8.deo

4.6K 126 6
                                    

Dzon

Posle izvanrednog sna,dobrog i dugog tusiranju i bogatog dorucka koji mi je Ema moja kucna pomocnica spremila, resen sam da se obucem i krenem ka skoli.
Nisam ni sam mogao da predpostavim da ce mi  odlazak u skolu predstavljati neku vrstu uzbudjenja. Mada sve je  to zbog nje. Ona ce biti zasluzna sto Dzon Snou ove godine nece kasniti u skolu. Koliko god se trudio da ignorisem svoju potrebu da je scepam i posteno zadovoljim,nisam uspevao. Samo kad se setim sinocnog sna u meni se budi plamen,vatra strasti koja ne jenjava,i moram namestiti ponovo svoje medjunozje.
Prokletstvo.. ponovo sam napaljen? Dal me neko zajebava?
Osecam neko komesanje u stomaku,neku ushicenost goru nego kad sam imao prvu utakmicu u ragbi timu. Jebote!!

Priznajem dopada mi se nekontrolisano,zgodna je toliko da samo obican nevin pogled na nju me tera da mi podje voda na usta. Prosto zelim je ne samo kao devojku za jednu noc, vec kao nesto drugo. Priznajem nisam odavno imao dugorocnu vezu,kres kombinacije su bile dovoljne. Zasto bi se zamajavao cvecem,izlascima,vecerama,poklonima kad mozes da odes u klub izaberes neku i kresnes bez problema? Mozda je i to prestalo da mi bude zanimljivo. Mozda...

Stela je bila  poslednja devojka sa kojom sam bio samo par nedelja u vezi. Ona je vodja navijacica i iskreno prelepa devojka ali laka. Jedne veceri na zurci kod Brejdona sam joj uputio kompliment da je bila vatrena na prosloj utakmici gde je sve zapalila svojom pojavom, a vec u sledecem trenutku me je odvukla u ostavu i zadovoljila. Mislim ne da mi je bilo lose,ali nije to ono sto zelim od svoje devojke. Iskreno Stela je sve samo ne osoba sa kojom i da zelite da se trudite iz petnih zila budete u vezi.  Devojka o cemu samo prica je provod,butici,garderoba i neke dijete koje se baziraju na zelenisu.

Jednu stvar da vam kazem devojke:momka necete oduseviti ako odete negde na klopu i narucite sto i on a zatim ne pojedete jer to je 'previse kaloricno'. Takodje necete ni da ga kupite ako kazete da ste potrosile na donji ves par stotina dolara ,jer njega zanima da vidi taj ves na vama i da ga pocepa. To kod Stele nisam podnosio i zato smo raskinuli. Seks je bio odlican,ali nije sve ni u tome. Sad da je pitam da li bi  da se 'poigramo' pristala bi bez razmisljanja zato sto sam za nju liga koja joj parira,ali ja nisam neko ko se vraca na odbacene stvari.  Posle nje iskreno niti sam zeleo,niti sam imao potrebu da trazim devojku za javnost,ali menjam misljenje od juce kad sam video  gospodjicu Nepoznatu.

Oblacim plavu majicu koja mi istice figuru,kojoj svi mogu da pozavide,i iscepane farmerke koje su bas po mom ukusu. Moderno i neobuzdano. Roleks sam posle tusiranja odavno stavio,kao i parfem koji odise mirisama egzoticne prasume. Naocare neizostavan detalj mi je na polovini nosa i kad se pogledam u ogledalo shvatam da licim na Tom Kruza iz filma 'Top gan'.
Nije ni cudo sto sam zenama neodoljiv a muskarcima kost u grlu. Reci ce te da sam neizlecivi narcis,ali kao sto sam vec rekao mene BOLI KURAC ZA TUDJA MISLJENJA.

Izlazim iz stana uzimajuci predhodno sa stola kljuceve,telefon i ranac. Osecam se dominantno i upravo takav ulazim u lift s tri mlade devojke koje na moju pojavu uzdisu,sapucu nesto i smese se,ali meni nije do decijih igrica ovo jutro.  Mada u normalnim okolnostima bi pokupio brojeve svih tri,a mozda do vikenda sve tri bi spavale sa mnom.
Ne izgledaju lose ali zasto uzeti cirkone kad mi je zelja dijamant?
Ovog momenta mi je u mislima samo lavica zelenih ociju koja znam da ce da me rastrgne u svakom smislu(mada mozda i ja nju pre toga ).

Stizem u garazu i otkljucavam moju uglancanu crnu zver. Medjutim kad dodjem do vozacevih vrata vidim da mi je guma ispustila. Dodjavola!!Ne znam sta bi pre uradio dal da je sutnem,da li da opsujem sve zivo ili jednostavno da nadjem drugo resenje. Prolazim rukom kroz kosu vidno nervozan,ljut i besan. Jebote bas danas si morala da ispustis? Prvo sto uradim pozovem Dzimija,nakon par puta sto je zazvonio javi se.

Skriveni uzdasi 🔚🔚🔚Where stories live. Discover now