Vic´s synsvinkel
Jeg vågnede ved at drengene snakkede, jeg rejste mig og trak noget tøj op af kufferten og satte kurs mod badeværelset, jeg åbnede døren og låste den da jeg skulle i bad..da jeg kom ud af badet tog jeg noget bloneundertøj på og en baby lyserød kjole på HVAD SKER DER FOR MIG OG KJOLER? Nå men ja jeg børstede mit hår og satte det med min dry shampoo, jeg tog en ring fra pernille corydon på og et par hvide converse.
Da jeg kom ud sad de og spiste jeg gik hen og satte mig ved siden af Niall "Godmorgen gutter!" sagde jeg "Godmorgen!" sagde de i kor så det nærmest lød uhyggeligt. Da vi havde spist kom Paul ind og sagde at alle de voksne tog ud i byen i dag og vi var alene. vi jublede allesammen.
-2 timer senere-
De voksne var taget afsted så mig og drengene sad og spillede 500 viklet jeg var virkelig god til da jeg vandt det hele. Vi sad og snakkede om vad vi skulle lave da vi kom i tanke om at stranden. Jeg pakkede hurtigt en strandtaske med min bikini, solcream, solbriller, mobil, bog,bog, tæppe, og mad.
Vi satte os alle ud i Harrys range rover og satte kurs mod stranden, der var gået 5 minutter og nu sad vi på en strand i LA. det var kommet et par piger hen og fik nogle autografer men så fik vi fred. Vi havde alle været ude i vandet i nok en halv time da jeg gik ind for at sole mig. Der kom en pige hen og spurgte "Hvem er du?" "Øhm Victoria Teasdale? Lou´s datter" sagde jeg hun nikkede og begyndte at spørge "Hvorfor er du sammen med drengene?" jeg synes hun var lidt sær med alle de spørgsmål men jeg svarede "Fordi vi hygger os." jeg valgte ikke at sige at Niall var min kæreste da vi ville vente med at sige det til hele verden. Da pigen endelig var gået kom drengene op, "Drenge hende der udspionere os!" sagde jeg og kiggede mod pigen "Udspionere os?" sagde Louis med et grin kan den dreng ikke tage noget seriøst, jeg mærkede noget vibrere i min taske jeg hev min mobil op og tog telefonen
Mor:M Vic:V
M: Hej skat? hygger i jer?
V: Ja det er rigtig sjov vi sidder på stranden.
M: Nå det er godt men i skal hjem nu da drengene også har en koncert bare begynd at sætte hår på dem når i er hjemme.
V: Oka det klarer jeg.
så lagde hun på,"nå drenge vi skal hjem" sagde jeg og lavede et sadface. Da vi kom hjem skiftede de og jeg begyndte at sætte deres hår.
Jeg kunne høre en bil komme nej voksne!:( men nej det var min fars bil "FAR!" Råbte jeg og løb hen og krammede ham "Jamen dog skat!" sagde han "Luxi mus!" sagde jeg og løftede Lux højt op i luften "Du er da glad" sagde hun med sin baby stemme jeg satte hende ned og hun løb over til Niall og Harry og gav dem begge et kys sødt!
Jeg sad med Lux mens de spillede koncert "De syng godt!" sagde Lux "Ja" sagde jeg og nikkede.
YOU ARE READING
Emotions.
FanfictionVictoria Teasdale bedre kendt som Vic, og som er datteren af Lou teasdale som er One direction´s hårstylist. Det er svært for vic at skal undværre sin mor. Lige nu bor hun sammen med sin far og sin lillesøster i London, hun har aldrig rigtig mødt...