20.deo

4K 110 5
                                    

20.
Rejcel

Noc je bila vrela. Kad kazem vrela mislim na snove koji su me cele noci pratili.
Ako ne postanem bludnica zbog njega evo gde sam. Ustala sam i pre vremena sto je pokazatelj koliko mi se islo u skolu. Naravno razlog vise je taj sto je Dzon moj decko. Koliko samo topline projuri mojim krvotokom kad izgovorim tu rec "moj".
Imala sam u zivotu dva decka i mogu reci bez problema ili blama da su obojica raskinula sa mnom. Porazavajuce da su me bivsi ostavljali? Ne. Razocaranje? Mozda ali prezivela sam.Naravno razlog tome bilo je sto nisam htela da spavam sa njima. Obojica su bili sportisti,ugladjeni momci,popularni koji su 'birali probrane fine devojke',ali naravno ne previse strpljivi da bi me na svim poljima osvojili. Verujem da je momcima prioritet da ako zelis da imas devojku od nje se ocekuje i podrazumeva da mu se otvori kao kisobran (mislim na noge),a posto taj slucaj nije bio kod mene mirnim putem smo se razisli.
Da li ce takav slucaj biti i sa Dzonim? Ne znam,nadam se da nece,jer zaista svidja mi se toliko jako da verujem da necu moci neki odbranbeni stav da postavim.
Iskreno sve se desava prebrzo,ali takav je osecaj potpun da ne zelim da razmisljam o posledicama.
Poljubac koji sam mu poklonila vrteo mi se po mislima kao neke reklame za kozmeticki proizvod.
Srecna sam.
Posle toliko losih stvari koje su me zadesile ovo je bilo nesto divno.
Obukla sam crne farmerice,crnu majicu na tanke bratele i suskavac. Nisam zelela da pomisli da sam se sredila nesto preterano zbog njega,mada zbog njega ako bi mu to cinilo zadovoljstvo isla bi gola.
Imajuci u vidu da sinoc od uzbudjenja nisam bas vecerala kako treba sidjem u kuhinju koja mirise kao po obicaju carobno. Slaninica i jaja na oko... Mmmm ...
Kako bi mi dan mogao bolje poceti? Deda naravno po obicaju cita novine za kuhinjskim pultom i pije kafu. I posle 35.godina baka kaze da rutinu nije promenio.
-Dobro jutro..-javim se prva
-Dobro jutro duso.-Baka s osmehom se okrece od sporeta ka meni ,i naravno kako sam vec predpostavila imala je onaj pogled"Znam da ti je jutro savrseno krenulo".
-Mila sedi. -sklopivsi fino novine,deda ih je odlozio i posvetio mi paznju.
-Kako ti se cini Senjor?
-Odlican je deda,moracu jednom da te provozam. motor divno prede,nemam poteskoca sa kocnicama i sa promenom brzine. Zaista je savrsen.
-Ne bi bas da isprobavam te nove masine,ja sam ipak za nesto tradicionalno. Drago mi je da ti se svidja.
-Deda jel smem nesto da te pitam?
-Naravno.. znas da sam uvek tu ako mogu da pomognem.-medjutim ovim pitanjem sam i baku zainteresovala pa je zavrsivsi dorucak sela na barsku stolicu.
-Zasto ljudi imaju negativno misljenje o nekoj osobi ako na primer je drugacija od drugih? Evo recimo Mia i ja.. Ona je velika sveznalica i ljudi se prema njoj ophode kao da je Marsovac. Ne zele da se druze sa njom,a videli ste i sami da je divna. Sa druge strane ja ovih par dana kako sam vozila motor videla sam samo da su ljudi iznenadjeni,devojke zgadjene mojim cinom.-iskreno me zanimalo ne samo njegovo misljenje vec i bakino,tako da je baka prva iznela svoje.
-Mislim da je tu u pitanju jedna vrsta ljubomore. Kao prvo ljudi nisu navikli da neko iskace iz tog sablona jednakosti,i svako ko to uradi smatran je cudakom.
- Helen je u pravu. Muskarci koji zapravo nisu nikakvi muskarci ne vole da zene 'upravljaju' svetom i vaznim odlukama,za njh je to kako bi rekao ponizavajuce. Mada ipak im se dopada to sto neko pokazuje ista interesovanja kao i oni.Sto se tice zena,ispravi me Helen ako gresim su okrutne ako nadju sebi konkurenciju. Veruj mi jaka zena je ona zena koja se ne povinuje tudjim misljenjima i osudama. Ide napred uprkos svemu i ne pokazuje svoje slabosti.
-Tacno.- Baka se slozila sa dedom.
-Hajde da doruckujes i da krenes. I danas devojke moraju malo da se potrude ako ne zele bas da ostanu u senci moje unuke. -deda ispi  gutljaj kafe i ponovo se vrati svojoj rutini,citanju novina. Baka mi servirala jaja i slaninu i posvetila se drugim poslovima.
Jela sam i zapravo imponovala u sebi,jer ocigledno upravo zato sto sam unikat Dzon je mene izabrao.

