Jutro je osvanulo i pre nego sto sam zapravo bila svesna da je noc prosla kao aplauz. Sinoc sam do kasno sedela na sims dasci i razmisljala o danasnjem prvom danu u novoj skoli. Iskreno nikad nisam bila od osoba koje su se plasile nove sredine,ili ljudi,ali nekako nisam mogla da potisnem osecaj grcenja u stomaku i zelje da od uzbudjenosti otrcim u toalet i srdacno zagrlim wc solju.
Posmatrala sam zvezde i mesec koji je bio pun i blestav poput zlatnika.
Zavidela sam zvezdama. Smesno ali tako je. One bar zasvetlucaju najjace i dozive svoj pravi i slavan kraj,a ja sam se osecala nekako -"ugaseno"? Mada dok sam posmatrala taj prizor savrsenstva zacula sam kucanje na vratima.
Okrenula sam se i ugledala nanu kako se sa osmehom priblizava ptozoru gde sam ja sedela.-Duso,zasto ne spavas? Upitala me je tim glasom koji jr bio melodican,prijatan i drag.
-To bi ja trebala tebe da pitam nano... Pogledala sam njeno lice koje je posmatralo nebo i primetih da kad se nasmejala par borica se pojavilo oko ociju sto je cinilo jos vise lepsom i privlacnijom.
-Ovako sam sedela sa tvojom majkom kad je trebala da ode na konkurs za avio kompaniju. Secam se da je bila toliko nervozna da mi je vise delovala na semafor nego na coveka. Menjala je boje od crvene do zelene.-nasmejale smo se i kad me je pogledala svojim plavim ocima mogla sam u njima da vidim mamu i tracak tuge ali nije zelela da tu tugu oslobodi.
- Zelela bi samo da ti kazem da trebas da budes svoja,da ne dozvolis da uspomene iz proslosti naruse tvoju buducnost. Ti si divna mlada devojka,prepametna,prelepa i posebna. Ne pricam ti ovo zato sto si moja unuka,vec zapravo zato sto je to zaista tako. Dozvoli da te drugi upoznaju kao sto te znamo ja i Tom. Veruj mi da smo mi zahvalni bogu sto imamo tebe,sto si deo nasih zivota i uvek cemo biti tu za tebe. Volimo te.
Prisla sam joj i zagrlila je,obecala sam da necu plakati i nisam to uradila. Osecala sam milovanje po svojoj kosi,njeno lupanje srca i mogla sam da osetim ljubav koja iz nje isijava. Odmakla sam se od nje i nasmejala
-Hvala nano,znas da nikad ne mogu da vam zahvalim za sve sto ste ucinili za mene,i sto nastavljate da cinite. Nikad ne bi mogla da prebrodim sve ovo sto mi se desava da nema vas. Vecno cu vam biti zahvalna i samo zelim da vam kazem da vas neizmerno volim. -Baka je ustala sa okvira prozora i prisla mi poljubivsi mi celo. Volela sam taj cin.
-Idem dok me nisi rasplakala ,a obecala sam da necu plakati. Sutra je sprcijalan dan i zelim da gospodjice sutra zablistate.
Nasmejala se i zatreptala kao da zeli da odagna suze,a ja da bi poslusala ovu divnu krhku zenu ustala sam ispravila se kao strela i salutirala sa recima"Razumem gospodjo". Zaklimala je glavom i prevrnula oci izlazrci iz sobe.Obukla sam sortc koji ne znam da li bi se mogao tako nazvati jer je bio prekratak i belu majicu na bratele i legla na ogromni meki krevet. Dugo sam zurila u tavanicu da bi na kraju zaspala.
Nije ni cudo sto me blagi zraci sunca razbudili. Otisla sam u kupatilo i istusirala se jer sam ionako imala dovoljno vremena. Miris kupke manga me je tako lepo oraspolozio da sam imala osecaj da sam napunila baterije.
Kad sam se "oparila" vrelom vodom sela sam u bade mantilu ispred ogledala i resila da se malo nasminkam. Stavila sam blagu senku boje peska i stavila alajner isticuci izrazito zrlene oci. Maskara je dodatno povecala volumen mojih trepavica da ce vecina misliti da imam vestacke. Puder nisam imala potrebe da stavljam jer mi je koza bila blago preplanula zahvaljujuci vecim delom vremena provedenog iza kuce rostiljajuci sa dekom ili negujuci cvece sa nanom. Koza mi je bila blistava i kao u lutke. Ne zelim da zvucim kao narcis ali zaista sam svesna svojih kvaliteta,mada nikad ih nisam koristila zlonamerno. Kosa mi je bila blago talasasta i takva kao ugalj crna lepo mi je uokvirila lice. Bila sam ponosna na sebe sto sam mogla da je negujem i sto je bila uvek svilenkasta,meka i dugacka i dosezala do krsta. Izabrala sam crne farmerke koje su pratile linuju dugih nogu i moje zadnjice,a gore sam uzela crvenu majicu koja je prijanjala uz telo sa ve izrezom otkrivajuci dug i beo vrat. Stavila sam par kapi parfema sa aromom jagoda,sladunjavo znam ali tako sam se osecala nezno,a opet tako mocno.
Uzela sam ranac i krenula. Nana i deka su me cekali u podnozju stepenica i kad su me uglrdali nasmesili su se. Baka je svoju liniju (koja je bila savrsena)dovela do izrazaja cvetnom haljinom,a deka Tom je bio bas bas bio u macho fazonu. Bela kosulja je lepo isticala krupnu figuru,a crne pantalone su mu stojale saliveno. Kad sam sisla do njih osecala sam srecu kao da sam osvojila neku nagradu.
-Dobro jutro nano ,deko hocemo li da krenemo?-uzbudjenost mi se videla na licu.
-Hocemo,ali pre toga...- iz dzepa je izvadio malenu kutiju i kad je otvorio srebrna ogrlica je zasvetlucala na dnevnom svetlu.
Sajlica na kojoj je visio zeleni kristal ubrzo se nasla na mom vratu zahvaljujuci dedinoj spretnosti. Nisam znala sta da kazem,bila sam zatecena ali kad sam podigla glavu videla sam njihova dva lica obasjana ponosom. Zagrlila sam ih istovremeno i stezuci ih da sam pomislila da cu ih udaviti.
-Hvala vam zaista ste moja dva andjela cuvara.-De de,ajde da krenemo ne zelis valjda prvi dan skole da zakasnis.-deda poljubivsi nanu namignu joj i izadje na ulazna vrata,a ja krenuh za njim sigurnim korakom.
YOU ARE READING
Skriveni uzdasi 🔚🔚🔚
RomanceDžon je popularan dečko koji sve ima samo ne nju. Očaran njom (novom zanosnom devojkom) rešen je da promeni sebe iz korena, samo da bi bio dostojan nje i njene pažnje. Rejčel je devojka koja je sve izgubila i kreće od nule u novoj sredini među nepo...