan ka insum ngar ngar

Tûnah hian Kha Jimin vang bawk khan min ankhum leh chu nia. Tinge engmah hi a hriatthiam theih loh

"Engmah sawi tur i nei lo em ni, huh ka rindan vel a ni." Inher a chhuah a tum chuan a ban ah ka vuan vat a, rawn hawi let in

"Enge" ngaihawm loh fahran hian a ti a

"Nangmah vang a ni" ka ti ve sap

"Maw"

"Nangmah vang a ni, Engkim hi nangmah vang vek a ni...." Ka ti vak a

"Maw keimah vang maw"

"Aw ni e,, nangmah vang tinge Jimin hi i ngaihnat bik em em. Tinge keinilo a amah saw i thlan fo, i tan enge a nih. I hnaih lutuk te hian ka â lo chauh sin tinge engmah hi i hriatthiam loh a. Keihian Jimin hi ka thik takzet a sin, i kiangah duh duh a ti thei in hlim takin in awmdun ṭhin a. Chu chu keihian ka duh lo, a bulah nilo in ka bula awm tûr zawk i ni"

LoveWhere stories live. Discover now