***

U skolu sam dosla naravno i pre vremena i shvatam da je Dzonov mercedes parkiran na istom mestu gde je bio i juce. Parkiram i ja svog crnog lepotana.
" Stigao je,mozda i on jedva ceka da te vidi."-glasic mi je saputao. Smejem se ponovo kao blesava. Krecem ka ulazu skole. Osecam poglede mnogih momaka na sebi. Svesna sam svog tela,ali ipak ne zelim da budem seksualni objekat.
Dok sam koracala ka svlacionici osetim neciju ruku na svojoj podlaktici, povlaceci me u nepoznatom pravcu velikom brzinom. Ubrzo se nadjem u ostavi za sredstva koja se koriste za ciscenje. Uplasena sam u skucenom prostoru dok se nije upalilo svetlo Osvestim se malo i shvatam da je to Dzon.
-Pobogu Dzone,uplasio si me.-nasmejem se jer vidim kako mu oci i na slaboj svetlosti sijaju onim sjajem koji mi porucuje da mu je drago sto me vidi.
-Izvini,ali posto si mi rekla da se krijemo ja moram da koristim razne tehnike. -obavija svoje ruke oko mene i privija me uz svoje cvrsto telo. Prokleto dobro mirise. Prokleto je zgodan. I upravo takav je samo moj.
Osecam se bezbedno u njegovom narucju.
Rukom sam mu dotakla obraz i propela se na prste kako bi dotakla te divne socne usne.
Poljubac je tako nezan,tako protkan strascu. Gorim dok ogromnim sakama klizi preko mog tela. Osecam da se vlada sobom kako me ne bi povredio,kako ne bi uradio nesto sto bi mi pricinilo neprijatnost. Odmakla sam se lagano od njegovih usana.
-Svidja mi se tvoja domisljatost. Veoma si mastovit,makar se tu ukljucivalo cetke ,Mr .Proper,gumene rukavice i kofa za ribanje.
-Gospodjice vi to mene malo zezate? - pramen koji mi je pao preko ociju zadenjuje iza uha. Decacki osmeh mu tako divno stoji.
-Malo... Delujes mi umorno,da li si mogao da spavas sinoc?- pitam jer vidim da su podocnjaci ispod njegovih crnih ociju tamni. Lagano prstima prelazim preko njegove muzevne brade,i predela ispod ociju.
-Jesam,mada sinoc sam posle razgovora sa roditeljima otisao na pice sa drustvom.
-Moras malo vise da spavas,potrebno ti je zbog treninga,ucenja zbog zdravlja prvenstveno.- naravno moram ja malo da ubacim cas medicine i psihologije bas u ovom trenutku.
Nasmejao se.
-Da li si ovako svako jutro zastitnicki nastrojena? Primakao je svoje lice mom i na trenutak srce mi je stalo,a obrazi mi sigurna sam dobijaju crvenkastu boju.
-Mozda samo prema ljudima koji su mi bitni.
Poljubio me je na blic. 
-Boze, koliko mi je drago sto si moja. -Zagrlio me je i ruke sam obavila oko njegovog struka. Stojimo tako par trenutaka.
- Hvala ti...-ispalila sam
-Zasto mi se zahvaljujes malena?-upitao me je i rukama mi prosao kroz kosu.
-Zato sto si tako divan prema meni. Znas... Posle mnogo losih i ruznih stvari ti si nesto najdivnije sto je moglo da mi se desi.
-Ako mi verujes ko, ovo sam i ja tebi hteo da kazem.
Greje me tim recima kao da je sunce. Kao da je izvor svetlosti i toplote.  Zaljubljujem se opasno i iskreno ne bi znala sta cu i kako cu preboleti ako ova veza propadne.
-Malena sta imas sad?- odmicem se polako od njega.
- Fizicko,ti?-
-Mislim da je psihologija u pitanju.
-Dobro...
-Pitao bi te nesto... Sta mislis da ja malo moj raspored preuredim i da imamo pa pribizno iste casove?- smeska se,tacno sam mogla da predpostavim da ono moje "da se krijemo" nece imati uspeha.
-"Priblizno"? Dzone...
-Molim te. - moli me kao malo dete i kako ja da odbijem?
- Dobro. Ali nemoj bas sve casove da imamo zajedno.
-Zasto? Ne zelis da sam kraj tebe?-polako se spusta do mog vrata i pritom mi ostavlja vlazne poljubce po zili kucavici. Poznat mi  osecaj struji telom. Mogao je da oseti koliko mi puls "trci". Moram da zazmurim,da upijem sve ove nadrazaje, jer sa  ovim trenutcima napunicu baterije do kraja dana ili vec kad sledeci put budem videla Dzona.
