He finally asked

547 18 1
                                    

Niall´s synsvinkel

Hun lå på mit bryst, jeg rejste mig uden at vække hende da jeg kunne høre nogle drengestemmer ude i stuen, jeg gik der ud og smilte "Godmorgen drenge!" sagde jeg og satte mig ned ved siden af Liam. "Du er vild med hende" sagde Louis jeg rødmede og nikkede "SAÅ Spørg" sagde Harry med et smil det havde jeg egentlig ikke tænkt over.

Liam´s synsvinkel

Han var væk i hende og hun var vild med ham det kunne jeg se de ville være det perfekte par..

Vic´s synsvinkel

Jeg vågnede i Niall´s køje jeg rejste mig og gik mod min kuffert og tog en hvid crop top på hvor der stod "smile" og et skaterskirt da det var varmt jeg lavede en høj hestehale og tog mine hvide vans på. Jeg gik ud til drengene som stod og snakkede og jeg kunne høre det var om mig "Godmorgen guys" sagde jeg og blinkede. Jeg tog et æble og løb over til min mor, jeg kyssede hende på kinden og spurgte "Hvornår starter vi?" "Bare kom kl 16:20?" sagde hun og smillede stort jeg nikkede og løb tilbage til drengene.

"HØR DRENGE JEG SKAL SÆTTE JERES HÅR" Råbte jeg "Altå hjæpe min mor" tilføjede jeg,"Nåår" sagde de i kor jeg grinte kort da Niall hev mig til siden han lagde sine hænder på mine hofter og spurgte så "Ville du være min?" jeg smilte virkelig stort lige nu og skreg "JAAA" Og hoppede op i hans arme.

Louis´s synsvinkel

Jeg sad med min mobil da jeg kunne høre nogen hvine "Jaaaa!" jeg kiggede op og så Niall og Vic stå og kramme Niall blinkede og nu vidste vi alle hvad der var sket bussens kæreste par..

Emotions.Onde histórias criam vida. Descubra agora