Starbrucks and Noa

348 11 5
                                    

Vic´s P.O.V.

Jeg, var taget på barsel med Noa og derimens tog Niall på arbejde og Chloe i børnehave. Jeg sad og kedede mig da Noa sov så jeg valgte at flytte ham over i barnevognen og så gå hen til Starbrucks jeg, gik ind med barnevognen og hen til kassen "Kan jeg hjælpe dem?" sagde hun sukkersødt "Ja, tak en caramel frappuccino" sagde jeg "Bare tag plads så kommer den." sagde hun jeg stilte barnevognen ved siden af et bord og satte mig ned. "En caramel frappuccino!" råbte en dame jeg smilte og gik op og betalte, og tog imod den kolde drik jeg drikkede den hurtigt og så at Noa vågnede...hvorfor nu..midt i offenligheden "Hej basse!" sagde jeg sødt og tog ham op "Bahh" sagde han med en baby stemme jeg smilte og så der stod en pige og en dreng foran mit bord "E rrr e r du ikke Victoria Teasdale? Niall horans kæreste?" stammede hun "Jo, og hvad er dit navn?" sagde jeg og smilede "Mit..na vn er Amalie og det her er min ven Noa." stammede hun "Ej hvor sjovt..min baby hedder også Noa." sagde jeg og vuggede Noa "De det ved jeg" sagde hun en ægte fan YOLY! jeg smilte stort og blev afbrudt af min mobil jeg tog den op til øret. "Hej smukke!" sagde en velkendt stemme "Hej Skat!" sagde jeg og smilede men pigen og drengen stod der stadig "Hvad laver i så?" spurgte han "Vi er faktisk lige på Starbrucks" sagde jeg "Ej skat jeg kommer og henter jer!" sagde han "Har du fri?" spurgte jeg "Ja vi er allerede færdige" sagde han og smilede "Okay, men ses!" sagde jeg og lagde på. "Hv..var det Niall?" spurgte pigen jeg rullede med øjene men diskret..jeg kunne ikke lyve "Ja." jeg lagde stille Noa ned igen og smilte "Andre spørgsmål?" sagde jeg og sukkede lavt "Nej" sagde drengen og hev pigen med. Jeg tjekkede Instagram da jeg mærkede nogle der sat sig "Hej smuksak!" sagde Niall "Hej min skat!" sagde jeg og rejste mig og vi gik sammen ud i bilen.

Emotions.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant