Mother should know it

519 18 1
                                    

Vic´s synsvinkel

Jeg havde haft den bedste dag med fifa med drengene og jeg vandt med vilje overfor Niall man kunne se han lod mig vinde drengene var lige gået over for at få sætte hår da jeg kom i tanke om at jeg skal sætte deres hår "VENT" Råbte jeg og nåede at indhente dem jeg sprang op på Niall´s ryg som grinede jeg hoppede af da jeg nåede min mor "Så kom du!" Grinede hun "Jeps" Den første jeg skulle sætte hår på var Liam jeg havde taget frisør uddandelsen i England så jeg vidste hvordan man skulle så min mor gik da hun så jeg klarede det fint. Jeg tog en klat voks og lagde i Liam´s hår. Den næste var min Prins Niall, hej sagde jeg og kyssede ham i panden mens han sad på stolen jeg tog noget voks i hans hår mens han spillede guitar jeg grinte af ham og gjorde så det samme ved de andre drenge. De var gået ind på Scenen nu og jeg gik ind til min mor "Moer?" sagde jeg "Ja skat" sagde min mor "Jeg håber du ikke bliver sur men ja jeg har fået en kæreste.." sagde jeg nervøst "Nej da hvem?" sagde hun og lagde en hånd på min skulder "Det er Niall "sagde jeg og smilte "Ej hvor godt!" sagde hun og krammede mig.

Jeg sad og så på Niall, det skulle spille Little things nu inden Niall begyndte at spille sagde han noget "Denne sang er til en særlig pige hun ved godt selv hvem hun er du er mit et og alt" Jeg blev hel varm om hjertet jeg trak det store forhæng for og løb der ind og krammede ham og gav ham et kys.

Emotions.Where stories live. Discover now