Vic´s synsvinkel.
-1 år og 4 måneder senere-
Det var i dag Chloe blev 2 år..tænk det er 2 år siden at jeg fødte mit et og alt tiden går så stærkt når man har et barn. Lige nu stod mig og Niall og pakkede gaver ind "Hun må ikke vågne!" sagde jeg "Godt hun er en sovetryne" hviskede Niall vi stod nu ude foran hendes værelse med to gaver til at starte med vi gik ind af døren og begyndte at synge "Happy Birthday to you, Happy bithday to you, Happy birthday dear Chloe!" hun begyndte at rejse sig op i sengen "Godmorgen skat!" sagde jeg og aede hende over håret "Tillykke med fødselsdagen prinsesse!" sagde Niall hun grinte og sprang op i hans arme hun fik pakkede sine gaver op hun fik noget tøj, og en bamse der kunne sige hej, hvadså og alt sådan noget..Vi sad nu og spiste rundstykker hun elskede virkelig rundstykker det var det bedste hun vidste men vi fik det ikke så tit.
Vi skulle nu til at gøre os klar til at gæsterne kommer, Niall startede med at gå i bad sammen med Chloe, og ja hun elskede stadig vand..hun gad nærmest ikke flytte sig da jeg skulle ind men så er det godt at far er stærkere end hende, jeg gik også i bad og tog en hvid blondekjole på et par sandfarvede stiletter en neutral makeup og en ring fra moss copenhagen jeg glattede mit hår og lavede en fransk fletning, nu var vi alle sammen klar de første gæster var Niall´s forældre hun elskede virkelig sine farmor og farfar så hun sprang ind i armene på farfar og derefter farmor mig og Niall gav dem selvfølgelig også et kram jeg fik nogle blomster og Chloe fik tøj, sådan en børnecd, og penge til sparebøssen "Kan du sige tak?" spurgte jeg hende mens jeg samlede papiret sammen hun sagde tak de næste gæster var Greg og Denise og Theo der fik hun tøj, en bog, et dukkehus,og en barbie dukke, de næste gæster var mine forældre der fik hun sådan nogle plastik madvarer til sådan et minikøkken hun havde, og en støvsuger da hun elskede at støvsuge...Hun var meget glad for alle gaverne!
ESTÁS LEYENDO
Emotions.
FanficVictoria Teasdale bedre kendt som Vic, og som er datteren af Lou teasdale som er One direction´s hårstylist. Det er svært for vic at skal undværre sin mor. Lige nu bor hun sammen med sin far og sin lillesøster i London, hun har aldrig rigtig mødt...