-Ne zapravo zelim samo da smanjimo vidljivost naseg odnosa.- slegnula sam ramenima
-Jos samo par dana nadam se da cu se strpeti.- smeje  se a njegov smeh mi tako divno zvuci. Zapravo sve u vezi njega mi je divno.
- Idem Dzone moram da se presvucem. -teska srca izgovaram.
-Vaziii. Vidimo se posle skole negde?- miluje mi toplom rukom obraz,smesi se ,a onaj umoran pogled me zabrinjava.
-Mozemo..ali,da li zista je sve u redu ? Tako mi delujes umorno.
-Naravno malena,samo nisam trebao onako kasno da izadjem.
-Dobro.-stojim ispred njega i topim se kao cokolada zbog vatre u njegovim crnim ocima.  Razum me ocito ovih dana izdaje jer mi se stopala podizu i spustam blag i nezan poljubac na njegove usne.  Zeli da produbi poljubac medjutim lagano se izmigoljim iz njegovog stiska.
Izletim iz ostave kako se ne bi jos vise zadrzala u toj mojoj idili i kako ne bi svoju glad za njim podhranjivala.
Krenem da brzim hodom stignem do svlacionice. Ulecem kao furija i sve devojke me pogledase kao da sam pala sa Marsa.  Dok polako vadim majicu i sortc iz ranca do mene stigose tri devojke ratoborno nastrojene. Osmotrim ih i zaista su prelepe,ali kakvog su raspolozenja deluju mi kao da ce da me biju.
Ona "glavna"devojka, plavusa  izrazajno plavih ociju i izbacenih grudi u onoj majicici koja sam mislila da ce da joj pukne po savovima, prva mi se obrati.
-Ti si ona nova devojka?-prekrstivsi ruke na grudima pretilo je da ispadnu iz brusa koji se vec nazirao.
-Izvini,kako to mislis "ona"?- pogledam je,a zatim pogledam u brinete iza nje. Zagledaju me kao kad hoce da me kupe.
-Tako mislim ONA, devojka o kojoj svi pricaju.- ufff ufff da moze da sikce oslepila bi me otrovom.
-Ne znam zaista sta si cula,ali iskreno i ne zanima me. -okrenem se da se izujem ali me njena ruka spreci. Pogledam je i iskreno nisam svadljiv tip cure ali mislim da cu da je udarim.
-Izvini,da li bi mogla da se presvucem? Ili imas jos nesto da mi kazes? -upitam je a one dve njene pajtasice se gledaju medjusobno verovatno ne naviknute da im gazdarici neko kontrira.
-Da li znas ti ko sam ja?- besni i sad primecujem zamor u svlacionici gde smo nas dve u centru paznje.
-Da li bi trebalo da znam?-okrenem se ka njoj svesna dok se ne obracunam sa njom ne mogu da se presvucem.
- Ja sam Stela Mej. Glavna navijacica i najpopularnija devojka u skoli. Samo sam zelela da ti stavim do znanja kako stvari stoje ovde.- stavivsi ruke na bokove isprsila se i mislila da bi tim cinom mene zaplasila.  Kosa joj duga i plava od sredine ka krajevima uredno uvijena i zudim da joj neki pramen otkinem cisto da imam za uspomenu,ali ne padam na taj nivo.
-Ako je tako Stela,zasto se onda bakces sa jednom nevaznom devojkom poput mene? Ako se plasis da cu ti zauzeti mesto u navijackom timu,ne brini necu ne zanimaju me te gluposti. A ako si mislila da zelim da budem najpopularnija devojka u skoli,ne brini ni to mi nije namera. Meni nije publicitet vazan. Ako je to sve sto imas da mi kazes,molila bi te da se udaljis iz mog licnog prostora ne mogu da se presvucem. -tim recima za mene je diskusija bila zavrsena,a ona je besno sa svojom pratnjom izasla napolje. Dok sam se skidala odjednom aplauz ispuni svlacionicu.  Sve su se devojke oko mene skupile i s'osmehom mi cestitale  sto sam kraljicu uzdrmala.
Sa svim sam se devojkama upoznala i mogu reci da deka nije bio u pravu u vezi jedne stvari. Svadje ipak necemu dobro sluze.

Skriveni uzdasi 🔚🔚🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang