What happens to me and ice? and when it should be up?

390 12 1
                                    

Vic´s synsvinkel.

Chloe sov til middag gæsterne var taget hjem og mig og Niall ryttede op, jeg havde haft hovedepine og en stor træng til at brække mig hvert sekund...også havde jeg så mega lyst til is...nougatis lige vad jeg trænger til Niall havde gennemskuet at jeg havde det dårlig "Skat hvad sker der?"sagde han og lagde en arm om mig jeg fik en mærkelig smag i munden jeg skulle brække mig jeg styrtede mod badeværelset og satte mig ned foran toiletet Niall kom og satte mit hår op i en hestehale nu var jeg færdig vad sker der med mig "Babe? mangler du noget?" spurgte jeg "Hvis du er en Skat! ville du så hente is til mig..? nougatis" sagde jeg " Nougatis, jep det klarer jeg" Sagde han og smilte "Virkelig?" sagde jeg og løftede det ene øjenbryn "Alt for dig prinsesse" sagde han og gik ud af rummet.

Niall´s synsvinkel

Jeg, holdte nu ude foran købmanden jeg kiggede mig omkring der var ingen fans at se men hvad skulle de også lave ude foran en købmand....Anyway men jeg gik ind i den lille butik og hen til de der fryssere "nougatis nougatis..." mumlede jeg og fandt det så endelig jeg stilte mig i kø da der kom en pige og en dame hen til mig pigen var omkring 10 år gik jeg ud fra "Må jeg få et billede med dig!" jeg nikkede og poserede ved siden af hende mens damen tog billede jeg betalte for isen og kørte hjem.

Chloe´s synsvinkel.

Jeg vågnede ved at en dør gik op jeg kravlede ud af sengen som jeg havde lært af mor og far jeg gik ind i stuen og så at mor og far sad og spiste is nej det var kun mor "ISS!" Råbte jeg da jeg elskede is "Det er til mor skat" sagde far jeg lavede en tommelfinger ned af og de begyndte at grine "Hun er syg skat!" sagde far og løftede mig op på hans skød jeg nikkede men kun for at gøre dem glade.

Vic´s synsvinkel.

Jeg havde spist en hel pakke nougatis på 5 minutter vad sker der med mig? Niall gav et bekymrede blik mens Chloe sad på hans skød "Skat, jeg ville til lægen" sagde jeg han nikkede og gik hen mod telefonen.

Niall´s synsvinkel.

Jeg gik hen mod telefonen og tastede Harry´s nummer ind.

H/ Harry N/Niall

H: Det er Harry.

N: Hej Mate det er Niall

H: Hvadså?

N: Mig og Vic skal til lægen, ville du passe Chloe?

H: Ja, da og hvem skal tjekkes?

N: Det er Vic vi fortæller dig det når du kommer

H: Okay vi ses Mate!

Jeg lagde på og gik ind i stuen igen "Harry kommer" sagde jeg "Onkel Harry?" sagde Chloe ja hun kaldte alle drengene for onkel sødt "Ja han skal passe dig" sagde Vic og smillede "I skal?" sagde hun og kiggede forvirret tænk hun forstod så meget...hendes dagplejemor sagde hun var den der snakkede mest og forstod mest så ja kan man være mere stolt "Vi skal bare til lægen ligesom du skal en gang i mellem" sagde jeg hun nikkede og dørklokken ringede jeg gik mod døren da Chloe tog mig i hånden vi åbnede og et par grønne øjne og krøller stak frem "Onkel Harry!!!" skreg Chloe så hun næsten ødelagde mit øre "Hej pusling!" sagde Harry og løftede hende op.

Harry´s synsvinkel.

Jeg stod nu med Chloe i armene det var ret sjovt hele bandet legede onkler for hende og hun troede på os...jeg vidste at Vic skulle på hospitalet men ikke andet "Hvad skal hun tjekkes for?" spurgte jeg "Skat?" råbte Niall Vic kom til syne i døren hun så helt smadrede ud "Hvad sker der?" spurgte jeg "Jeg spiser hele tiden og brækker mig og har fandens ondt i maven" sagde hun jeg kunne se det var alvorligt så jeg sagde bare "Træls se at komme afsted" jeg tog min jakke og sko af og begyndte at lege med Chloe.

Vic´s synsvinkel.

Vi sad nu inde i bilen og var på vej til sygehuset, jeg havde det som om jeg skulle brække mig ved hver sving Niall skruede ned for radioen og spurgte "Hvad tror du der er galt?" jeg trak på skuldrene "Jeg tror ikke bare det er influenza" sagde jeg da jeg fik kramper i maven vi kørte endelig ind på hospitalets parkeringsplads jeg spændte min sele op og trådte ud vi gik mod indgangen og op til skrænken  "Vi skal tale med Mr Johnson" sagde jeg hun nikkede og sagde "Han har tid om 2 minutter vær venlig at tage plads" og pegede mod et bor et lille fjernsyn og nogle stole vi satte os og som damen lovede kom Mr. Johnson mindst to minutter efter "Hej i to! det er længe siden hvordan har barnet det?" spurgte han med et smil "Hun har det godt" sagde Niall med et smil "Ja men hvad er der galt?" sagde han "Altså jeg har sådan mega lyst til mad hele tiden og brækfornemelser og hovedepine og det er ikke bare influenza" sagde jeg og hans smil falmede "Har du smerter i maven?" jeg nikkede uroligt han lignede en der skulle sige noget men han sagde intet "Mr. Johnson?" sagde Niall han nikkede og sagde så "Du er mulligvis....gravid igen"  det kom som et chok mig og Niall kiggede på hinanden ja vi havde haft sex for godt 4 uger siden men vi brugte igen beskyttelse hvorfor virker det ikke på os "Tusind tak Mr. Johnson" da vi kom ud for døren krammede mig og Niall hinanden "Er du glad?" spurgte jeg og var selv rigtig glad han nikkede og det gjorde mig endnu mere lykkelig vi snakkede og det hele vejen hjem og nu stod vi ude foran døren til vores hus hvordan skulle vi fortælle Chloe det vi gik ind og Chloe kom løbende efterfulgt af alle One direction drengene undtagen Niall selvgølgelig "Okay drenge Chloe" sagde jeg "Chloe du skal have en lillesøster eller Lillebror" sagde jeg hun jublede og Harry sagde så "Hvis det bliver en pige Darcy og en dreng Harry!" jeg grinede og alle begyndte at kramme os.

Emotions.Where stories live. Discover now