Mother's homecoming but them?

1K 19 3
                                    

                                                  -Victoria´s synsvinkel-

Jeg lå i min seng da min far åbnede døren, jeg havde godt hørt at han havde kaldt på mig men jeg gad ikke snakke med ham efter vores lille skænderi i går, ja vi havde været oppe at skændes lidt om min mor igen..Hey hvor er min manér jeg hedder Victoria Teasdale ja du hørte ”Teasdale” min mor er nemlig Lou Teasdale hun har altid været glad for at lave hår og makeup og ja jeg elskede når hun satte mit hår da jeg var mindre Men for fire år siden på min 16´års  fødselsdag tog hun asted for at arbejde for et verdens berømt band, som ja så har taget min mor fra mig.  Nu er jeg tyve og bor sammen med min far og min søster. 

Min far satte sig ned på min seng "Vic, jeg har snakket med din mor." sagde han med et smil, jeg svarede ham koldt tilbage "Nå, hun har da travlt? og du skal ikke kalde mig Vic"  Min far sukkede højlydt og sagde"Hør her skat jeg ved du savner hende og nu ved hun det også...og hun har tilbudt dig at tage med  hende på tour!" "Det er jo Fucking sindsygt!!" skreg jeg.

                                              -3 uger senere.- 

Det var i dag jeg skulle se min mor, og de drenge som tog min mor fra mig. Kl var 9:12 og jeg stod foran mit tøjstativ og bladrede igennem ALT mit tøj ja har nok rigtig meget tøj i følge mange.Til sidst fandt jeg en sort crop top med t- shirt ærmer med skriften "Life is music" jeg hoppede også i mine lyseblå denim jeans og satte mit hår op i en roddet knold, jeg tog min naturlige hverdags makeup på og en guld halskæde med et hjerte som vedhæng. Jeg gik ned af trapperne og så at der stod fem drenge og min mor og ventede på mig.

                                             -Niall´s synsvinkel-

Vi stod og snakkede da en smuk lyshåret pige kom ned af trappen, jeg stod sikkert med åben mund, jeg gav hende elevater blikket hun havde brune øjne ligesom Lou og slank af bygning, hun var bare for lækker. Niall stop de tanker hun er Lou´s datter. Jeg blev afbrudt af min dagdrøm af Liam´s albue i siden, "Hvad skulle det til for?" Spurgte jeg og tog mig til albuen "Du er helt væk.." grinte hviskede Liam.

                                               -Lou´s synsvinkel-

Jeg kunne se at Niall var vild med Vic, så jeg skyndte mig at løbe over at kramme hende "Skatter!" råbte jeg "Moor!" sagde hun og tog fat om min hals.

                                               -Vic´s synsvinkel-

"ORRH MOAR!" Skreg jeg og løb ind i hendes arme det havde jeg savnet helt vildt meget. Jeg så hen på drengene som stod helt tavst som om de havde tape for munden, "Hejsa" sagde jeg og brød den akhavede stilhed det er altid så akhavet... [sjovt nok..] "Hejsa?" sagde den lyshårede med et glimt i øjet, "Nårr ja jeg hedder Victoria men kald mig bare Vic" sagde jeg og gik hen og gav dem hånden imens de sagde deres navne, Harry var krøltoppen, Niall var den lyshårede, Liam var ham med pile tatoveringen, Louis var den hyper, Zayn var ham med det sorte hår, jeg havde altid været dårlig til navne så ja det kommer til at gå godt...Vi havde fået mine ting ud i deres bus helt seriøst det er den FEDESTE BUS I VERDEN! virkelig jeg stod og beundrede den da en afbrød mig det var krøltoppen "Du skal sove i vores bus da der ikke er plads i de andres? er det okay? spurgte han jeg nikkede og fandt min køje. 

Drengene skulle holde koncert i aften så de rendte mest rundt inde på scenen og gjorde klar. Jeg gik ind til min mor som stod og satte Niall´s hår. "Hvornår skal i på?" Sagde jeg og kiggede på Niall som sad optaget af sin mobil, "Kl 20:30" sagde han og smilte jeg sendte ham et stort falsk smil der var en mand der råbte "Drenge 10 sekunder" og så gik de ind. Da de var nået til deres sang Night changes sagde Niall "Jeg ville bare sige vi har fået en ny pige bag sættet som er helt igennem fantastisk denne sang er til hende!" alle pigerne begyndte at skrige jeg blev helt rød i hovedet og smilte denne gang ikke falsk han var bare så sød..og lækker nej Vic du kan ikke lide Niall...

Det var første kapittel! Håber den er god nok dette kapittel er lidt langt og håber det er okay, historien er måske lidt kedelig men den skal lige igang!

Kh Math!

Emotions.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora