What would the fans say? I'm a whore?

386 11 0
                                    

Vic´synsvinkel.

Chloe løb rundt i huset og råbte "Jeg skal være STORESØSTER!" Og lagde et ekstra tryg på "Store" vi grinede bare af hende "Nå men jeg skal videre" sagde Louis "Os mig" sagde Liam "Jeg bliver også nød til at gå" sagde Zayn vi nikkede og kiggede på Harry "Jeg skal ingen ting" sagde han og lavede Harry smilet , vi grinede af ham og Chloe begyndte at hænge sig op af Niall som om han var et træ "Chloe, far er altså ikke et hængetræ" sagde jeg Niall nikkede sig enig "Jo, han er jeg bliver her for evigt.." sagde hun "Nå men så får du ingen lillesøster!" jokede Niall håber jeg "Nej jeg hopper af" sagde hun og løb ind på hendes værelse jeg løb efter hende, da jeg kom ind på værelset havde hun taget en af mine læbestifter og begyndte at køre den rundt i hovedet "Nej skat!" sagde jeg surt men det var nu meget sødt men ja man skal være sur en gang imellem.

Harry´s synsvinkel.

"Hun, er da lidt stædig" sagde jeg og hentydet til Chloe "Ja hvem mon hun har da fra" sagde han og begyndte at grine "Skat!" råbte Vic "Jaer?" råbte Niall "Kom lige" han gik ind på værelset og regnede med at det ikke var noget privat..

Niall´s synsvinkel.

Jeg, gik ind på Chloe´s værelse og så at de stod foran spejlet og Chloe smurt ind i læbestift, jeg grinede og sagde "Den hedder læbestift" og lagde ekstra tryk på "Læbe" hun grinede og løb mod badeværelset og tog sådan en lang pin med dutter ud til siden (En mascare) "Hvad er det så?" spurgte hun Harry og Vic var ved at flække af grin begge to "Hjælp mig?" hviskede jeg "Du kan jo også bare det med makeup.." sagde Harry og fniste videre "Ja det er min hjemmebane.." sagde jeg sarkastiks "Kan det ikke være ligemeget?" sagde jeg hun rystede på hovedet og trampede i gulvet "Hvad for jeg?" sagde jeg og løftede det ene øjenbryn "Du må sove med buller og mig?" "Ogg?" spurgte jeg "Og jeg giver dig massage" Chloe massage det lyder okay "Fint!" sagde jeg og sukkede jeg tastede min mors nummer ind på mobilen 

M/ Maura N/ Niall

M: Hej min skat?

N: Hej mor..øhm hvordan skal jeg få det her sagt....

M: Er det noget alvorligt?

N: Ja det er så alvorligt..

sagde jeg og kunne høre fnis i bagrunden

N: Men det er sådan, at jeg er kommet ind i sådan en qiuez med et spørgsmål om makeup..

M: Hvorfor spørger du ikke Victoria?

N: Det er hende og Chloe der nærmest laver den..

M: Oka hvad ville du spørge om?

N: Hvad hedder den der man tager op af en pakke hvor der er sådan nogle ude til siderne man putter på vipperne...

M: Mener du Mascare?

N: Ja det er det!

Jeg lagde på og krydsede arme "Det hedder en Masfare" sagde jeg stolt "Mener du ikke en Mascare?" spurgte Vic grinende og  Chloe og Harry grinede med "Massage?" sprugte jeg Chloe hun nikkede men sagde så "Møzz?" og pegede på hendes mund jeg tog hende op og kyssede hende, hun gabte "Ville du sove?" sagde Vic hun nikkede træt.

Vic´s synsvinkel.

Jeg bar hende op og hen til bordet hun fik nattøj på, jeg flettede hendes hår og børstede hendes tænder "Så!" sagde jeg og løftede hende ned kan du sige godnat "Ja" sagde hun og gik hen til Harry og gav ham et kram "Nuurg" sagde han hun stilte sig op i sofaen for at forskrække far som var optaget af fodbold i fjernsynet.

Niall´s synsvinkel.

Det var en meget vigtig fodboldkamp jeg var midt i jeg heppede selvfølgelig på chelsea! jeg fik et chok af en der hoppede op på min skulder bagfra personen var meget let så jeg regnede med at det var Chloe jeps jeg gav hende et kys og hun flyttede sig.

Vic´s synsvinkel.

Jeg gik ind og puttede Chloe og kom ind til drengene "Jeg må hjem nu." sagde Harry vi gav Harry et kram hver og Niall nåede lige inden døren smækkede at råbe "Vi ses Mate" jeg slukkede fjernsynet og gik hen til Niall jeg puttede mig ind til ham hvilket jeg følte mig tryg ved. Jeg kunne mærke at han kyssede mig i håret så bare for at være sjov kyssede jeg også ham i håre "Hvad er det stads du putter i håret!" sagde jeg og spyttede det ud han grinede og sagde "Vic? ved du godt jeg elsker dig du er bedre en pandekager, bedre en fodbold, bedre en sodavand, bedre en min guitar, du fylder alt i mit hjerte du er mit et og alt nummer 1. jeg elsker dig!" jeg var elsket mere en pandekager og Niall elskede altså virkelig pandekager "Jeg elsker dig højere!" sagde jeg "det kan ikke lade sig gøre" sagde han bedstemt et smil plantede sig på mine læber "Jeg går i bad og i seng" sagde Niall "Jeg venter" sagde jeg og lagde mig til rette "Nej skat bare gå ind" sagde han jeg var nok lidt stædig men.."Oka, så" sagde han og forsvandt ind på badeværelset.

Niall´s synsvinkel.

Jeg, gik ind i badet og ventede på at vandet blev varmt jeg gik ind under vandet de varme stråler ned af min ryg føles rart og afslapende jeg vaskede mig og slukkede og gik ud jeg tog en af mine boxers på og gik ind i stuen OF COURSE lå Victoria og sov jeg løftede hende op uden at vække hende jeg prøvede i hvertfald på at lagde vær jeg lagde hende i sengen og begyndte at tage hendes sokker og bukser af altså ikke ment perverst da jeg var færdig lagde jeg mig ned ved siden af hende og vendte hende om så vi lå halvt i ske, det var rart jeg elskede hende helt vildt hun var fantastisk.

Det var et kapittel mere! der kommer DRAMA! i næste kapittel så det ikke bare bliver kedeligt! Skriv kønnet på babyen? i kommentaren det ville gøre mig SÅÅ! Glad ellers er jeg bange for at jeg mister lysten til at skrive det får vi at se! men hav det god dejlige Baby´s! :)

Emotions.Where stories live. Discover now